micho Objavljeno April 18, 2004 Opozori Objavljeno April 18, 2004 no, ko ze govorite o Akrapovicih mam pa jest eno uprasanje ....... torej: aprilia rs 125 letnik 1998 + giannelli izpuh + polini 165..... pomoje bi bil "malo" prehiter glede na to da mam izpit samo do 11KW :) tut policaji pomoje niso neumni hehe....no uglavnem zanima me ce bi lahko s kaksnim loncem dobil res lep globlji zvok na aprilii, pa tudi izguba koncne hitrosti me ne moti tako zelo policaji ti nebojo nič rekli saj ti piše v prometni 11kw pa je.mojemu bratrancu piše 18kw pa mu niso nič rekli.
motorist Objavljeno April 18, 2004 Opozori Objavljeno April 18, 2004 no, ko ze govorite o Akrapovicih Kolk jst vem Akrapovič sploh ne dela suspuhov za 2T policaji ti nebojo nič rekli saj ti piše v prometni 11kw pa je.mojemu bratrancu piše 18kw pa mu niso nič rekli. Odvisno od policaja-moj kolega je šol 2x k sodniku zarad tega...
PuBeC Objavljeno April 18, 2004 Opozori Objavljeno April 18, 2004 Odvisno od policaja-moj kolega je šol 2x k sodniku zarad tega... kakšne pa so bile posledice?? :hmm: :hmm: no uglavnem zanima me ce bi lahko s kaksnim loncem dobil res lep globlji zvok na aprilii, pa tudi izguba koncne hitrosti me ne moti tako zelo home made! ;) ;) ker jaz tut iščem izpuh za mojga pa poleg giannellja ni nix!! :angry: <_<
McMatko Objavljeno April 18, 2004 Opozori Objavljeno April 18, 2004 Hvala za link sem pgoledal samo nekej pa bomkr tule se vprasal. Kupo sm jo lani mam pa 150km, ker se nism nic vozo skor. Fora je da je vedno vzigala vse ql itd zadnjic pa jo dam vn in vzge komaj po kakem mescu in dela na mestu nakar crkne. Nisem je mogu vec vzgat. Sm pospravu in vceri spet probu vzgat in verglala je vzgala za par sekund in spet ugasnla. Spet je nism mogu vzgat. V cem bi bil problem? Peljal jo bom tkoltko na servis. Si prklopu zauh?
Zok Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 (popravljeno) A kdo ve, če polini kit lahko daš gor tud na Classica (125 ccm, zdi se mi da motor verzija 123), v bistvu naj bi bilo isto sr... kot 125 RS, sam zadušeno. lp Rudi ta kit pase tako na Rotax type 123, kot tud na Rotax Type 122, termicna grupa je prakticno identicna. .) Classic ma le drugacen auspuh, se za uplinjac ne vem, ce ma drugacnega. .) hehe... ...dvotaktn chopper z "not for road use" kit kompletom... :lol1: Popravljeno April 19, 2004. Popravil Zok
Jasmin Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 no k vidm da se veselo pogovarjate o Apriliah. Jst mam RS 250, naredu sm bl mal kilometrov z njo ker nimam izpita. Največjo hitrost sm dosegu 195 km/h pa mislm da bi lahko šlo še mal več. Kakšne izkušnje mate v s temi?
Zok Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 no k vidm da se veselo pogovarjate o Apriliah. Jst mam RS 250, naredu sm bl mal kilometrov z njo ker nimam izpita. Največjo hitrost sm dosegu 195 km/h pa mislm da bi lahko šlo še mal več. Kakšne izkušnje mate v s temi? izkusnje?? za crknt... :lol1: nonstop je treba neki sraufat... <_< ko potegnes crto vidis, d bi te vzdrzevanje 600taka prislo manj kot 125 cc 2T cestaka... :wacko: popoldne grem po batni obrocek - can't wait!!! :kva2: :kva2: :kva2:
balti Objavljeno April 19, 2004 Opozori Objavljeno April 19, 2004 (popravljeno) pa kaj tu usi neki drmate da use poka povprek :!: sicer mau se čud da se prešalta, pokat pa ne sme. Sam mam rs 125 sm se en mau sliš k daš z lera v 1. sm tu je normalna stvar..pa si poglejte pr večjih motorjih kak tm šele poka :twisted: Jaz pa imam 26 let staro Yamaho, pa nič ne poka B) Popravljeno April 19, 2004. Popravil balti
