Skoči na vsebino

On the Road Again...

Raziščite vznemirljiva potovanja On the Road & Off-Road po svetu! Pridobite nasvete za potovanja, raziskujte najboljše destinacije, ceste, adrenalinske steze, kampiranja ter se potopite v dogodivščine in vtise. Bodite na tekočem z dnevnimi vožnjami in vozniskimi tehnikami.

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Potovanje Madžarska,Romunija,Srbija 1 2

    2. Akcija policistov na motoriste 1 2 3 4 19

    3. Možno homologirat CROSSa za na cesto? 1 2

    4. Nick Sanders

    5. Turčija, Iran, Sirija 2005 1 2 3

    6. IRAN 2007 1 2 3 4 5

    7. dirkališče v Zeltwegu (A)

    8. Izbira med 250ccm in 450ccm motokros motorji

    9. Črna statistika

    10. Tank Slapper 1 2 3

    11. Logatec 1 2 3

    12. Grčija - julij 2008

    13. Kaj se naučiš ko zletiš s ceste... 1 2 3 4 5

    14. Motorad Tourenplaner 2008/2009 1 2

    15. POI točke

    16. Daytona bike week

    17. KAČJE RIDE - PASTI IN (NE)VARNOST 1 2 3 4 44

    18. On-line Avtokarte

    19. Kje brez vinjete v Avstriji

    20. Toskana ali Provansa??? 1 2

    21. alžirija

    22. BALKAN IN GRČIJA 2005

    23. Črni forum 2007 1 2 3 4 5




    • Zadnje objave

      • mladen
        Meni pa se zdi najboljše da se motor primerja s konkurenco, da se potem ve o katerem cenovnem razredu in namembnosti govorimo, pa še lastnikom motorjev ki so v primerjavi je mogoče v pomoč. Primerjava s Tenere 700 Prednosti KOVE 800X pro: Boljše se pelje po cesti in po terenu. Izdelava je boljša, ima tudi boljše komponente. Prednje zavore so na enakem nivoju, zadnja je na Kove boljša. Vzmetenje je neprimerno boljše. Eden redkih motorjev če ne kar edini kjer ne čutim potrebe po predelavi vzmetenja za uporabo ki mu jo namenjam. Kar še dodatno zmanjša strošek nakupa motorja. Kove je lažji kot Tenere in ima nižje težišče, kar se opazi. Lepa sta mi oba, mogoče v pravi barvni kombinaciji Tenere malo bolj. Prednosti Tenere 700 Mašina se lepše odziva pri zares nizkih obratih. Dela kot elektro motor. Kove potrebuje malo več obratov da linearno teče. Mene to ne moti ker sem vajen držat vedno en prst na sklopki in mi posledično teče motor vedno linearno. Za Yamaho vemo da je "BulletProof" in da poprodaja štima. Kove mora to še dokazat, zaenkrat kaže dobro. Tenere je že legenda. Tenere ima Pola Tarresa   Primerjava s Husqvarno 701 Kove se pričakovano po cesti pelje precej boljše. Sicer vožnje po cesti ne obvladam, zato tega komentarja ne vzet preveč resno; po jadranski magistrali je sel iz ovinka v ovinek res dobro, tako da sem videl nekaj smisla tudi v vožnji po cesti skozi ovinke. Na avtocesti je pri moji višini 187cm vizir za 5cm prenizek da bi potoval res udobno, vendar se da peljat 140 in več brez problema.  Husqvarna 701 se na terenu pelje boljše, še posebej v zahtevnem terenu. KOVE je še vedno dvocilindraš. Ko mu pade količina goriva na 1/3, približno 6 litrov, postane res lahek in igriv, ker se ta količina goriva nahaja pod sedežem. Ko je tank poln 20l se to čuti, vendar je vseeno Husqvarna vedno lahkotnejša. Husqvarna ima boljšo geometrijo za vožnjo po terenu, naprimer raven sedež, bolj primerna platišča, plastike itd.... Na mestu sicer ko jih premikaš med nogami levo desno se zdi Kove mogoče celo malo lahkotnejši (husqvarna ima tower montiran), ma ko se zapelješ na teren je Husqvarna lažja in bolj precizna. Kvaliteta izdelave je pri Husqvarni boljša, komponente so tudi boljše. Zavore so naprimer boljše pri Husqvarni ne zaradi moči zaviranja, te ima Kove dovolj, ampak zaradi občutka na ročici zavore. Husqvarna ima tudi zelo dobra elektronska pomagala.  