Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ja, una k nej bi mela okrog 40 hp. menjal sem bat (35 jurjev s postnino vred), pa se mi je odklopla zajla za oljno crpalko, in je dobivalo olja ko da bi skoz laufal pod standgasom (0,9 % - s tem da crpalke sploh nisem odpiral!!! :angry: :angry: :angry: ), in po pribl. 1000 km, ko sem ga prvic spravil nad 120 km/h (v resnici je blo kr 170 km/h), mi je zaribal. aja, BTW, bat je bil star manj kot en teden dni (z motorjem sem se vozil v sluzbo). :(

za kolk jo bom prodajal, nimam pojma, najprej jo moram zrihtat. ko sm jo sel kupit, sm bil zravn js, 17-letn mulc, k je vidu sam motor, pospeske in hitrost, zravn pa se moj oce, ki se na motorje ne spozna najbolj (res je mehanik, sam se spozna sam na avte, k motorjev ni nikol sraufu). motor je zgledal ok, full ohranjen (barva je bila cisto nova - to smo sele teden kasneje izvedeli), zav. ploscice so bile nove, gume nove, veriga + zobniki novi, zobniki antivibracijske gredi so bili novi (tud to je potrosni materjal), bat nov, pa racune sma zravn dobila, tako da sem mislil, da je motor zelo lepo vzdrzevan. potem pa se je zacelo: crknila vzigalna tuljava. 35 jurjev. crknil stator. rabljenega '97 za 15 jurjev. razpadel magnet. rabljen '97 za 15 jurjev. crknil akumulator. 9 jurjev. tako da zdaj sem mislil da bi pa moral iti eno sezono brez problema, preventivno menjam bat, se odklopi crpalka, in mi pred prodajo zariba. to deli.

tako da zdaj dam not rabljen bat, in ga prodam, pa je to to.

Objavljeno
...pa racune sma zravn dobila, tako da sem mislil, da je motor zelo lepo vzdrzevan...

Sej ti verjamem, k vem kako delajo ljudje! Je vse novo!!! ja dokler ga ne domu prepelješ, pole pej #&%?=~ <_<

Ja ti povej eno okvirno ceno in mal okul tega motorja, pol bom pa magar jst na moji šoli gor v jedilnico en listek obesu (če ti to češ, čene ne)

Aja, ti si pa tm okul MB ne?

P.S. pa piši na PM

Objavljeno

motor morm najprej zrihtat, pol se lahk sele odlocim za prodajo in ceno. trenutno nimam pojma, kako se bojo stvari odvijale, ne glede cene, ne kdaj ga bom prodal. sem pa iz okolice Celja (Ponikva pri Sentjurju).

drugace pa sva se z Neonom ze nekaj dogovarjala, in zdaj bi rabil le se batna obrocka. :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupujem auspuh za RS 125 ('02) in sicer sem imel najprej v mislih Giannellija. Ker pa je teh nažalost v naši preljubi Sloveniji za letos zmanjkalo se bom moral zgleda obrniti na pomoč tujine. Zdajle pa kolebam še med izbiro Arrow in Giannelli...kaj priporočate?

Pa še za kako trgovino v tujini (AUT, ITA), kjer bi lahko to nabavil, bi vas prosil če lahko kaj poveste.

:rolleyes:

LP

Objavljeno

Arrow je pomoje mal bol kt gianelli.tud glede cene si nista različna mislm pa da pr arrowu dobiš clo certifikat da je dovolen za cestno uporabo.Maš vse na linku http://www.arrow.it/

Drgač bi se pa oba najbrž dal dobit v trstu.

Objavljeno

giannelli 4eva'. sn na lastni kozi izkusu. B)

Objavljeno
Arrow je pomoje mal bol kt gianelli.tud glede cene si nista različna mislm pa da pr arrowu dobiš clo certifikat da je dovolen za cestno uporabo.Maš vse na linku http://www.arrow.it/

Drgač bi se pa oba najbrž dal dobit v trstu.

Ja sej pri Giannelliju dobiš tut certifikat če kupiš tisto verzijo, je pa ta mal cenejša pa slabša tut...

