Skoči na vsebino
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

servis manualManuale_Officina_Hornet_07.pdf

priročnik navodila Hornet manual.pdf

Priporočene objave

Objavljeno

Ja te pa vredi ne...... :closedeyes:

Objavljeno
Kako ti pa to rata?

meni mi žre 5l-5,5l/100km....je pa res ,de je čez 5500rpm redko kdaj stisnem :blush:

enkrat mi jo je ratal spraut na 4,5l na 100km :blink:

tud,če smo dva gor ni bistvene razlike v porabi.... :fredy:

govorim za hornet 900....

mal :topic: ampak vseeno..

lp

Objavljeno (popravljeno)

Ja, mojo sem tudi ze tu in tam stisnil. Sicer se preko 200 km/h nisem prisel, ker sem popolnoma nov na motorju, pri 200 pa ze piha ko hudic. Moram se je malo bolj navadit, ker me res zanima, do kod bo ta moped pognal stevec. Drugace pa se dosti voziva s punco, pa mislim da kar lepo tekoce, brez cijazenja. Poraba pa je vedno med 4,5 - 5 litri na 100 km! Sem res prijetno presenecen, zelo lepo, zvezno pospesuje, nad 9000 obrati je grozno mocan motor! Tudi s sopotnico po ravnini do 200 v cetrti... HOP, HOP! Hi, hi, hi, me zanima kje se bo sesta ustavila! :kva2:

Popravljeno . Popravil a79
Objavljeno

Hja na mojem sem opazil, da če se samo malo pokrčim dosti manj trpim pri višjih hitrostih kot pa če se cel vležem na tank. Okoli končne hitrosti pa zaenkrat še samo ugibam. Ja četrta potegne do 200 zelo lahkotno, potem pa še je tu peta in šesta prestava. V nekem testu sem bral, da bi naj letela krepko preko 230, mislim da v reviji motorist. No, bomo vidli, enkrat bom ziher poskusil, ampak sigurno sam, brez deklice! :OK:

Objavljeno

Stari hornet letnik '05 facelift leti nekje 240 max s šipco, sam ga je treba kr mal prosit da pride tja, kar se pa porabe tiče pa okoli 5 litrov +- 0,5l, skoraj vseeno kakšne vožnje od turistične do precej dinamične sam ali v dvoje. Tisti ki imate 900 morate upoštevat 50% večjo prostornino.

Objavljeno
meni mi žre 5l-5,5l/100km....je pa res ,de je čez 5500rpm redko kdaj stisnem :blush:

enkrat mi jo je ratal spraut na 4,5l na 100km :blink:

tud,če smo dva gor ni bistvene razlike v porabi.... :fredy:

govorim za hornet 900....

mal :topic: ampak vseeno..

lp

Ja vredi ne...... :naughty:

Objavljeno
Stari hornet letnik '05 facelift leti nekje 240 max s šipco, sam ga je treba kr mal prosit da pride tja, kar se pa porabe tiče pa okoli 5 litrov +- 0,5l, skoraj vseeno kakšne vožnje od turistične do precej dinamične sam ali v dvoje. Tisti ki imate 900 morate upoštevat 50% večjo prostornino.

No ce je prejsnji model s sipco pokril 240, potem mislim da bi moral nov tudi. Je malenkost mocnejsi, ravno toliko da je treba placati drazjo registracijo :headbang: :slap: , mislim da malenkost lazji. Pa sipco tudi imam.

Objavljeno

Živjo ima kdo original hondino sipčo (windsheld) na motorju? Od letnika 2005 naprej mislim? Poleg tega me zanima če mogoče kdo že vidu orginal pokrov za sovoznikov sedež?

Lp Tejcy

Objavljeno
Živjo ima kdo original hondino sipčo (windsheld) na motorju? Od letnika 2005 naprej mislim? Poleg tega me zanima če mogoče kdo že vidu orginal pokrov za sovoznikov sedež?

Lp Tejcy

Jaz jo imam, sicer za 900 hornet in to celo za prodat...Kontakt in vse ostalo na PM.....

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni! Danes sem se peljal po obvoznici od Hoc proti Mariboru, kjer sem se v desnem ovinku pod nadvozi peljal cca 180-190km/h. Sredi ovinka, se mi je moped zacel nekak cudno zibati, nihati, v bistvu tako, da sem ga moral z bilanco rahlo loviti. Kot da bi rahlo odnasalo zadnje kolo, ne vem kako bi lahko bolj natancno opisal. Ko sem pa spustil gas, je seveda hitrost zelo padla, s tem pa se je motor tudi takoj umiril. Bilo je pa kar neprijetno, da sredi res dolgega ovinka, katerega se mora dati z lahkoto speljati s hitrostjo 190 naprej, tako cudno zaniha cela zadeva. Kaj bi to lahko bilo?? Je to normalen pojav?

