Zok Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 men je 1x prebijala: iskra je bla V luknji!! :P sam vseen mislim, da je bat sou rakom muzicirat - aprilia, kvaliteta, zmagovanje, pa to... :)
motorist Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 :) aprilia, kvaliteta, zmagovanje, pa to... Zok, pa bat ne zagrab kr tako, pa po 50ih metrih vožnje... Sploh če ga ni teru (kar pa dvomim da ga je takoj)...
simonsi Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Ko mi je na krosači batni obroček poču, je vžgala samo še na poriv, v drugi si jo lahko komot porinu, brez da bi kolo zaštekal, ker je bila tolko slaba kompresija. Gas je imel pa digitalen on/off, 0/1, ali do konca gas, da je sploh laufal ali pa nič. :wacko:
Zok Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 :) Zok, pa bat ne zagrab kr tako, pa po 50ih metrih vožnje... Sploh če ga ni teru (kar pa dvomim da ga je takoj)... men je po 300 metrih, pr ~8000 rpm in ~50°C... :huh: res pa je, da je men zato zagrabl, k mi je kajlico za obrocek drzat (da se ne vrti) vn vrgl, in mi je obrocek naokrog obrnal, in ko je prsu do izpusnega kanala... :ph34r: :ph34r: :ph34r: :cry: :cry:
Zok Objavljeno Marec 17, 2004 Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Gas je imel pa digitalen on/off, 0/1, ali do konca gas, da je sploh laufal ali pa nič. :wacko: ja, tako nekako je men aprilia delala ko sm se z zaribanom pelu domov...
moto_freak Objavljeno Marec 17, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 17, 2004 Pa kak bi mi lahko bat zaribal če sem se letos že vozo pa je normalno šlo...pa vsak tedn sem jo vžigal pa segrel na delovno temperaturo...?
motorist Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Sej to nima veze, če si se prej normaln vozu; vseen probi z novo svečko - dela čudeže .)
Zok Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Pa kak bi mi lahko bat zaribal če sem se letos že vozo pa je normalno šlo...pa vsak tedn sem jo vžigal pa segrel na delovno temperaturo...? sej to ne gre na sezone al pa kilometre - men je en bat zaribal pri ~20.000 (al kolk ze), en pri ~2000, eni pri 316 km... ...ko ti vrze kajlico za obrocek vn, si hladn!! res probi svecko menjat, ce pa ne pomaga, pa kompresijo izmeri! js upam, da je res sam svecka, to bi bil se najmanjsi strisek, jurja 600 das za svecko, pa gas naprej! aja, pa ce je svecka kriva, kupi OBVEZNO(!!) NGK B10EG, k je predpisana za ta motor, pa tud kvaliteta in zivljenjska doba je po mojih izkusnjah dalec nad povprecjem!
moto_freak Objavljeno Marec 18, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Ma jaz jih ubijem na Aprilii da mi je zaribala... :angry:
motorist Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Ja sej pr apriliji nikol ne veš :devil: to so 2T mašine, je "skor" normaln da se kej takga zgodi <_<
Zok Objavljeno Marec 19, 2004 Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 Ma jaz jih ubijem na Aprilii da mi je zaribala... :angry: hehe, ce bi js reku to za vsako k mi je kej crknal, bi mogl ze zdavni bit vsi mrtvi... :P
Spacedancer Objavljeno Marec 27, 2004 Opozori Objavljeno Marec 27, 2004 (popravljeno) Glede predelave, jst sm na moji Aprilii predelal t.i. "ignition" CDI ki se nahaja pod zadnjim sedežem. To je napravca k je omejena zaradi europske unije, ker naj bi zmanjšala konc. izpušnih plinov in glasnost motorja! Če jo predelaš zapolniš "praznino" med 5000 in 6000 obrati k motor ma majhno blokado, s tem pridobiš tudi da ti ni treba ful prestavljat predvsem pri mestni vožnji k so nizki obrati! :OK: Popravljeno Marec 27, 2004. Popravil Spacedancer
Zok Objavljeno Marec 27, 2004 Opozori Objavljeno Marec 27, 2004 Glede predelave, jst sm na moji Aprilii predelal t.i. "ignition" CDI ki se nahaja pod zadnjim sedežem. To je napravca k je omejena zaradi europske unije, ker naj bi zmanjšala konc. izpušnih plinov in glasnost motorja! Če jo predelaš zapolniš "praznino" med 5000 in 6000 obrati k motor ma majhno blokado, s tem pridobiš tudi da ti ni treba ful prestavljat predvsem pri mestni vožnji k so nizki obrati! :OK: jumper na CDIju prescipnes, pa ti dela tk k tastar vzigalni sistem (Rotax Type 123). .) To je vsa umetnost - 3 minute dela da "izkopljes" jumper iz silikona, ga prescipnes, in vso stvar nazaj zalijes s silikonskim kitom. ucinek je zelo prijeten v primerjavi s serijsko masino. :)
Grilzz Objavljeno Marec 27, 2004 Opozori Objavljeno Marec 27, 2004 Naj nekdo nalepi kaksno fotka točno kako to izgleda na RS.
