Jump to content

Vzdrževanje, popravila in okvare

Križi in težave, vzdrževanje, nasveti in napotki, vprašanja...


1029 topics in this forum

    • 106 replies
    • 23.7k views
  1. Typhoon l. 96 -nima iskre

    • 13 replies
    • 11.2k views
    • 1 reply
    • 1.3k views
  2. Tomos revival-prevelika poraba

    • 1 reply
    • 2.9k views
  3. Aprillia SR50 DiTech noče vžgat!

    • 2 replies
    • 1.3k views
  4. Hladilna tekočina in hladilnik

    • 11 replies
    • 6.3k views
  5. Vzdrževanje in fine-tuning motorja

    • 6 replies
    • 2.2k views
  6. Števec & Zajla

    • 7 replies
    • 9.1k views
  7. sklopka?? 1 2

    • 30 replies
    • 12.2k views
    • 12 replies
    • 3.2k views
  8. Zavorni cilinder

    • 3 replies
    • 1.8k views
  9. gilera dna

    • 6 replies
    • 2.9k views
  10. Menjava dela pri sklopki za APN6

    • 7 replies
    • 19.1k views
  11. nekje teče olje...

    • 12 replies
    • 7k views
  12. Hexagonu zalije svečko

    • 3 replies
    • 1.9k views
  13. Zlomljen ključ!

    • 8 replies
    • 3.7k views
  14. Popravljanje odlomljenih koščkov plastike 1 2

    • 32 replies
    • 19k views
  15. LEGA NA CESTI 1 2 3

    • 57 replies
    • 8k views
  16. Blajarca 1 2

    • 38 replies
    • 5.1k views
  17. Servis predelanega skuterja

    • 0 replies
    • 815 views
  18. lezaji na gredi 1 2

    • 26 replies
    • 4.6k views
  19. aprilia rally

    • 17 replies
    • 3.1k views
  20. Servis mopeda

    • 2 replies
    • 4.8k views
  21. Zariban stalker

    • 11 replies
    • 10.1k views
  22. Vplinjac in SP1

    • 8 replies
    • 1.5k views


  • Zadnje objave

    • motom
      Odvisno koliko na hard želiš voziti in kako težak si, plus koliko prtljage. Prava rešitev je samo ohlins, spredaj kartuša in zadaj nov amortizer. Kar ni ohlins in je cenejše, toliko manj je zanesljivo. Za zmerno vožnjo je original ok, pa udobno tudi. Če želiš samo povečati nosilnost in obdržati zanesljivost pa zamenjaš samo vzmet zadaj, npr k-tech 110. Najtrša je po moje kar prava izbira. Ampak potem je potrebno motor tudi znižati, tudi če ne vzameš najtrše vzmeti. Menjava pasje kosti prinese neljubo možnost, da ob pretiravanju lahko kolo zabije v notranji blatnik, ker si z znižanjem hod vzmetenja pomaknil navzgor. Nastavljiva (vrtljiva) pasja kost ni zanesljiva, treba je vzet fiksno.
    • gusar
      AVfbiks pa čeva na planKE
    • Frenk 67
    • DAMI34
    • kawamoto
      Nč od tega, če je bil najhitrejši.😜
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!