Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT in ST 2005


Priporočene objave

Objavljeno

Daj nekompliciraj vedno daj predpisano olje in svečke samo navadne(poceni) svečke se menja na 10K kil. dobre drage(platinaste ali iridium) pa se menja na 20K Kil.In to je to pa ne čakat,da začne cukat in da pade porcelan v cilinder ga po vsej verjetnosti poškoduje in imaš takoj porabo olja,potem pa sprašujete "ZAKAJ" poraba olja ! :headbang:

Ps: će ti bo po zamenjavi svečk še cukal ti bo najbolje pomagal servis in ne INTERNET !:hmm:

no te pa vredi,pa ne se takoj razburjat :rolleyes:

bdw. motor sem pa kupil prejšnji mesec, zato bi mu pa rad privoščil vredu in pošten servis B)

lp

Objavljeno

Ravno danes kupil olje za Rt-ja pri Selmarju v Mb..orginal, 20-50, in je bla cena nekaj čez 9 €. Samo za info.

tnx

grem jaz tudi tja .)

lp

Objavljeno

Ja, malo sem pogledal po spletu(louis.de)in koliko sem ugotovil oz.razumel je- NGK DCPR8EIX-za TWIN SPARK motorje(dve svečki na cilinder)tega

pa moj nima (menda imajo po letniku 2004).za mojga mora biti oznaka BKR.

Če ima še kdo kake izkušnje-olje,svečke... ???

lp

Ja, za R1100RT je drugacen tip in sicer BKR7EKC je navadna ter BKR7EIX je iridium.

Bremzer, zakaj menjat na 10kkm? V navodilih je predpisano menjat svecke na 40kkm (navadne). Nimam se izkusenj s tem motorjem R1200ST, koliko se svecke obrabljajo, ker nisem siguren ce je kupljen imel realne kilometre ali ne. Zato me zanima, ce se svecke dejansko prej obrabijo in jih tudi na uradnih servisih prej menjajo, pred predpisanim intervalom?

Objavljeno (popravljeno)

Svečke NOVE in zamenjane,BENCIN nalil 100 okt. mašina pa še kar TROKIRA ko se pelješ,na štenderju ko ga vžgeš

pa ko laufa tudi malo zatrokira pa POČI iz auspuha,ne dela glih lepo,zanimivo pa, da vžge pa normalno. :cry::cry:

mislim da me malo :pos::l_01:

lp

Popravljeno . Popravil gogi5
Objavljeno

Svečke NOVE in zamenjane,BENCIN nalil 100 okt. mašina pa še kar TROKIRA ko se pelješ,na štenderju ko ga vžgeš

pa ko laufa tudi malo zatrokira pa POČI iz auspuha,ne dela glih lepo,zanimivo pa, da vžge pa normalno. :cry::cry:

mislim da me malo :pos::l_01:

lp

PELI NA SERVIS!!!!

noben soud ni vredn živcev ko ti zadeva najeda, in motorju ne zaupaš, oziroma je nepremičnina.

Objavljeno

Če poka iz auspuha je problem v elektriki. Če so svečke nove preverit (zamenjat) kable.

Objavljeno

Vragec, R1150 od letnika 2003 dalje ima tudi 2 svečki na valj .

Gogi5, kot si napisal 100 ljudi, 100 čudi, vendar so meni na BMW servisu "of the record" povedali, naj dam not Motul, ker BMW-castrol olja bokserji preveč požrejo.

Objavljeno

Vragec, R1150 od letnika 2003 dalje ima tudi 2 svečki na valj .

Gogi5, kot si napisal 100 ljudi, 100 čudi, vendar so meni na BMW servisu "of the record" povedali, naj dam not Motul, ker BMW-castrol olja bokserji preveč požrejo.

"of the record" ti povem da zamenjaj servis ce so ti to res svetovali, saj bumbarji nimajo pojma ce dajejo taksne nasvete.......

Objavljeno (popravljeno)

Jst sem narocu iz amerike prek ebaya NGK DCPR8EIX, pa bom vidu ce bo kaka razlika. Na CBF je bla razlika ocitna, najvec pri samem zagonu motorja. Na R1200, kolikor sem bral naj bi delalo malce bolj gladko, vsaj na italjanskih forumih vsi priporocajo tele svecke. Mogoce pa bi bla razlika se vecja pri R1100 in R1150, kjer je ena svecka na cilinder. Namrec iridium svecka, ima elektrodo iz iridiuma ki je bolj trpezna kovina, zato je premer elektrode precej manjsi (0,8mm) s tem pa je manjsa moznost, da do iskre ne pride, ker je manjsa povrsina med elektrodo in maso, hkrati pa, ker je bolj naspiceno pride do preskoka ze pri manjsi napetosti, kar je zelo dobrodoslo pri zagonu. Obenem naj bi trajale precej dlje. En primer sem prebral, da je imel tip iste svecke notri 100.000km, in so se vedno dobre, in je spremljal, ali bi zdrzale 200.000km :D No v take ekstreme jst glih ne bi sel, ampak tudi ce jih menjam na 40.000km, kolikor je sicer predpisamo v prirocniku, bo ok. Cena bo prisla verjetno okrog 12€ (s postnino, carino in ddv vracunano) , sem jih pa narocu 12kom , tako da bom ostalih 8 prodal da porazdelim malo postnino. Ce me ne obdavcijo pa ocarinijo prevec, pa mozno da bo cena se nizja ;) Zagotovo pa je ze kdo med nami, ki jih je poskusu? Dobavljive so tudi v sloveniji, po 16€.