RS50 Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 Hmm.Po mesecu dni vzamem motor vn da bi ga uzgal in kaj se zgodi. Motor vergla uzgat pa noce :angry: Ves besen ga se vedno uzigam(seveda akumulator je poln) motor se vedno ne vzge. Nato neha verglat in se slisi samo kot da bi vrtelo en motorcek(drzim gumb za uzgat motor), nakar mi po cevki ki visi pod motorjem pritece iz nje 0,5dcl do deci bencina. Poklicem na servis kjer se motor kupil pa pravijo: Verjetno je zataknjen plovec ker je motor stal ali pa gre za kaj drugega vendar bencin in te zadeve ne stejemo pod garancijo. Kaj naredit v takem primeru? Gre morda res za zataknjen plovec al kaj drugega? Probal sem tut potolct po crnem pokrovcku na dnu uplinjaca a je problem se vedno neresen. Probal pa sem tudi s porivanjem v drugi prestavi. Gre pa za aprilio RS 125
ajgor the mad dog Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 (popravljeno) Hmm.Po mesecu dni vzamem motor vn da bi ga uzgal in kaj se zgodi. Motor vergla uzgat pa noce :angry: Ves besen ga se vedno uzigam(seveda akumulator je poln) motor se vedno ne vzge. Nato neha verglat in se slisi samo kot da bi vrtelo en motorcek(drzim gumb za uzgat motor), nakar mi po cevki ki visi pod motorjem pritece iz nje 0,5dcl do deci bencina. Poklicem na servis kjer se motor kupil pa pravijo: Verjetno je zataknjen plovec ker je motor stal ali pa gre za kaj drugega vendar bencin in te zadeve ne stejemo pod garancijo. Kaj naredit v takem primeru? Gre morda res za zataknjen plovec al kaj drugega? Probal sem tut potolct po crnem pokrovcku na dnu uplinjaca a je problem se vedno neresen. Probal pa sem tudi s porivanjem v drugi prestavi. Gre pa za aprilio RS 125 Ajoj italijan pač......takoj ga pelji na servis,da ne bo še kaj hujšega... Popravljeno April 21, 2004. Popravil ajgor the mad dog
RS50 Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 hm..plejat ga ne morem ker ni prevoza poznam pa tut ne nobenga da bi ga pelju. mam le 11km ce se kdo javi. Drugac ga pa pride serviser iskat v sredo drug tedn :angry: :( Me prau zanima kok bom placu.
simonsi Objavljeno April 21, 2004 Opozori Objavljeno April 21, 2004 hm..plejat ga ne morem ker ni prevoza poznam pa tut ne nobenga da bi ga pelju. mam le 11km ce se kdo javi. Drugac ga pa pride serviser iskat v sredo drug tedn :angry: :( Me prau zanima kok bom placu. Pomojem da ima fergazar spodaj pod plovcem en tak velik medeninast šrauf, ponavad 15 ključ. Tistega mal losaš, tolk da začne mal bencin tečt, pa fergazar mal prerukaš. Pol pa še svečko ven odšraufi, pa ga fajn zvergli, al pa mal porin, tolk da bencin potegne. Svečko pa najboljš novo, ali jo pa fajn z drat peršno očisti. Ali pa na servis pel, pa da te za banalno napako fajn ocurijo, pa pol motorja zamenjajo O:-)
Zok Objavljeno April 22, 2004 Opozori Objavljeno April 22, 2004 zaprti bencin, na uplinjac nastav izvijac (se plastik pa tanka ti ni treba dol vzet), pa z roko parkrat butn po njem, da bos uplinjac mal pretresu. odpri nazaj bencin, ce se kr tece, postopek ponovi. ce ne vec, odsraufaj svecko, jo spucaj z zicno krtaco, in poskusi na poriv vzgat (ne na ajnlaser, k mas akumulator ze tolk prazn, da ti avtomata ne porine do zobnika na magnetu, ampak se sam se v prazno suce, ce ga bos pa se bolj spraznil, ga bos pa unicil!!), vendar probi v PRVI(!!) prestavi!! RSa (pa tud AF1) mata prvo prestavo tolk dolgo, da ga je v drugi tezko vzgat!! .) vso sreco pri vziganju!!
RS50 Objavljeno April 23, 2004 Opozori Objavljeno April 23, 2004 Hvala obema za odgovor. Sm proub potolct pa nc ni. Sravfu pa ne bom zaenkrat da ne bo garancija potekla. Se neki me zanima. 3je frendi mamo RS 125 l2002 pa l2003 pa mamo vsi svecko ngk Br8es, v navodilih pa pise BR10eg se mi zdi? kaj je zdej tle fora da so nam dal tako svecko? al je tisto za prejsne letnike? Mogoce kdo kej ve?
Zok Objavljeno April 23, 2004 Opozori Objavljeno April 23, 2004 za vse Rotax Type 122 in 123 je predpisana B10EG ali B10EGV (razlika je sam ta, da je EG pozlacena, EGV pa s platinasto prevleko, no, pa EGV je se 2x drazja), BR8ES je verjetno cenejsa :? da so jo dal not?? aj pa B10EG niso mel na zalogi, ne vem, no. po moje ni nic kriticnega, a 8 pa 10 vsekakor ni enako... :hmm: ...ko bos menjaval, zahtevaj B10EG. .) kaj to RSo mas se zablokirano, al ne vec??
