Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

pa mal tiste nalepke prever k so neki sumljive... se more vidt če je odrgnen spodej alpa kej...

Objavljeno (popravljeno)
Hvala ti FiFtY... :D

Kaj pa a ve kdo kaj o tej aprilliji <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=2051914" target="_blank">http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=2051914</a>

Prvi lastnik te aprilie je moj znanec iz MB, kupil je novo v autocommercu, imel je nekaj predelano, motor letel kot prasica, ne vem kje je zdaj tisti arrow, 34 fergazer itd itd, ker je izgleda nazaj v originalnem stanju, on ni nič padel z njo, ko jo je prodal pa jo je nazaj prodal v autocommerce, so odkupili rabljeno in na poti do tja se je motor prevrgel v kombiju, do takrat ni bil nič na tleh... no potem so jo tam odkupili seveda za nekaj manj, naslednjega lastnika pa ne poznam... zdaj pa se spet prodaja :) Pa če se ne motim, je imel motor nekje tolio prevoženih že ko jo je prvi lastnik prodal, kar pa je bilo ene 3 leta nazaj...

Popravljeno . Popravil Čamac
Objavljeno

Kake gume predlagate za rs-ko zdej mam gor dunlop d208 nej kupim kr iste al veste za kake bolše, mogoče ve za kake poceni (kej prek vez?)

Objavljeno
Kake gume predlagate za rs-ko zdej mam gor dunlop d208 nej kupim kr iste al veste za kake bolše, mogoče ve za kake poceni (kej prek vez?)

qulifajr vzem

so pocen tud brez vez :)

Objavljeno

Kaj poa kvalifajr RR.. kaka je razlika?

Objavljeno
Kaj poa kvalifajr RR.. kaka je razlika?

za 125ko ne rabiš RR :)

kao bolj sport gume :P

Objavljeno

Pa se sploh dobi v takih dimenzijah? (120/150)

nikol ni zadost "sport" :krneki:

Objavljeno
za 125ko ne rabiš RR :)

kao bolj sport gume :P

Ne klobasej :P

RR je po sredini trda, na robovih mehka...To je razlika med navadno, pa RR ;)

Objavljeno

Navadna pa povsod mehka?

Se prav je RR za burnoute? :whistle: hec hec hehe

Objavljeno
Ne klobasej :P

RR je po sredini trda, na robovih mehka...To je razlika med navadno, pa RR ;)

no ja sej ubistvu nism vedu kaj je razlika od RR

defenitivno za 125ko ne rabš RR ... to bo za 600ccm dobr :D

Objavljeno
no ja sej ubistvu nism vedu kaj je razlika od RR

defenitivno za 125ko ne rabš RR ... to bo za 600ccm dobr :D

Dej mi prosim samo en konkreten razlog, zakaj ne? Sedaj, ko jahaš 600ccm je itak vse brezveze. Če je guma boljša, varnejša predvsem pa vrača boljše povratne informacije iz ceste zakaj je potem nebi tud na 125ko dal? Če so dimenzije na voljo, je vrjetno niso razvili s tem namenom, da bi stala v izložbah, mularija bi se pa slinila po steklu.

Pa sej vem, da spet govorim steni, sam kurc... :headbang:

Objavljeno (popravljeno)
Dej mi prosim samo en konkreten razlog, zakaj ne? Sedaj, ko jahaš 600ccm je itak vse brezveze. Če je guma boljša, varnejša predvsem pa vrača boljše povratne informacije iz ceste zakaj je potem nebi tud na 125ko dal? Če so dimenzije na voljo, je vrjetno niso razvili s tem namenom, da bi stala v izložbah, mularija bi se pa slinila po steklu.

Pa sej vem, da spet govorim steni, sam kurc... :headbang:

ne lej nisva se razumela

jst sm hotu rečt samo to, da po sredini 125ka nobena ne pobira gume... oz. jo zelo malo, medtem ko jo 600 velik veliko bolj... in ne vem kje je smisel dajati več za RR gume, če je pa ne rabiš... pri 600 je drugače, ker se sredina veliko hitrej porab... pr 125ki pa prej gume zastarajo, predn boš sredino porabu .) razn če seveda delaš burnoute, pa powerslide pa tak sranje... vem da nasplošno sem pri ODPRTI apriliji menjal gume zarad zastarelosti in ne obrabe... pri tomosu je brez veze dajati pa tud če 10€ več za gumo, ker bo enako