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno
Pozdravljeni! Danes sem se peljal po obvoznici od Hoc proti Mariboru, kjer sem se v desnem ovinku pod nadvozi peljal cca 180-190km/h. Sredi ovinka, se mi je moped zacel nekak cudno zibati, nihati, v bistvu tako, da sem ga moral z bilanco rahlo loviti. Kot da bi rahlo odnasalo zadnje kolo, ne vem kako bi lahko bolj natancno opisal. Ko sem pa spustil gas, je seveda hitrost zelo padla, s tem pa se je motor tudi takoj umiril. Bilo je pa kar neprijetno, da sredi res dolgega ovinka, katerega se mora dati z lahkoto speljati s hitrostjo 190 naprej, tako cudno zaniha cela zadeva. Kaj bi to lahko bilo?? Je to normalen pojav?

Da se nisi pozabil skrčiti tako kot ostriga (kot si opisal v prejšnji objavi)?

Objavljeno

to je normalno za hornetko ker ji hitri ovinki ne ležijo preveč za to nihanje pa je pomoje kriv zadnji amortizer

Objavljeno
to je normalno za hornetko ker ji hitri ovinki ne ležijo preveč za to nihanje pa je pomoje kriv zadnji amortizer

Hmmmm, sem ga ze nekaj nastavljal, prednapetost vzmeti sem iz prve dal na peto stopnjo. Kaj ga probam se strsat? Mislim da gre se za dve stopnji. Potem pa nimam vec kaj naredit... :unsure:

Objavljeno
Da se nisi pozabil skrčiti tako kot ostriga (kot si opisal v prejšnji objavi)?

No... Sem mislil, da bos kaj pametnega napisal... :hmm:

Objavljeno

Se mi zdi da bo kr premehko vzmetenje. Na ER-5 ki ima zelo premehko spredaj se je meni tako zgodilo... kar scary filing

Objavljeno
No... Sem mislil, da bos kaj pametnega napisal... :hmm:

Pametnega?

Če misliš kaj delati na vzmetenju se oglasi v podjetju Amortizer v Ljubljani; bodo pogledali in svetovali, če je treba strokovno zamenjali z drugo vzmetjo (glede na težo voznika in zaželjene lastnosti motocikla pri vožnji).

Antares

Objavljeno (popravljeno)
Se mi zdi da bo kr premehko vzmetenje. Na ER-5 ki ima zelo premehko spredaj se je meni tako zgodilo... kar scary filing

Ja potem pa nastane problem, ker sprednje upsidedown vilice niso nastavljive... :wacko:

Najprej bom zadnji amortizer naspanal do konca, potem pa spet poskusil. Sprednje vilice, pa bi morda lahko naredil bolj cvrste s kaksnim drugim oljem? Ima kdo s tem ze kaksne izkusnje??

Sicer sem tudi v testu bral, da ji dolgi in hitri ovinki najbolj ne pasejo zaradi vzmetenja, ampak mislim da se to ziher da kak zrihtat!

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno
Pametnega?

Če misliš kaj delati na vzmetenju se oglasi v podjetju Amortizer v Ljubljani; bodo pogledali in svetovali, če je treba strokovno zamenjali z drugo vzmetjo (glede na težo voznika in zaželjene lastnosti motocikla pri vožnji).

Antares

No vidis, to pa je ze uporaben odgovor! To mislis firmo Amortizer servis Jub dol pri Ljubljani? To poznam, tam sem dal avto znizat in sem bil zadovoljen!

Kaj pa menjava olja v prednjih vilicah, s kaksnim bolj gostim?

Objavljeno

jaz imam zadnjega našponanga do konca in je za moje kile(70) kar sem pa tudi menjal olje v vilicah samo se ne pozna skoraj nič :headbang:

ja nič treba se bo navaditi na nihanje motorja v ovinkih pri 160kmh+ ali pa zamenjati motor za ss

Objavljeno
jaz imam zadnjega našponanga do konca in je za moje kile(70) kar sem pa tudi menjal olje v vilicah samo se ne pozna skoraj nič :headbang:

ja nič treba se bo navaditi na nihanje motorja v ovinkih pri 160kmh+ ali pa zamenjati motor za ss

Ojej, torej ko bom jaz mojega naspanal do konca imam pa 98 kg, sploh ni teoreticne sanse da bo funkcioniralo... :cry:

Fuck, saj jaz bi imel ss, sploh novo Fireblade, ker mi je nenormalno dober motor, ampak kam pa naj mojo punco dam potem gor?? Pa me bo ja ubila, ce jo posedem na tisto malo prucko zadaj... :yawn:

Objavljeno
Ojej, torej ko bom jaz mojega naspanal do konca imam pa 98 kg, sploh ni teoreticne sanse da bo funkcioniralo... :cry:

Fuck, saj jaz bi imel ss, sploh novo Fireblade, ker mi je nenormalno dober motor, ampak kam pa naj mojo punco dam potem gor?? Pa me bo ja ubila, ce jo posedem na tisto malo prucko zadaj... :yawn:

Hornetka ni narejena za hitre ovinke. Potreboval bi najprej ojačitev okvirja in bistveno boljše vzmetenje (ki bi ti pa delalo preglavice pri normalni vožnji). Na koncu koncev je Hornetka budget bike, nek allarounder če tako hočete.

