Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

men je 1x prebijala: iskra je bla V luknji!! :P sam vseen mislim, da je bat sou rakom muzicirat - aprilia, kvaliteta, zmagovanje, pa to... :)

Objavljeno

:)

aprilia, kvaliteta, zmagovanje, pa to...
Zok, pa bat ne zagrab kr tako, pa po 50ih metrih vožnje... Sploh če ga ni teru (kar pa dvomim da ga je takoj)...
Objavljeno

Ko mi je na krosači batni obroček poču, je vžgala samo še na poriv, v drugi si jo lahko komot porinu, brez da bi kolo zaštekal, ker je bila tolko slaba kompresija.

Gas je imel pa digitalen on/off, 0/1, ali do konca gas, da je sploh laufal ali pa nič. :wacko:

Objavljeno
:) Zok, pa bat ne zagrab kr tako, pa po 50ih metrih vožnje... Sploh če ga ni teru (kar pa dvomim da ga je takoj)...

men je po 300 metrih, pr ~8000 rpm in ~50°C... :huh: res pa je, da je men zato zagrabl, k mi je kajlico za obrocek drzat (da se ne vrti) vn vrgl, in mi je obrocek naokrog obrnal, in ko je prsu do izpusnega kanala... :ph34r: :ph34r: :ph34r: :cry: :cry:

Objavljeno
Gas je imel pa digitalen on/off, 0/1, ali do konca gas, da je sploh laufal ali pa nič. :wacko:

ja, tako nekako je men aprilia delala ko sm se z zaribanom pelu domov...

Objavljeno

Pa kak bi mi lahko bat zaribal če sem se letos že vozo pa je normalno šlo...pa vsak tedn sem jo vžigal pa segrel na delovno temperaturo...?

Objavljeno

Sej to nima veze, če si se prej normaln vozu; vseen probi z novo svečko - dela čudeže .)

Objavljeno
Pa kak bi mi lahko bat zaribal če sem se letos že vozo pa je normalno šlo...pa vsak tedn sem jo vžigal pa segrel na delovno temperaturo...?

sej to ne gre na sezone al pa kilometre - men je en bat zaribal pri ~20.000 (al kolk ze), en pri ~2000, eni pri 316 km... ...ko ti vrze kajlico za obrocek vn, si hladn!!

res probi svecko menjat, ce pa ne pomaga, pa kompresijo izmeri! js upam, da je res sam svecka, to bi bil se najmanjsi strisek, jurja 600 das za svecko, pa gas naprej! aja, pa ce je svecka kriva, kupi OBVEZNO(!!) NGK B10EG, k je predpisana za ta motor, pa tud kvaliteta in zivljenjska doba je po mojih izkusnjah dalec nad povprecjem!

Objavljeno

Ma jaz jih ubijem na Aprilii da mi je zaribala... :angry:

Objavljeno

Ja sej pr apriliji nikol ne veš :devil: to so 2T mašine, je "skor" normaln da se kej takga zgodi <_<

Objavljeno
Ma jaz jih ubijem na Aprilii da mi je zaribala... :angry:

hehe, ce bi js reku to za vsako k mi je kej crknal, bi mogl ze zdavni bit vsi mrtvi... :P

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Glede predelave, jst sm na moji Aprilii predelal t.i. "ignition" CDI ki se nahaja pod zadnjim sedežem. To je napravca k je omejena zaradi europske unije, ker naj bi zmanjšala konc. izpušnih plinov in glasnost motorja! Če jo predelaš zapolniš "praznino" med 5000 in 6000 obrati k motor ma majhno blokado, s tem pridobiš tudi da ti ni treba ful prestavljat predvsem pri mestni vožnji k so nizki obrati! :OK:

Popravljeno . Popravil Spacedancer
Objavljeno
Glede predelave, jst sm na moji Aprilii predelal t.i. "ignition" CDI ki se nahaja pod zadnjim sedežem. To je napravca k je omejena zaradi europske unije, ker naj bi zmanjšala konc. izpušnih plinov in glasnost motorja! Če jo predelaš zapolniš "praznino" med 5000 in 6000 obrati k motor ma majhno blokado, s tem pridobiš tudi da ti ni treba ful prestavljat predvsem pri mestni vožnji k so nizki obrati! :OK:

jumper na CDIju prescipnes, pa ti dela tk k tastar vzigalni sistem (Rotax Type 123). .) To je vsa umetnost - 3 minute dela da "izkopljes" jumper iz silikona, ga prescipnes, in vso stvar nazaj zalijes s silikonskim kitom. ucinek je zelo prijeten v primerjavi s serijsko masino. :)

Objavljeno

Naj nekdo nalepi kaksno fotka točno kako to izgleda na RS.

Objavljeno

Nameravam enkrat natočit notr v mojo rs125, 98 bencin pa me zanima kakšni so učinki (pozitivni al negativni)? :blink:

Objavljeno
Isti šmorn.

tocno. vcasih, ko je 98ka bila osvincena je bilo drugace, danes je pa razlika bolj kot ne le v ceni. res je z 98ko konkretno moj agregat malo bolj odziven (gre pa za friziran agregat), ampak za normalno voznjo mi ta razlika ne pomeni prav nic. .) sploh se pa ni poznalo pri serijskem motorju skoraj nic (34 HP), ucinek je bolj psiholoski kot kaj drugega. .)

Objavljeno

Razlika je sam da 98 oktanski benz mal kasnej eksplodira kokr 95 (pr cvajtaktarjih se nč ne pozna). Sm pa bral to za ta vžig (CDI). Kr zanimiva zadevca, ampak če kej nardiš narobe lahko resno poškoduješ motor.

Objavljeno

Sej nimaš kej zaje*at. Tako isto naj bi imela moja pa nimam pojma kje je.

Objavljeno

Mal razstav pa poglej. Sej moj bi pol tud mogu met, pa tud ne vem kje.

Objavljeno
Sej nimaš kej zaje*at. Tako isto naj bi imela moja pa nimam pojma kje je.

Ta CDI majo če se ne motim sam Aprilie letnik 1999-2004! Poglej malo pod sopotnikov sedež, če posvetiš z lučko se ga vidi ;) Za to predelavo ne morem povedat kolk je varna, kr v bistvu moraš preščipnt del vezja in ni vrnitve nazaj, sam jst sm to nrdu in je vse u redu z motorjem! :OK:

Objavljeno

Jaz imam NSR, pa so mi na servisu skoz govoril da imam neke elektronske blokade not, jaz sem našel pa le običajne mehanske blokade.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!