Vzmetenje, čeprav na Husqvarni predelano (WP 6500 kartuše spredaj) mi je na Kove bolj prijetno, razen pri res velikih hitrostih je mogoče pri Husqvarni bolj stabilno.     Če povem še svoje mnenje o motorju: Motor sem kupil na podlagi specifikacij in detajlnih slik ki sem jih dobil iz Eicme Novembra 2023. TETi se mi odmikajo vedno bolj daleč, zato potrebujem dvocilindraša da pridem do njih in nazaj. Ker večinoma furam sam, potrebujem čim lažji motor. To je bil razlog za nakup. Ob prevzemu, ko sem ga videl prvič, sem vseeno ostal pozitivno presenečen ker je zgledal lepše kot na slikah in zelo dobro sestavljen skupaj. Doma sem razdrl sprednji in zadnji konec. Vse je zelo lično sestavljeno in po principu KTMa se vse razdre z minimalno količino orodja. Kabli so mehki, konektorji so vsi pritrjeni (ne visijo v zraku).    Kar me osebno moti na KOVE 800X pro (nekomu drugemu bo tole mogoče PLUS) in bo model Rallye ki je moj cilj odpravil je sledeče: - širina platišč - tubeless platišča - dvonadstropni sedež - čaša belega vina na balanci za prednjo zavoro - dva zavorna diska spredaj - nima slajderja za verigo Kar bo ostalo moteče tudi na Rallye - šus plata je pritrjena na mašino - prenizek sedež - nima zaščit za roke - verjetno tudi Rallye ne bo imel zavor na nivoju KTMa   Še nekaj glede ergonomije. Sede mi je sedež prenizek, stoje mi je pa drža točna. Nosilce balance sem obrnil na drugo stran (bolj oddaljena balanca) in balanco nastavil v nevtralen položaj - oznaka 0. Visok sem 187cm. Motor ima kljub zelo nizkem sedežu zelo veliko oddaljenost od tal do šus plate - enako kot Husqvarna 701 kar je pohvalno in dobrodošlo na terenu. Rallye bo imel zaradi daljšega hoda vzmetenja še večjo oddaljenost. Danes sem fural tri ure okoliške terene ki jih dobro poznam. Super je bilo. Tudi v grdem je težišče in teža motorja še prebavljiva da ne postane pretežak. Veliko stezic je bilo še mokrih. Zadnji amortizer zelo dobro požira manjše ovire (kamenje, korenike) da guma ohranja trakcijo. Čepar na terenu ni tako dober kot 701, je še vedno zelo zabaven. Tukaj je potrebno omenit še ceno motorja ki je zelo ugodna. Motor ima tudi že serijsko ALU bočne zaščite in ALU prtljažnik kar naprimer Tenere nima in pa vsaj za moje potrebe dovolj dobro serijsko vzmetenje da ne bo potrebno posegov. Izkušnje na podlagi opravljenih 1300Km.                  
      • MARE 65
        Aha, ja se potem kar umiri, se pa sliši še vedno.
      • miran985
        Jaz priporočam da se opišejo občutki glede vožnje, pač vse okol tega in se ga NE primerja z nekim motorjem. Ker VEDNO so potem užiganja.  Obratno se lahko primerja, Kove proti drugim je pa greh očitno.    
      • krucymucy
        Njega za zares ne zanima. Zanima pa mene.  Lahko kar primerjavo med tenere in 800x.  Tudi ce das se 701 zraven, ker sem kar nekaj prevozil s 690 2022.  Bolj me zanima primerjava s T7, da vidim ce se bo pik1 vzgal.
      • DAMI34
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!