Za hitre ovinke imaš na voljo VFR 800, CBR 1100 xx, če ostaneva pri hondi, drugače pa tudi ZZR 1400, ZZR 1200, Hayabusa, K1200S... Pri vseh naštetih bo punca sedela bolje kot na hornetki.

lp,

Objavljeno
Hornetka ni narejena za hitre ovinke. Potreboval bi najprej ojačitev okvirja in bistveno boljše vzmetenje (ki bi ti pa delalo preglavice pri normalni vožnji). Na koncu koncev je Hornetka budget bike, nek allarounder če tako hočete.

Za hitre ovinke imaš na voljo VFR 800, CBR 1100 xx, če ostaneva pri hondi, drugače pa tudi ZZR 1400, ZZR 1200, Hayabusa, K1200S... Pri vseh naštetih bo punca sedela bolje kot na hornetki.

lp,

Ja, se strinjam s teboj! Saj ne da bi bil Hornet slab motor, nasprotno, sem res zadovoljen z njim! Nisem pa pricakoval tega, kar se mi je pac danes zgodilo, sem bil res neprijetno presenecen.

VFR mi disi ze tako od zacetka, ampak mi je bil malo predrag... Bo treba spet fejst sparat, potem pa zamenjat! :whistle:

Objavljeno

vzmet bo kar ok, blazilec nihajev najbrz prehitro dopusca vracanje vzmeti, kar povzroci vertikalno nihanje (ce ze ne skakanje).

dokler se vse ne dogaja v lastni frekvenci sistema ne bi smelo biti prevec panike.

ker vecinoma menjajo serijske amortizerje samo v celoti priporocam kaksen after market amortizer (katerega se da po potrebi sestaviti iz posameznih komponent).

kontroliras lahko to, da primes zadek motorja, motor poravnas, stisnes zadek dol in ga spustis, da se sunkovito vrne. ce to stori prehitro je skoraj sigurno blazilec (ne vzmet) kriv.

aja, motorja ne izpusti, samo popusti pritiska na zadek. (da ne bo bum-tresk in v jok pa na drevo). ce ne znas kontaktiraj nekoga ki zna.

Objavljeno
vzmet bo kar ok, blazilec nihajev najbrz prehitro dopusca vracanje vzmeti, kar povzroci vertikalno nihanje (ce ze ne skakanje).

dokler se vse ne dogaja v lastni frekvenci sistema ne bi smelo biti prevec panike.

ker vecinoma menjajo serijske amortizerje samo v celoti priporocam kaksen after market amortizer (katerega se da po potrebi sestaviti iz posameznih komponent).

kontroliras lahko to, da primes zadek motorja, motor poravnas, stisnes zadek dol in ga spustis, da se sunkovito vrne. ce to stori prehitro je skoraj sigurno blazilec (ne vzmet) kriv.

aja, motorja ne izpusti, samo popusti pritiska na zadek. (da ne bo bum-tresk in v jok pa na drevo). ce ne znas kontaktiraj nekoga ki zna.

Pozdravljen! Hvala za izcrpen odgovor! Sedaj vem, da je vzmetenje na mojem Hornetu premehko za taksno voznjo, zal pa ni nastavljivo. Torej, ce sem prav razumel, mi zadnji amortizer dopusca prehitro vracanje v prejsnjo pozicijo, torej se prehitro dvigne. To je reebound, ali nekaj takega. Toliko vem, da z napenjanjem vzmeti nebom resil nicesar, tako da ali zamenjam amortizer, ali pa se sprijaznim s tem, da ga bo tu in tam potrebno malce loviti in popuscati na gasu.

Pa brez skrbi, nisem spustil motorja, lepo sem ga pocasi lovil in ob tem zapiral gas, da se je zadeva umirila, me ni zgrabila panika.

Objavljeno

rebound, yep.

amortizer (= blazilec + vzmet), nope. blazilec oz. hidravlicni del amortizerja prehitro vraca. presibak ali prevelike luknje za pretok olja (plina).

in nisva se razumela, ne med voznjo ne izpusti motorja, temvec ko bos spobaval vzmetenje (pri stojecem motorju).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!