RS50 Objavljeno April 23, 2004 Opozori Objavljeno April 23, 2004 ja motor je se blokiran ja. Sm pa klicu na aprilio in prasu za odblokirat in kosta baje okrog 120 000sit(rave ventil+giannelli+diza) pol pa se delo. A pa motor pol kej bl crkuje ce se odpre al ne?
Zok Objavljeno April 23, 2004 Opozori Objavljeno April 23, 2004 (popravljeno) za 140 kSIT dobis Polini kit (cilinder, bat, obrocki, sornik, tesnila, zegerja) in komplenega giannellija, pa se peles 200+. tistih 120k je bolj/manj nateg. .) Giannelli je 60k kompletn, RAVE ventil mam js kr deaktiviran (bolj varno je brez njega - saltas nizje pa potegne, z njim pa mors cakat da se ti odpre), diza je pa 2 jurja. RAVE je enih 20-30, preostalih 40 jurjev pa tiste 3 ure dela. :BUA: aja, crkuje pa seveda dost bolj. .) sam ce ga vzdrzujes pa normalno vozis vseen skor da nima kej crknt. easy to say, hard to drive that way... :P Popravljeno April 23, 2004. Popravil Zok
simonsi Objavljeno April 24, 2004 Opozori Objavljeno April 24, 2004 Ne polini kita gor basat, ker ti bo res začel crkavat. Če ne znaš sam pel na servis, kjer ti ga bojo "strokovno" odprli pa se boš peljal dost lepše pa hitrej, pa kar nekaj časa bo laufal, dost daljše kot s polinijem.
Zok Objavljeno April 24, 2004 Opozori Objavljeno April 24, 2004 ...strokovno... :P ...lepse in hitreje... :lol1: za polini kit velja isto kot za originalno termicno skupino - bol ga bos gonu, hitrej bo crknu, ce ga bos pa lepo vzdrzeval, bo pa delu cist ok. .) mi je frend pravu za eno aprilio "je mela polini kit 180 gor, sla ko prasica, cez 200, sam po 500 kilometrih je pa zaribala." pazi - preden je mela 500 km so jo nagnal nad 200 km/h, in pol se folk sprasuje ZAKAJ zariba... :wacko:
RS50 Objavljeno April 25, 2004 Opozori Objavljeno April 25, 2004 kje dobis vse to za 140k sit? Pa powej mi se kako se deblokira rave ventil? Oz kako se najcenejs odpre aprilio? Avspuh itd strom pa tako.
Zok Objavljeno April 25, 2004 Opozori Objavljeno April 25, 2004 pred dvema letoma je na avtotriglav bil Giannelli kompleten (dusilec in resonancni del - giannelli je za RS 125 tak najboljs kar lahk dobis za normaln denar) okrog 60 jurjev (povedu sosed k ga je kupu), pri Linde MPA pa stane kit 154 (tale), ceno mas tukaj (men se ne da acrobat readerja instalirat, k je itak sam sekica na tem compu :P ), vcasih je bil 78 jurjev. .) glede RAVE ti ne znam pomagat, k ne vem kok tocno ma originalna RSa. ce je pnevmatski, se enostavno tak nastela, da se ti pri 7700-7800 rpm odpre/zapre, pa je to to, ce je pa elektronski, ti pa ne znam pomagat. glede elektronike (CDIja) je bilo ze enkrat napisano, samo da pogledam... ...aha, tukaj, klikni TUNING, pol mas pa navodila kako in kaj (v bistvu mors sam jumper izkopat iz silikona, ga prescipnat in nazaj zalit). .)
apriliaMan Objavljeno Maj 1, 2004 Opozori Objavljeno Maj 1, 2004 hay rad bi prašal kaj je tisti "ventil" na karboratorju za motor rs125 letnik 99?tnx
Zok Objavljeno Maj 1, 2004 Opozori Objavljeno Maj 1, 2004 (popravljeno) na uplinjacu pr odprti verziji naj neb bil nuben ventil. .) samo airbox, na njem uplinjac, za uplinjacem direktno adaptor, membrane in cilinder. edina stvar, ki zapira ta kanal je plosca, ki se odpre ko das gas, in pa membrane v cilindru (6 jih je, ce si to mislil). to vsaj velja za verzijo s 25 kW in DellOrto VHSB 34 uplinjac z ovalnim difuzorjem. .) Popravljeno Maj 1, 2004. Popravil Zok
apriliaMan Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 aha ok.ma sm prej mal pogledu prejšno temo o rave ventilu ki ga na uni spletni strani omenja pa me zanima kr j tam priložena slika tega powervalve ne,če mate tud vi neko tako tubo na levi strani motorja pod tankom seveda?ali je mogoče to rave ventil ali j kaj druzga?
Zok Objavljeno Maj 2, 2004 Opozori Objavljeno Maj 2, 2004 na levi pod tankom je na okvir privit servomotor elektronskega RAVE ventila (2 cm sirok, 5 cm dolg kovinski valj, na eni strani gre not kabel, na drugi pa zajla) - se je to tist kar ti mislis. .)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se