te iste svecke se dajo dobiti za dosti nizjo ceno na klik tukaj in se cudi....bom pa porocal ko se vrnem iz dopusta saj me ze cakajo doma

Popravljeno . Popravil bmw
Objavljeno

Svečke NOVE in zamenjane,BENCIN nalil 100 okt. mašina pa še kar TROKIRA ko se pelješ,na štenderju ko ga vžgeš

pa ko laufa tudi malo zatrokira pa POČI iz auspuha,ne dela glih lepo,zanimivo pa, da vžge pa normalno. :cry::cry:

mislim da me malo :pos::l_01:

lp

Če si menjal svečke pa ni nič bolje, poglej kakšne so svečice, če jih odstraniš. Tista, ki ne deluje pravilno bo imela črno "sajasto" barvo. Naslednje kar poizkusiš, bodo poten nabrž kabli. Podoben problem, je bil opisan v temi ??? samo da najdem.

Objavljeno

bil na servisu,pa še kar veselo cuka :devil::whistle::whistle::wallbash::headbang::eek:

nekaj sem slišal da tile letniki in tipi vsi po malem nekaj trokirajo(da ne bo tresu samo sem pa tja-bo še malo naprej nazaj) :,

drugač pa tak ne veš da mašina dela ko je tako tiha .) :P:D

ajd

lp

ps. če pa se kdo še kaj spomne glede trokiranja,pa naj prosim napiše

Objavljeno

V grobem je tako, če pri trokiranju poka iz auspuha je problem v elektriki, če ne poka, pa v dovodu goriva.

Načeloma ti motorji ne trokirajo, lahko pa klenkajo, kar pa se dobro sliši.

Objavljeno (popravljeno)

Glede pokanja lahko komentiram svoj primer. Poka mi občasno ob nenadnem popolnem zaprtju plina - gasa; seveda ob predhodnem pospeševanju, to pa zato ker imam drug ispuh in nimam priklopljene lambda sonde. Trokira oz "cuka" pa meni samo ko je hladen motor in se peljem po naselju oz mestu v 1. ali 2. prestavi - vendar menim, da je to čisto normalno.

To, da ti pa na servisu rečejo da grejo ti motorji tudi malo "naprej in nazaj" oz kako si že napisal se mi zdi pa malo bosa oz za ušesa privlečena.

Lp

Popravljeno . Popravil PURPLE
Objavljeno

Sveče si torej zamenjal. Preden se vtakneš v elektriko, preveri, če so preperele gumijaste cevke : odzračevalnik karter-zračni filter in filter-injektorji. Če vlečejo zrak, dobi senzor napačne podatke (falšluft). Poceni.

Pokanje ob zapiranju plina : na levi pri cilindru je TPS (senzor pozicije plina), ki ga malo odpri, osuši, kontaktsprayaj in po potrebi nastavi (slišen klik tik nad prostim tekom). Poceni.

Elektrika : sam si lahko privoščiš potegniti narazen vsak konektor in ga očistiti s kontakt sprayem. Našpricaj tudi vsa stikala na krmilu in kontaktno ključavnico, kolikor se da. Poceni.

Za vse ostalo poišči strokovno pomoč (ne nujno pri prodajalcih).

Srečno.

Objavljeno

Sveče si torej zamenjal. Preden se vtakneš v elektriko, preveri, če so preperele gumijaste cevke : odzračevalnik karter-zračni filter in filter-injektorji. Če vlečejo zrak, dobi senzor napačne podatke (falšluft). Poceni.

Pokanje ob zapiranju plina : na levi pri cilindru je TPS (senzor pozicije plina), ki ga malo odpri, osuši, kontaktsprayaj in po potrebi nastavi (slišen klik tik nad prostim tekom). Poceni.

Elektrika : sam si lahko privoščiš potegniti narazen vsak konektor in ga očistiti s kontakt sprayem. Našpricaj tudi vsa stikala na krmilu in kontaktno ključavnico, kolikor se da. Poceni.

Za vse ostalo poišči strokovno pomoč (ne nujno pri prodajalcih).

Srečno.

Hvala

bom začel po tem vrstnem redu :)

lp

Objavljeno

V grobem je tako, če pri trokiranju poka iz auspuha je problem v elektriki, če ne poka, pa v dovodu goriva.

