Jump to content
  • Sign Up

Ostalo

Ostala oprema in deli, ki ne spadajo v katero izmed zgornjih kategorij

66 topics in this forum

  1. Agregati in rezervni deli

    • 1 reply
    • 2782 views
  2. Aluminij - varjenje... 1 2 3 4

    • 92 replies
    • 50607 views
  3. Amortizerji - razno 1 2 3

    • 60 replies
    • 20516 views
  4. Barve, laki... 1 2

    • 28 replies
    • 3751 views
  5. Bati, Obročki, Semeringi

    • 22 replies
    • 7111 views
  6. Blatniki - razne predelave...

    • 11 replies
    • 2155 views
  7. Bočna prikolica za motocikle 1 2 3 4 13

    • 309 replies
    • 26515 views
  8. Ceramic coating?

    • 19 replies
    • 8561 views
    • 958 replies
    • 171863 views
  9. Crash pads, bars, zaščitni loki, bunke.. 1 2 3 4 15

    • 352 replies
    • 76395 views
  10. Držalo za sopotnika Vinxx Grip

    • 23 replies
    • 4422 views
  11. Hladilne tekočine, Hladilniki... 1 2 3

    • 59 replies
    • 45785 views
  12. Home made dodatki 1 2 3 4

    • 79 replies
    • 17756 views
  13. Hupa 1 2

    • 33 replies
    • 5808 views
  14. ID ploščice 1 2

    • 26 replies
    • 3947 views
  15. Indikator temperature olja 1 2 3

    • 52 replies
    • 11164 views
  16. Ključi in ključavnice 1 2 3 4 5

    • 118 replies
    • 43230 views
    • 1473 replies
    • 160195 views
  17. Kompresor Hofer/Lidl 1 2 3

    • 60 replies
    • 29460 views
  18. Krmila - razno 1 2 3 4 21

    • 522 replies
    • 98173 views
  19. Kromiranje inoxa

    • 6 replies
    • 5135 views
  20. Lepila, loctite, plastelini... 1 2 3

    • 50 replies
    • 14827 views
  21. Ležaji - razno 1 2

    • 34 replies
    • 6002 views
  22. Masti in maziva 1 2 3

    • 62 replies
    • 28957 views
  23. Mikrofibra brisača za moto potovanja 1 2

    • 41 replies
    • 8542 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!