Jump to content
  • Sign Up

Vožnja

Nasveti, tehnika vožnje, varna vožnja, tečaji, kaj je šlo narobe, svarila, kje so nevarni cestni odseki, nesreče...

32 topics in this forum

  1. Predvidevanja, nasveti in osebna varnost 1 2 3 4 21

    • 505 replies
    • 174128 views
  2. Prepočasna vožnja - nov trend

    • 11 replies
    • 1044 views
  3. Vožnja po desnem pasu 1 2

    • 34 replies
    • 8731 views
  4. Ture po Sloveniji

    • 23 replies
    • 8936 views
    • 237 replies
    • 33161 views
  5. Praktični nasveti za začetnike in povratnike 1 2 3 4 15

    • 351 replies
    • 35298 views
  6. Komaj sem odnesel celo glavo 1 2 3 4

    • 87 replies
    • 23993 views
    • 46 replies
    • 22173 views
  7. Najboljša pot od X do Y

    • 12 replies
    • 6915 views
  8. Počivališča ob cesti

    • 20 replies
    • 2896 views
  9. Vožnja po črti 1 2 3 4 5

    • 118 replies
    • 29871 views
    • 545 replies
    • 64778 views
    • 54 replies
    • 24375 views
  10. Tehnika zaviranja 1 2 3 4 8

    • 196 replies
    • 30533 views
    • 197 replies
    • 34880 views
  11. Črna kronika 2013, 2015

    • 12 replies
    • 12750 views
    • 78 replies
    • 28883 views
  12. Slabost na motorju 1 2 3 4

    • 98 replies
    • 23680 views
    • 757 replies
    • 86540 views
    • 128 replies
    • 35735 views
  13. Vožnja s sopotnikom 1 2 3 4

    • 83 replies
    • 18749 views
  14. Grenka izkušnja nekega motorista 1 2 3 4 6

    • 136 replies
    • 103019 views
  15. Vožnja ponoči 1 2

    • 30 replies
    • 4418 views
    • 2398 replies
    • 184057 views
  16. Koliko nas bo letos na cesti preživelo? 1 2 3 4 25

    • 600 replies
    • 79678 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!