Zok Objavljeno Marec 27, 2004 Opozori Objavljeno Marec 27, 2004 http://www.125er-forum.de/showthread.php?t...ighlight=tuning dej tule poglej ce bos kaj najdu. .)
Spacedancer Objavljeno Marec 28, 2004 Opozori Objavljeno Marec 28, 2004 (popravljeno) Na to so slike! Drgač maš pa navodila v ang. na http://www.navero.co.uk/rs125zone/tuning.htm ! :afro1: Popravljeno Marec 28, 2004. Popravil Spacedancer
Zok Objavljeno Marec 30, 2004 Opozori Objavljeno Marec 30, 2004 http://www.navero.co.uk/rs125zone/rs125.htm na desni klikni "TUNING"! .)
Spacedancer Objavljeno April 3, 2004 Opozori Objavljeno April 3, 2004 Nameravam enkrat natočit notr v mojo rs125, 98 bencin pa me zanima kakšni so učinki (pozitivni al negativni)? :blink:
Zok Objavljeno April 3, 2004 Opozori Objavljeno April 3, 2004 Isti šmorn. tocno. vcasih, ko je 98ka bila osvincena je bilo drugace, danes je pa razlika bolj kot ne le v ceni. res je z 98ko konkretno moj agregat malo bolj odziven (gre pa za friziran agregat), ampak za normalno voznjo mi ta razlika ne pomeni prav nic. .) sploh se pa ni poznalo pri serijskem motorju skoraj nic (34 HP), ucinek je bolj psiholoski kot kaj drugega. .)
gapi Objavljeno April 3, 2004 Opozori Objavljeno April 3, 2004 Razlika je sam da 98 oktanski benz mal kasnej eksplodira kokr 95 (pr cvajtaktarjih se nč ne pozna). Sm pa bral to za ta vžig (CDI). Kr zanimiva zadevca, ampak če kej nardiš narobe lahko resno poškoduješ motor.
Grilzz Objavljeno April 3, 2004 Opozori Objavljeno April 3, 2004 Sej nimaš kej zaje*at. Tako isto naj bi imela moja pa nimam pojma kje je.
gapi Objavljeno April 3, 2004 Opozori Objavljeno April 3, 2004 Mal razstav pa poglej. Sej moj bi pol tud mogu met, pa tud ne vem kje.
Spacedancer Objavljeno April 3, 2004 Opozori Objavljeno April 3, 2004 Sej nimaš kej zaje*at. Tako isto naj bi imela moja pa nimam pojma kje je. Ta CDI majo če se ne motim sam Aprilie letnik 1999-2004! Poglej malo pod sopotnikov sedež, če posvetiš z lučko se ga vidi ;) Za to predelavo ne morem povedat kolk je varna, kr v bistvu moraš preščipnt del vezja in ni vrnitve nazaj, sam jst sm to nrdu in je vse u redu z motorjem! :OK:
Grilzz Objavljeno April 4, 2004 Opozori Objavljeno April 4, 2004 Jaz imam NSR, pa so mi na servisu skoz govoril da imam neke elektronske blokade not, jaz sem našel pa le običajne mehanske blokade.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se