Skoči na vsebino

On the Road Again...

Raziščite vznemirljiva potovanja On the Road & Off-Road po svetu! Pridobite nasvete za potovanja, raziskujte najboljše destinacije, ceste, adrenalinske steze, kampiranja ter se potopite v dogodivščine in vtise. Bodite na tekočem z dnevnimi vožnjami in vozniskimi tehnikami.

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Grčija- junij 09` 1 2

    2. Enduro KARELIA 2010

    3. Drzanje sopotnika 1 2 3 4 5

    4. Avstralia 2010

    5. kam v okolici maribora

    6. Transafrika 2007/08 1 2 3

    7. Albanija 2009

    8. zanimive spletne strani popotnikov 1 2 3

    9. ZDA 2007 - Sanjska tura! 1 2 3 4 5

    10. Prevoz motorja z ladjo 1 2

    11. Z MOTORJEM ČEZ OBE AMERIKI 1 2 3 4 6

    12. Nekaj posnetkov iz ceste Tržič - Ljubelj 1 2 3 4 6

    13. V Angliji celo leto zapora za prekrškarje

    14. Amulet za srečo? 1 2

    15. Izlet v Sarajevo 1 2 3 4 8

    16. "OKROG MEDITERANSKEGA JEZERCA"

    17. Drsanje s čelado ...

    18. Proti Bohinju s polnim gasom 1 2 3 4 17

    19. burgman road brothers

    20. nesreče s smrtnim izidom 2009 1 2

    21. Beograd

    22. Zala 1 2

    23. Balkan tour s priokusom orienta

    24. Budimpešta




    • Zadnje objave

      • Matjaž10
        Stelvio tributo 200 (poklon 200-ti obletnici prelaza Stelvio), meni je lepa kombinacija barv, omejena serija, ima že serijsko centralno stojalo, gretje sedeža-komplet, gretje ročic, quickshifter, radar, zaščita hladilnika,...cena ne vem če je že znana
      • siks
      • siks
        Trenutno, ko je V2 na "razprodaji" je rvc med V twin in bokser najmanj 5k€ za primerljivo opremo... če misliš, da boš ravno ti imel smolo in ti bo vse crknlo, pol je res bolje, da gledaš druge znamke. Tut jodlarji se bojo postavili na noge, al bojo Indijci al Kitajci načeloma nima veze, brand ne bo propadel. Mogoče bo potem kvaliteta celo boljša. Če prebiraš forume potem verjetno veš, da tam objavljajo tisti z ekstremnimi izkušnjami, ali dobrimi in predvsem slabimi. V primerjavi s številom vozil na trgu jih je še zmeraj zelo malo, še posebej, če odšteješ tiste z znanimi napakami. Ampak tudi pri bavarski znamki jih je preveč. Nasploh je tega zmeraj več, ne samo med moto znamkami. Proizvajalci pač iščejo vse možne načine, kako ob koncu leta biti čimbolj v plusu. Da ne bo pomote, tudi sam sem imel s tremi ktmi nekaj težav, npr s tresočimi diski, takrat mi je Seles rekel, da sem verjetno preveč oz. narobe bremzal in da ktm na diske ne daje garancije...a me to po tem ko gledam cene V4 in bokser mine razmišljanje v tisto smer. Pa V2 se prekleto fajn peljejo...  
      • miran985
        Ena taka lepa skupna slika. Tukaj se jasno sedaj vidi razlike, kako vitek je 800 in zakaj je lahko lahek kot je.   
      • Andrejcer
        Novi Stelvio Duecento Tributo: https://www.motoguzzi.com/en_EN/landing-page/stelvio-duecento-tributo/  
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!