Skoči na vsebino

Splošne razprave

Ostale teme, ki ne spadajajo v ostale kategorije.


36 tem v kategoriji

  1. 125 2 takt ali 250 4 takt

    • 6 odgovorov
    • 5,4k ogledov
  2. 125cc enduro motorji 1 2 3 4 5

    • 114 odgovorov
    • 32,7k ogledov
  3. Kros motor za začetnika 1 2 3

    • 64 odgovorov
    • 28,2k ogledov
  4. Ture 125-kubičniki 1 2 3 4 37

    • 910 odgovorov
    • 211k ogledov
  5. 125 Cross ali Pit Bike

    • 2 odgovorov
    • 11,2k ogledov
  6. Zbiljski kofetkarji 2008 1 2 3 4 190

    • 4,7k odgovorov
    • 200,4k ogledov
  7. 125 ccm Bikes Road Trip 1 2

    • 30 odgovorov
    • 6,5k ogledov
  8. 2T ali 4T 1 2 3 4 29

    • 708 odgovorov
    • 68,4k ogledov
  9. MOTO SRŠENI 1 2 3 4 165

    • 4,1k odgovorov
    • 193k ogledov
  10. 125 hard enduro 1 2

    • 46 odgovorov
    • 11,1k ogledov
  11. 125 cc >11 kW 1 2 3 4

    • 89 odgovorov
    • 14,1k ogledov


  • Zadnje objave

    • DAMI34
      Seveda gre, sam 901 je za k maši  za občasno vožnjo v dvoje, ni opremljen za metanje po tleh (šus plata, zaščita ročk aftermarket, medtem ko 790 je) in mi ga je čisto škoda za vsakodnevno drajsanje, občasno mi pa uide kak vikend, pa ga umažem   Tule sem zlahka po Romuniji kolovratil    
    • franc
      Ti dam prav in te na nek način razumem. Ne razumem pa zakaj enostavno ne voziš 901? Meni je bil 990 galeja in kakor sem bil navdušen nad vožnjo, si nisem predstavljal, da bi šel s tem na teren. Potem sem pa videl koliko je to dejansko zmogljiv motor na terenu (in to dejanskem terenu, če je v pravih rokah). Sicer je to še vedno preko mojih želja in sposobnosti, je pa povsem izvedljivo.  Ne vem kje in "kaj" voziš, ampak to kar "objavljaš" bi verjetno šlo tudi z 901. Lp
    • DAMI34
      jaz ne maram prometa, mest gneče, slaščičarne pa mam rad Drgač pa imaš prav, tudi navzdol po glavni cesti so lepi ovinki, če greš pa za Rezijo greš pa po ozki skoraj opuščeni asfaltni cesti.  
    • 3nity
      v nedeljo je bilo v hribih začuda mirno
    • DAMI34
      @franc da ne smetim po cf, ker najina debata bo  že presegla CF temo.. Menjal bom 790adv (norden ostaja pri bajti in dejansko ni isti, je kar razlika), v tem času kar ga imam (kotm 790 ima 40kkm) sem dobro videl prednosti in pomanjkljivosti, zadeve združil z mojimi telesnimi prednostimi in pomankljivostimi, ter kaj mislim počet v bodoče (še) in ugotovil naslednje:. aja vmes sem tut en kup mopedov testiral.   če najprej o cf napišem :  je bil tako MTX v igri, kot 450mt. Vendar imam pri obeh določene zahteve, ki jim tale modela ne odgovarjata MTX previsok in recimo enako težak kot 790, identičen agregat, 450 je sicer 30-40kg lažji od 220kg (790), dovolj nizek sedež, a podhranjeno vzmetenje, hodi isti kot na 790. 690 bi bil odličen, sploh sedanja gas gas akcija, mi pa ne sede nekaj zadev in to je višina sedeža, nima stolpa itd..tudi preveč je zame v bistvu.   Dejansko je 390advR najbližje temu, kar bom iskal ali vzel, to je nekih 230mm hod vzmetenja (več ne rabim, manj nočem), mokra teža cca 180kg (še bolje bi bilo kak kg manj), vetrna zaščita je, sedež je primerno "nizek", tubless pnevmatike, sodobna (ktm) elektronika (ride by wire), dovolj dolg interval servisa Ni unikorn, ni sploh najboljši, je pa trenutno najprimernejši temu kar hočem. To kar jaz hočem je mogoče specifično in absolutno verjetno nepotrebno in neprimerno za koga drugega . Seveda ga bom verjetno pomeril pred nakupom, ker cena ni ravno najnižja, je pa fajn ker kompromise delam recimo na področju, kjer nimam nekih hudih problemov (recimo, da je teža kompromis) Še vedno se bom za vikende po par uric preganjal "okol bajte" po bolj lepi (in manj lepi) šoder podlagi, grem pa s takim mopedom z lahkoto mal do Paklenice. Prav tako je kove 450 še v igri, izpolnjuje pa manj mojih zahtevkov. Bolj hard endure in endure me ne zanimajo. Prav tako ne 800ccm mopedi s podobnim agregatom kot ga ima 790, ker za ta namen ostaja Husa pr bajti.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!