Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ja ja neki tazga je tist.......sm pa mal pogledu mam pa jst upljinac Dellorto DHBH28 al nek tazga ma to pride original gor ne?

Objavljeno

28 mm uplinjac je pri novejsih RSah, tistih, ki imajo agregat Rotax Type 122, na katerem je novejsi vzigalni sistem in v novejsih verzijah tudi katalizator v izpuhu. :)

Objavljeno

aha...sam uni j bulš ne?ja novejši vžigalni sistem ,ma ga ni za preveč hvalit vsaj z moje strani....

Objavljeno

jah za porabo je tvoj boljsi... :D

glede tvojga vzigalnega sistema me zanima neki... ...a mas tam nekje pri 5000 rpm luknjo v delovanju (da nikamor ne vlece)?? :hmm:

Objavljeno

ja recimo od 5000-6000 je motor tolk len da boga mati....ma kej j bolš da dam delat lonec in koleno al kupm kar gianneli kit?pa ti si že uštimu aprilio? :D

Objavljeno

Zok mene tut se neki zanima. eni majo na rs-ki ful hud zvok pa nimajo sportnega filtra pa majo original izpuh. Kaj so naredl da majo to? Bl tak hud sound majo pa dost se slis. Sound pa vleče bl na kro sound od ksne kroske.

Objavljeno (popravljeno)
ja recimo od 5000-6000 je motor tolk len da boga mati....ma kej j bolš da dam delat lonec in koleno al kupm kar gianneli kit?pa ti si že uštimu aprilio? :D

http://www.navero.co.uk/rs125zone/rs125.htm -=> klikni TUNING, odrolaj dol do "How to de-restrict the RS125 CDI to remove the environment dip" tu mas navodila kok odstranit restrikcijo na CDI sistemu, da ti bo lepo vleku po celotnem obmocju obratov. res se ti splaca - 20 minut dela (odstranis silikon, prescipnes jumper (zicko), nazaj zalijes s silikonom, to je vse), prakticno ne porabis nic materiala (razen nekaj gramov silikonskega kita), motor pa dobi popolnoma nov karakter! B) z auspuhom pa se mal pocaki, da vidmo kok bos kej s to predelavo zadovoljen! B)

@RS50, er eska 125 mislim da ma za vstopnik za zrak pr airboxu 2 cevi, s tem da je ena zamasena z nekaksnim kosom gume. dvigni tank in poglej, ce je tudi pri tebi tako. ce je, vzemi tisto gumo ven. se splaca! :naughty: :notworthy: drugac ce hoces met tak sound ko js (tak sound da od zacetka sploh nism slisu da mam lezaje pri motorni gredi hin :P), pa vzemi kar cel vstopnik zraka ven (sej mislim da je pri RSkah tud iz trse gume, vsaj pri AF1 je), tak da nastane na airboxu pribl. 10x4 cm luknja za zrak. nuoro!! :afro1:

oba porocajta kaj sta naredila in kak je ucinek! .)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno (popravljeno)

aja, ApriliaMan, takole izgleda elektronski RAVE ventil (E-RAVE) - tista ploscica pride v cilinder kot ventil, da zmanjsa visino izpusnega kanala, tisti valj na desni je pa servomotor:

pi es: glede CDIja: tista restrikcija je zaradi ekoloskih norm - kr neki, v bistvu za brezveze. :)

post-4-1083589652.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

bomo proval zdej ma kej tu lohk kej škodi oz da se kej zajeba na motorju? .) :D

Objavljeno

Mojmu RAVE ventilu je pa Gilera dala ime APTS @automatic power tunning system.

Dela pa mehansko na principu cetrifugalne sile. Ker se mi je včasih malo prehmalo odprl in je motor izgubil navor, ko sem ga najbolj rabil, sem vzmet, ki kontrolira kdaj se stvar odpre, podložil za 0.5 mm in se ful pozna na pospeških in končni in navoru.

Brez njega je motor živ obup za vozit, sam potegne pa svinjsko :ph34r:

Tak mal za informacijo

LP

Objavljeno

Zok uceri sm dau tisto dol in zvok je ful noro dobr sam pol ce do fula gas dajes motor mori. Zgleda prevec zraka dobi. Tko da bom verjetn tiste dve cevke locu in meu sam eno gor.

Objavljeno (popravljeno)

daj direktno na filter v airboxu kos kartona, recimo 10x10 cm, zvok bo ostal enak, zraka bo dobil pa manj, tk da ga ne bo vec moril! .) :) druga moznost pa je da menjas dize, sam tist je ze drago, pa tezko jih je dobit, itd., mas pa en srauf z iglo na uplinjacu ko naj bi se neki dal stelat, sam tisto je pr men bolj tak-tak, mislim, nima takega ucinka ko pr elektroniku, kjer tist srauf pomeni vse! :)

simonsi, poznamo vec imen (KIPS pri kawasakiju, ex-up pri yamahi, itd...), sam na koncni se ti neb smel poznat... ...zgleda da ti ga prej ni odprlo do konca - ta ventil je da ti poveca navor v spodnjem obmocju obratov, zgornje naj bi bilo enako kot ce ga neb imel.

apriliaman, poglej ce se serijske stevilke CDIja in tista stevilka na strani pod tistim linkom ujemata, in ce se, nimas prakticno kaj zajebat (razen garancije)! .)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

Aprilia man si ze naredil kaj na cdi-ju? Ce si porocaj da vidm ce se splača.

