Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT in ST 2005


Priporočene objave

Objavljeno

Na kakšen način se lahko pregreje, če pa ima zaščito pred tem, kaj se takrat zgodi in kako se to opazi?

Objavljeno

Na kakšen način se lahko pregreje, če pa ima zaščito pred tem, kaj se takrat zgodi in kako se to opazi?

Zračno hlajen se pregreva najbolj poleti na mestu in v hrib,če voziš z previsoko prestavo tako se mašina matra in se veliko bolj segreva zato vedno v hrib raje z nižjo prestavo in z malo več obrati tako, da je za mašino lažje se manj segreva in dodatno(z višjimi obrati) še pospešena cirkulacija olja kolikor toliko hladi.Največji problem je, ko se s tako segretim motorjem spustiš v dolino z mašino zaviraš posledično zelo visoki obrati, cilinder se hitro hladi se dokaj skrči bat in obročki so ševedno raztegnjeni kar povzroča obrabo in posledično porabo olja.Ni nujno, da si ga ti pregrl lahko so ti tako mašino fabriško vgradili po kakem fabriškem testiranju.Zato moraš vedno pri novem motorju porabo natančno kontrolirat in če je prevelika naj se sami z tem ukvarjajo dokler je motor še v garanciji,če si nesiguren v porabo olja zahrevaš podaljšano garancijo pri BMW-ejih je to izvedljivo !

Ps: staro šofersko pravilo pravi v hrib z ennako prestavo kot v dolino!

Objavljeno

...ko vse tole berem... mogoče v kaj tudi malo podvomim... a vseeno, sicer malo :topic:, a vprašal bom... glede na to, a je toliko govora o pregrevanju in to že pri enostavnih razmerah, kot je vožnja v hrib in navzdol... Pri boxerju se mi vendarle zdi, da s hlajenjem ne bi smelo bit težav, saj cilindra izrazito in fajn štrlita "na luft"...

Kako je potem pri konkretno XJR in podobnih zračno hlajenih vrstnih 4 to rešeno glede na to da še posebej srednja dva cilindra luft praktično ne obliva?... Ventilatorja ni. Oljni hladilnik in rušt praktično zakrivata vse... je sicer en plastični kanal za luft a to je tudi vse... Servise in olje delam na 10.000 in vmes ga še nisem dolil... Bi si upal trdit,da je ravno hlajenje boxerja njegova prednost pred vrstnimi zračno hlajenimi, a nekako ne zgleda da je tako?

Ne želim se delat pametnega ali trdit, da je XJR nek OH in SPLOH moped, osebno mi je RT celo zelo všeč in vsaj o tazadnjem modelu bom ko bo interesantna menjava morda resno razmišljal, me pa takele malenkosti malo motijo, morda koga tudi odvrnejo od eventuelnega nakupa sploh rabljenih strojev.

Objavljeno

Zračno hlajen se pregreva najbolj poleti na mestu in v hrib,če voziš z previsoko prestavo tako se mašina matra in se veliko bolj segreva zato vedno v hrib raje z nižjo prestavo in z malo več obrati tako, da je za mašino lažje se manj segreva in dodatno(z višjimi obrati) še pospešena cirkulacija olja kolikor toliko hladi.Največji problem je, ko se s tako segretim motorjem spustiš v dolino z mašino zaviraš posledično zelo visoki obrati, cilinder se hitro hladi se dokaj skrči bat in obročki so ševedno raztegnjeni kar povzroča obrabo in posledično porabo olja.Ni nujno, da si ga ti pregrl lahko so ti tako mašino fabriško vgradili po kakem fabriškem testiranju.Zato moraš vedno pri novem motorju porabo natančno kontrolirat in če je prevelika naj se sami z tem ukvarjajo dokler je motor še v garanciji,če si nesiguren v porabo olja zahrevaš podaljšano garancijo pri BMW-ejih je to izvedljivo !