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
ne lej nisva se razumela

jst sm hotu rečt samo to, da po sredini 125ka nobena ne pobira gume... oz. jo zelo malo, medtem ko jo 600 velik veliko bolj... in ne vem kje je smisel dajati več za RR gume, če je pa ne rabiš... pri 600 je drugače, ker se sredina veliko hitrej porab... pr 125ki pa prej gume zastarajo, predn boš sredino porabu .) razn če seveda delaš burnoute, pa powerslide pa tak sranje... vem da nasplošno sem pri ODPRTI apriliji menjal gume zarad zastarelosti in ne obrabe... pri tomosu je brez veze dajati pa tud če 10€ več za gumo, ker bo enako

js sm že kr fajn mojo gumo Metzeler na tomosu po sredini znucu.. ker je blo dozdej mrlz pa ceste niso dovoljevale nevem kakšnih hudih nagibov.. tak da se tut na 125 po sredini guma pobere.. sploh če delaš velik km z motorjem.. kr vsepovsod niso sam ovinki skos ;)

Objavljeno

kaj je pa razlika med qulifajr in d208 (trdota?)

Objavljeno
ne lej nisva se razumela

jst sm hotu rečt samo to, da po sredini 125ka nobena ne pobira gume... oz. jo zelo malo, medtem ko jo 600 velik veliko bolj... in ne vem kje je smisel dajati več za RR gume, če je pa ne rabiš... pri 600 je drugače, ker se sredina veliko hitrej porab... pr 125ki pa prej gume zastarajo, predn boš sredino porabu .) razn če seveda delaš burnoute, pa powerslide pa tak sranje... vem da nasplošno sem pri ODPRTI apriliji menjal gume zarad zastarelosti in ne obrabe... pri tomosu je brez veze dajati pa tud če 10€ več za gumo, ker bo enako

Zaradi neki izboljšav in razširitvah dezena in določenih zmesi omogočajo predvsem boljši oprijem na mokri cesti ;) Drugače pa RR nevem, če se, da dobit 150 širine...

Objavljeno

mah, PILOT power dj gor, pa maš mir :D js jo mam, in sm ZLO zadovoln :) (res pa je, da je mal dražja)

Objavljeno
kaj je pa razlika med qulifajr in d208 (trdota?)

d208 je boljša guma, dlje zdrži in drži do roba. Medtem ko mi je qualifier spustila. To je vse kar ti lahko rečem. Na zx-6r in na zx-7r mrzla cesta + odfukana vožnja = d208 drži do roba :worship:

Objavljeno

Jaz sem bil s qualifier na cagivi mito zadovoljen :) Hitro se ogreje, dobro drži :)

Objavljeno

fantje na gumah ne šparat

Objavljeno

Saj zato sprašujem kere so najjače :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

Da 125 ne pobira gume po sredini je največja bedarija kar sem jih slišal. Malo si poglej po oglasih pa tak, pa tudi pri meni je sredina bol pobrana kot robovi, čeprav se ne vozim skos po ravnini oz. zelo malo.

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Objavljeno

A sploh še delajo D208? Ker en cajt se jih ni dalo dobit. Drugače pa jaz sem mel najprej D208, zelo zadovoljen, tudi za vožnjo na polno (takrat mi je prva guma zdržala 2500km), sedaj pa imam Pilot in sem razočaran, zato ker mi mrzla zelo slabo drži, pri D208 pa ni blo take razlike. Ne vem no, v D208 sem imel ogromno zaupanja, zdaj pa ko hočem nardit front wheelie mi guma zacvili, tako da nisem glih ziher. Problem imam, ker se zdaj vozim dokaj počasi in po ravnem, zato so moje gume stalno podhlajene. Je pa fajn, če vseeno drži, saj lahko pride do raznih kritičnih situacij. Zato lahko rečem, da sem se nategnil ker sem dal gor Pilotke. Pravzaprav vroče Pilotke še nisem probal, zato ne morem rečt, da je guma slaba. Za mojo vožnjo je pa katastrofa, sploh se ne obrabjla in mi deluje kot plastika.

Objavljeno
Saj zato sprašujem kere so najjače :rolleyes:

Ja pol pa daj supercorso gor, držijo veliko boljše kot qualifier :slap: Še moje mnenje zate NejcZ ---> Qualifier več kot dobre za tega Tomosa :)

front wheelie

stoppie :)

Objavljeno
Da 125 ne pobira gume po sredini je največja bedarija kar sem jih slišal. Malo si poglej po oglasih pa tak, pa tudi pri meni je sredina bol pobrana kot robovi, čeprav se ne vozim skos po ravnini oz. zelo malo.

sami ravninski dirkači :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!