Objavljeno

ti mal sm se jebal no ma sm odpru zaden konec....in ugotovu tisti cpi je ma na soprednji strani tiste 2 žičke ma jst jih nimam pa tud zgleda tak kot na sliki

na tisti strani s silikonm obdano.....na drugi strani pa je štorm(vezje) ne?

Objavljeno

A to nič ne škodi motorju če dobi preveč zraka?

Objavljeno

Itaq da skodi. sj zato sm pa js dau nazaj. Ribne ti lahko ce ni prava zmes goriva/zraka.

Objavljeno

mene pa zanima, če ma kdo ali pa ve kje bi lahko dobil slike te nove aprilie rs , ki je zlato-bele barve :? :? :? vido sem jo zadnjič pri prodajalcu na računalniku ker mi jo je pokazal, samo na internetu še nisem zasledil nobenih novih slik, je pa reko da bo dobavljiva šele v avgustu...

Objavljeno

skoduje, ja, pride do mocnega pregrevanja. v najslabsem primeru ti nardi celo luknjo v bat. v motomanii v kopru so mel za celo okensko polico batov z luknjami na vrhu (kjer pride svecka) - impresivno, ni kaj!! :blink:

Objavljeno

enako blokado na CDI ma tud etx,evo tuki fotko:

cdi01.jpg

vir: www.aprilia-etx.de

Objavljeno
skoduje, ja, pride do mocnega pregrevanja. v najslabsem primeru ti nardi celo luknjo v bat. v motomanii v kopru so mel za celo okensko polico batov z luknjami na vrhu (kjer pride svecka) - impresivno, ni kaj!! :blink:

In kaj nardiš de do tega ne pride če tisto gumo, ki si jo prej omenu vn vzameš?

Objavljeno

uplinjac nastelas tak da masina dela normalno po celotnem obmocju obratov v vseh rezimih gasa (ok, pod 3000 rpm je pri apriliah normalno da ti ga pri full gasu zadusi), in pa da temperatura ostaja v mejah normale. .) men dela normalno tako z odprtim, kot z zaprtim airboxom - jebat ga, je ze vsega navajen. :)

Objavljeno

Zok daj powej na kok stopinj naj bi se grela rs-ka med voznjo. Meni kaze tam od 72-76 stopinj. Pa natocim poln tank prejsni teden, pa ga mam se tam okoli polovice pa morem ze na rezervo dat. Kuri ko tank ;) Pa taka cudna mi je za vozit tk cudno ropota vse pa je nova ma samo 200km. Verjetno mam jest samo tak obcutek. Pa serviser mi je reku da mi jo bo zdj pri prvem servisu odpru(blokado vn uzeu) da ne bo mela taksne lukne pr obratih. Kok km naj bi naredu z rs-ko s polnim tankom predn bi naj dau na rezervo?

Objavljeno

temperatura je popolnoma normalna. .)

ce ti ropota, je lahk kej narobe, sm se pa s frendom k je mel RSo 125 menu, pa je reku da ko je menju bat, d mu je pr 1000 km sele zacel normalno (lepo) laufat. ne vem, men je vedno delu normalno ze takoj k sm ga sestavu... :unsure: ...na kolk mas prvi servis?? na 500? na CDIju lahk ze prej vzames blokado ven, bo po moje se boljse za masino, k se padec moci v srednjem rezimu ziher tud kej pozna na komponentah (ce masina ni prav nastelana - in v tem primeru zarad zakasnelega vziga ni - lahk gre kej narobe), pazi pa, da ga pred 1000 km ne bos gonil cez 6000 rpm, in da bos vozil cimbolj dinamicno (cimvec prestavljanj in spreminjanja obratov), da se ti bo lepo utekel! .)

aja, glede porabe - js ce se na izi vozim po Ponikvi mi zre tud 10 litrov, ce pa na dolge ture (relacija), je pa povprecje tam okrog 5,5 do 6 litrov... ...ce ga pa gonis po odprtih cestah, pa nekje vmes, najveckrat kakih 7 do 7,5 litrov na 100 km... .) z enim tankom (13 litrov) nardim okrog 150 do 220 kilometrov, cisto odvisno od voznje. .)

Objavljeno

aha pol se pravi da bo najverjetneje to da se more se malo vec ulavfat, da bo ql delala. Sej to delam da cim vec saltam pa spreminjam obrate. Zdj ga tkoltko vozim tja do 6 000rpm ker od 6 000naprej sploh noce dobr it oz parkrat mi fajn potegne sam ga spustim takoj tm pr ene 7 000rpm. Pol se prau da na cdi-ju ni nc narobe ce vzames blokade vn ze pr 500km? Ker pr 500 km mam prvi servis in je pravu da bo takrat vn uzeu. Samo da me ne bo drago prslo bi rajs sam to naredu. kok nej bi kostau prvi servis? Priblizno. Ce vzames blokado pr cdi-ju vn pol tut vec gre al sam konstantno vlece brez tiste luknje vmes?

Objavljeno

dej, menji svecko, pa porocaj... :hmm: ...tak je men namrec delal nad 8000 rpm kadar je bla svecka hin, ko sm jo pa menjal, je blo pa OK... :hmm:

glede CDIja - koncne zmogljivosti (moc, hitrost) so enake, le da bo masina v srednjem rezimu sla dooooooost bolj - motor bo bolj uporaben! ;)

ce ti dolg casa ne bo nehal ropotat, je lahk tud kaj narobe. je pa men vcasih ropotal - vzrok - matica v izpuhu! :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!