Ps: staro šofersko pravilo pravi v hrib z ennako prestavo kot v dolino!

Reklamacijo sprejmejo samo če poraba presega 1liter/1000km kot je napisano v navodilih.

Sicer pa dvomim da se tako hitro pregreje ko gre v hrib s previsoko prestavo. Vedno vozim med 2500 in 3500 obrati, pa v koloni na mejah, poleti po mestu (semaforji) pa se segreje do max 6 črtice.

Če bi tako bilo, kako bi pa po svetu hodili z njim po bolj vročih krajih?

Objavljeno

Lahko si zakompliciraš zadevo kolikor želiš, lahko pa samo Motul not naliješ in boš videl kako in kaj. BMW-jevi motorji so tako vzdržljivi, da moraš met že mal smole da kaj zaj**** . Ne obremenjuj se s pregrevanjem i.p.d.p. in se furaj naprej kot si se do sedaj.

Uživaj in previdno seveda, pa poročaj če je kaj razlike pri porabi z Motulom, če se odločiš zanj. :beer2:

Objavljeno

Eh Ferek ne se sekirat. V vinorodnih krajih ga že od malega spijejo več kot tam kjer trte ni pa so tam tud fejst ljudje.

Benko je pač od "malega" navajen pit whistle.gif naliješ mu pa je zadovoljen - pravzaprav drinka.gif.

Objavljeno

Mina, zgleda, da si kar načitan kar se tiče BMW-jev. Grema enkrat na kafe in rečema kako čez tote naše tresoče krave. :beer1:

Rad bi enkrat pobližje pogledal še kakšnega drugega gs-a.

Objavljeno

Čisto tako v info, dragi BMW-jaši. :yea1: Pred tednom dni v Mariboru kupil pol sintetiko Motul 5100 Ester 15W-50 za mojega Triumpha. Cena za 4 litre, 36 Eur. V 10.000 km od menjave do menjave dolitje ni potrebno.

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa neki drugega zanima. Ce odmislimo znamko olja, me zanima, ali ne bi bilo bolje naliti notri motorno olje brez aditivov. Neki sem o tem slišal, tukaj pa ni nič zapisanega o tem. Če se ne motim, imajo Motul 5100, ali castrol power1 gps olja aditive za motorje z mokro sklopko, ki zavira zdrsavanje? Glede na to, da ima tale bmw ločen menjalnik in suho sklopko, ali ne bi bilo bolje uporabiti olje za avto, ki je brez aditivov, in tako bolje podmazuje bate? Pač ne vem, postal sem novi lastnik boxerja, pa mal sprašujem naokoli.

Hvala za mnenje.

Objavljeno

Mene pa neki drugega zanima. Ce odmislimo znamko olja, me zanima, ali ne bi bilo bolje naliti notri motorno olje brez aditivov. Neki sem o tem slišal, tukaj pa ni nič zapisanega o tem. Če se ne motim, imajo Motul 5100, ali castrol power1 gps olja aditive za motorje z mokro sklopko, ki zavira zdrsavanje? Glede na to, da ima tale bmw ločen menjalnik in suho sklopko, ali ne bi bilo bolje uporabiti olje za avto, ki je brez aditivov, in tako bolje podmazuje bate? Pač ne vem, postal sem novi lastnik boxerja, pa mal sprašujem naokoli.

Hvala za mnenje.

Po mojem...

Za v motor niso toliko pomembni aditivi (mokra sklopka,...), brez njih je olje cenješe.

Za v menjalnik pa brez vsakršnih aditivov. Meni je neko Shell olje z aditivi (za manjšo obrabo???) povzročilo metanje iz brzin.

lp

Objavljeno

Po mojem...

Za v motor niso toliko pomembni aditivi (mokra sklopka,...), brez njih je olje cenješe.