Objavljeno
giannelli 4eva'. sn na lastni kozi izkusu. B)

Dejstva, dejstva prosim...argumente za in proti, ne samo nekih nakladanj oz. izjav brez podlage...

LP

Objavljeno

Gianelli nardi mal len pospešek na začetku ko odviješ gas,pol sicer že povleče.Arrow pa vleče staln.Jest osebno z gianellijem nism zadovoln ker preformance motorja ful nihajo.Enkrat je izpuh dobre volje pa ful vleče, včasih pa ne gre nikamor.

Objavljeno

ja giannelli je bolj brutalen, sam ce mas RSko se ne bos pod standgasom vozu (ali pac :? ). Arrow res ma bolj razporejen navor pa moc, sam ma pa tisto spico zarad tega manjso ko Giannelli (manjsa koncna moc).

len pospesek na zacetku - ce bos mel bolj odprt auspuh je logicno, da bos zgubu neki navora pr nizkih obratih.

Objavljeno

@Zok: Torej kolk se po tvoje pozna razlika pri končni med Arrow pa Giannellijem?

Objavljeno

recimo na zaviti cesti, kjer rabis navor za pospesevanje iz ovinkov je Arrow kao boljsi, na ravninskih cestah pa kao Giannelli. pozna se ne velik (mogoce nekaj procentov), najvecja razlika je pa v obcutku, k ce mas brutalno masino je filing (vsaj za mene) 3x boljsi, k se ti zdi da 2x bolj potegne.

Objavljeno

@Zok: Si oba izpuha preizkusil sam?

Objavljeno

na svojem giannellija in DPM, na frendovem original in arrow.

Objavljeno

Kolk pa so začetni pospeški boljši pri ARROW-u? Se dost pozna?

LP

Objavljeno

Mene zanima, če že obstajajo kake slike, kako bo izgledala nova aprilia RS 125 :? :? :?

Objavljeno

Prav imaš povsem nekaj drugega kot letošnja, lanska, predlanska, in še par letnikov pred tem. Kdaj bojo Italijani dojel da so bile najlepše RS tiste okol 97'.

Objavljeno

"CYC" pa si se hotel pametnega narest, pa si noro izpadel!!! :BUA: ....Če bi kaj vedel, bi takoj opazil, da je ta slika aprilia RS 125 model 2003!!!!!! in ne 2004....pa verjetno jo bodo kaj spremenili, da ne ostala enaka!!

Objavljeno

@Morpheus, Aprilia RS125 ostaja za sezono 2004 enaka, kot 2003. Mogoče malo drugačne barve...

Objavljeno

ja pomoje se nebo kaj dost spremenila!!!!Drgač pa še maš APRILIO tuono 125 tut model 2003 samo je kao NAKED bike!!! :hmm: :hmm: vsaj piše tak!! :naughty: :naughty:

foto-tuono125.jpg

1.jpg

4.jpg

8.jpg

to pa je stran:Aprilia Tuono 125

lp!!! ;) ;) ;)

Objavljeno

Moje mnenje glede estetike:

-zadnji konc bi mogu bit bol dvignjen

-maska spredej bi lahko bla pomaknjena bol naprej da ne bi prednje kolo tako izstopalo

-spodnji del je previsok (deluje ku kaka endurca)

-zelo suha in na 50 ccm spominjajoča

men je uglavnem še zmer ta najboljš:

apr-rs125-98-bikepics-04200.jpg

Objavljeno (popravljeno)
apr-rs125-98-bikepics-27839.jpg :OK: Popravljeno . Popravil Filip111
  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Včeraj sem kot ponavadi zaštartal svojo Aprilio (RS 125) in jo pustil da se motor segreje (50°), nato pa se normalno odpeljal. Po 50ih metrih vožnje mi je motor ugasnil, kot da ga je nekaj zadušilo. Poskušal sem s ponovnim vžiganjem a ni uspelo. Nato sem vzel ven svečko in je bla cela črna in zalita. Malo sem jo "pošmirglal" in jo znova privil. Motor nekako vžge za kako sekundo nato pa ga spet zaduši...

Kaj bi lahko bilo narobe?

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!