Načeloma ti motorji ne trokirajo, lahko pa klenkajo, kar pa se dobro sliši.

zdravo

ja ,pri dodajanju plina,na polovici gasa- cca.3000-4000 obratov motor pocuka(zatrokira -zaklenka),ko daš pa gas

do konca,(do fula) pa dobro vleče

-v leru pa tega ni in mašina dela normalno-dodajaš gas brez trokiranja

-problem je samo pri omenjenih obratih ko se voziš(maš recimo v 3.brzini daš gas ko prehitevaš ali pa pelješ

v hrib pa začne pospeševati in ko pride do teh obratov pocukne-zatrokira,potem pa normalno vleče naprej,ko daš gas)

-včasih ko pa gas spustiš pa še pokne iz izpuha(pa ne stalno)

e to je to in ni nič kaj prijetno

lp

Objavljeno (popravljeno)

zdravo

ali je možno da cuka zaradi TPS (senzor pozicije plina),?

lp

Popravljeno . Popravil gogi5
Objavljeno

zdravo

ali je možno da cuka zaradi TPS (senzor pozicije plina),?

lp

Je možno samo to NI SENZOR ampak potenciometer položaja lopute gasa, za to loputo nastavit je poseben postopek in nikakor ne sam nastavljat bo problem s cukanjen še večji ! Po vsej verjetnosti je to že nekdo premikal in to samo eno stran. Določene stvari se NESME počenjat ampak vam kaj govorit je kot bi bob ob steno metal ! ! Namreč večinoma ni dovolj samo manual potrebno je tudi določeno znanje ne trdin,da ga imajo v vseh delavnicah ! ! vem pa da se ga zelo potrebuje ! Kot je nekdo napisal,da se vozi BREZ lambda sonde, saj motor laufa ima pa sigurno dosti večjo porabo.Prvo kar je, če je lambda nekje ven sistrema priključena na kable(ni pa v izpušni cevi), da računalniku podatek PREVEČ kisika in računalnik povečuje količino goriva ,če pa je odključena(lambda demontirana)in in priključena na kable potem računalnik (ker ne dobi podatka od lambda sonde)preklopi na pomožni tek in tu je spet prevelika poraba goriva ! ! Vsekakor je izgorevanje slabše in samo krmiljenje tako goriva kot tudi predvžiga !

Objavljeno

Se strinjam s predhodno napisanim, da najverjetneje ni pametno, da nimam priklopljene lambda sande... Glede porabe goriva pa nebom pametoval ampak mislim, da pove slika več kot "1000" besed. "Helgo" GSa vozim 5. leto in imam za vseh 5 let narejeno tabelo porabe goriva (tu pa tam manjka kakšno polnjenje, ampak ne vpliva na celotno sliko) - sem pač prometnik in me to zanima. V kolikor komu nebo štimal izračun, od kilometrov, ki so vnešeni je odštetih 6% km, torej 6 manj na 100, ki jih pokaže števec - vsak malo laže.

PURPLE

post-12240-0-46801000-1314907653_thumb.jpg

Objavljeno

TPS je senzor ampak to je že stvar gramatike

BMW na veliko srečo pač ni Spaceshuttel, tako da se lahko tudi doma nastavi: http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/tps3.1.pdf

Se pa strinjam, da splača pogledat vse drugo, da se ga ne razštela po nepotrebnem.

BTW Poleg cevke za prezračevanje karterja, filtrov in kablov svečk preglej še throttle body. Na mestu, kjer se izvaja sinhronizacija poglej stanje/prisotnost črnih čepkov.

Veliko sreče pri odpravljanju težavice

Objavljeno

Menjaj vžigalni tuljavi! Prosi kakšnega, ki ima identičen moped, da ti jih posodi.

V motor toči obvezno mineralno olje 20W-50! Znamka ni važna, dobro je vsako, samo da je mastno :) .

Objavljeno

Zakaj samo mineralno?

To bi tudi mene zanimalo in prosim, če je lahko odgovor strojniško podan.

Objavljeno

prosim, če je lahko odgovor strojniško podan.

previdno kaj si želiš :D :D :D

Objavljeno

TPS je senzor ampak to je že stvar gramatike

BMW na veliko srečo pač ni Spaceshuttel, tako da se lahko tudi doma nastavi: http://advwisdom.hogranch.com/Wisdom/tps3.1.pdf

Se pa strinjam, da splača pogledat vse drugo, da se ga ne razštela po nepotrebnem.

BTW Poleg cevke za prezračevanje karterja, filtrov in kablov svečk preglej še throttle body. Na mestu, kjer se izvaja sinhronizacija poglej stanje/prisotnost črnih čepkov.

Veliko sreče pri odpravljanju težavice

zdravo

lepo prosim,če mi lahko poveš kje je ta cevka za prezračevanje karterja:::

lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!