Za v menjalnik pa brez vsakršnih aditivov. Meni je neko Shell olje z aditivi (za manjšo obrabo???) povzročilo metanje iz brzin.

lp

Mislu sem na motorno olje. Za menjalnik je itak posebno olje za menjalnik. Motorno olje, glede na to, da maze samo gibljive dele, bi bilo morda boljse brez aditivov? To je blo moje vprasanje. Tudi na drugih forumih nisem kaj dosti zasledil, bom pa brskal se naprej.

Objavljeno

Mislu sem na motorno olje. Za menjalnik je itak posebno olje za menjalnik. Motorno olje, glede na to, da maze samo gibljive dele, bi bilo morda boljse brez aditivov? To je blo moje vprasanje. Tudi na drugih forumih nisem kaj dosti zasledil, bom pa brskal se naprej.

Daj noter BMW-jevo olje pa še samo 10€ stane in je kar dobro (eni pravijo, da je Castrol brez rdeče barve) Meni BMW-jevo ali Castrol skoraj nič ne pije. Lp

Objavljeno

Mene pa neki drugega zanima. Ce odmislimo znamko olja, me zanima, ali ne bi bilo bolje naliti notri motorno olje brez aditivov.

po mojem skromnem mnenju so avtomobilska olja povprečnega cenovnega razreda manj kvalitetna od namenskih moto olj podobne cene. polno sintetična, kvalitetna olja so pa lahko še dražja od primerljivih moto olj kar pa potem postane neracionalen nakup.

jaz bi se lepo držal preverjenih in kvalitetnih moto olj :)

Objavljeno

Mogoče malo o motorističnih oljih....

KLIK TUKAJ

Mimogrede, po nasvetu tega človeka sem zamenjal originalno olje bmw za Bardahl XTM Syntronic 15W50 in motorja ne spoznam več.Razlika je DRASTIČNA......mene oriđiđi olje ne vidi več.

Tudi na Hondi prehajam na Bardahl oziroma Castrol....bom še videl.

Objavljeno

Mogoče malo o motorističnih oljih....

KLIK TUKAJ

Mimogrede, po nasvetu tega človeka sem zamenjal originalno olje bmw za Bardahl XTM Syntronic 15W50 in motorja ne spoznam več.Razlika je DRASTIČNA......mene oriđiđi olje ne vidi več.

Tudi na Hondi prehajam na Bardahl oziroma Castrol....bom še videl.

Hvala za nasvet. Cena bardahlovega olja je tudi ugodna trance_19_hmm.gif Glede bmw olja: a ni to v bistvu castrolovo olje?

Objavljeno

Kje na obali pa dobiš omenjeno Bardahl olje in kakšna je cena?

Objavljeno

Mogoče malo o motorističnih oljih....

KLIK TUKAJ

Mimogrede, po nasvetu tega človeka sem zamenjal originalno olje bmw za Bardahl XTM Syntronic 15W50 in motorja ne spoznam več.Razlika je DRASTIČNA......mene oriđiđi olje ne vidi več.

Tudi na Hondi prehajam na Bardahl oziroma Castrol....bom še videl.

Kakšna pa je ta razlika? Kako pa je s porabo tega olja (rabi več, manj)?

Objavljeno (popravljeno)

Ce je olje sintetika,kot prejsnje,ki si ga uporabljal ni takorekoc nobene razlike v kvaliteti olja razen"cena"in ko je motor izven garancije je vseno kaksne znamke sinteticno olje kupis-vozis!In ne tu po forumu govorit kaksno razliko cutite v delovanju masine :headbang: vsi ti ki to cutite tudi :hmm: vidite kako trava raste!!!!

Popravljeno . Popravil Bremzer
Objavljeno

Ce je olje sintetika,kot prejsnje,ki si ga uporabljal ni takorekoc nobene razlike v kvaliteti olja razen"cena"in ko je motor izven garancije je vseno kaksne znamke sinteticno olje kupis-vozis!In ne tu po forumu govorit kaksno razliko cutite v delovanju masine :headbang: vsi ti ki to cutite tudi :hmm: vidite kako trava raste!!!!

Govora je o prehodu iz original BMW mineralnega olja na sintetično.

Objavljeno

Govora je o prehodu iz original BMW mineralnega olja na sintetično.

Na mojem BMW-eju je original sintetika.Sicer pa je vedno bolje ze od zacetka vozit z sintetiko.Zakaj zato ker ce vozis z mineralcem ali pol sint.se nabere garez se posebno izpod in iza oljnih obrockov in ko das v staro masino dobro sint. olje izpere vsedline in nato ti zacne masina rabit vec olja kot z npr.mineralnim in potem se zacne kritizirat dobra in drazja sint olja ! :hmm:

Objavljeno

Na mojem BMW-eju je original sintetika.Sicer pa je vedno bolje ze od zacetka vozit z sintetiko.Zakaj zato ker ce vozis z mineralcem ali pol sint.se nabere garez se posebno izpod in iza oljnih obrockov in ko das v staro masino dobro sint. olje izpere vsedline in nato ti zacne masina rabit vec olja kot z npr.mineralnim in potem se zacne kritizirat dobra in drazja sint olja ! :hmm:

Vidiš, za moj BMW (R1200GS) tovarna predpisuje mineralno olje 20W50....in ko sem prešel na sintetiko je razlika drastična...

Objavljeno

In kako je s porabo olja (sintetičnega)?

Objavljeno

Kje na obali pa dobiš omenjeno Bardahl olje in kakšna je cena?

še bolje od XTM je bardahl xtc c60, ker ima polar plus formulo - zaščitni sloj, ki se veže na kovino in C60 - za motor neuničljiva molekula, ki je v zaščitnem sloju in omogoča boljše zmogljivosti in zaščito.

Tega prodaja na obali Motosprint, cca 18€/L, na bolha.com cca 13€/L, če ne je v Trstu vsepovsod..

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

BMW-eji imajo res par stvari,ki si jih mora vsak od nas naštudirat.Npr:za vključitev alarma imaš časa po izključitvi kontakta samo določen čas,če v tem času alarma ne vključiš moraš ponovno dati kontkt odvzeti in vključiti alarm,seveda pa postoji tudi možnost programiranja alarma tako, da se samodejno vključi, ko odvzameš kontakt in ko kontakt daš se spet samodenjo izključi.Možno je tudi nastavit alarm tako, da ni občutljiv na tresljaje(veter,gibanje)to pa zato, če daš motor na trajekt ali na vlak z vključenim alarmom pa je ševedno zablokiran računalnik in motor nemore vžgat.

Kar setiče goriva nires, da meri pretok čez črpalko to meri samo pri pokazovanju porabe za nivo goriva pa mora imeti plovek, ki na določeno višino goriva v tanku, da računalniku določen upor in na osnovi te upornosti določi nivo-količino goriva-in rezerve.Če pa npr.potegneš s cevjo določeno količino goriva iz tanka ven moraš najprej prevozit najmanj 13 Km nato ti šele pokaže spet pravilno kličino goriva v tanku.

Mogoče malce pozno, ampak upam da ne prepozno:

rešitev problema: Avtohiša Selmar, reset prikazovalnika goriva. Nakar vse skupaj lepo crkne in sicer tako, da prikazovalnik "zamrzne" na točno polovici tanka in večno kaže isto količino, torej polovico kesla. Smrt Selmarju. Potem, ker sem si sam to zaželel, ne priznajo reklamacije. Odprava napake stane 2 in pol meseca čakanja na rezervni del in 223€ za premontažo vsega potrebnega (senzor na črpalki ali nekaj takega) in testiranje. Seveda zadeva kaže popolnoma isto kot prej, torej ko pride na 0 km, je v keslu še vsaj 5 litrov, torej za cca 100km moje vožnje. Bravo Selmar, bravo BMW. in za konec še bizarna misel: "Kaj se šele potem takem dogaja pri vseh ostalih znamkah potem takem..."

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!