Jump to content

Enduro / Off Road


35 topics in this forum

    • 934 replies
    • 110.7k views
  1. TET - TRANS EURO TRAIL 1 2 3 4 20

    • 496 replies
    • 85.3k views
  2. Hardenduro slike in reportaže 1 2 3 4 15

    • 369 replies
    • 49.7k views
    • 292 replies
    • 73.3k views
    • 240 replies
    • 76.6k views
    • 172 replies
    • 140.4k views
    • 168 replies
    • 57.8k views
  3. Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport.. 1 2 3 4 6

    • 137 replies
    • 65.6k views
  4. Enduro - kje se da vozit 1 2 3 4 6

    • 128 replies
    • 69.6k views
    • 64 replies
    • 13.2k views
  5. A2 HARD ENDURO 1 2

    • 29 replies
    • 14.9k views
  6. Tunizija 2014 1 2

    • 27 replies
    • 8.3k views
  7. Vožnja po sipinah 1 2

    • 26 replies
    • 3.3k views
  8. Enduro vožnje Štajerska

    • 19 replies
    • 8.2k views
  9. Motocross proge po Sloveniji

    • 19 replies
    • 26.6k views
  10. Enduro trip po puščavi (egipt)

    • 11 replies
    • 2.8k views
    • 10 replies
    • 8.3k views
    • 9 replies
    • 4.8k views
  11. Prevoz kros/enduro motorja

    • 8 replies
    • 4.3k views
  12. Bosnia Rally - navigacijski trening camp

    • 7 replies
    • 5.8k views
  13. Ktm freeride 250r vs ktm 250 exc

    • 6 replies
    • 12k views
  14. Registracija cross

    • 6 replies
    • 4.8k views
  15. ILLYRIA RAID 2019

    • 6 replies
    • 3.3k views
  16. Enduro Poligon Verd

    • 5 replies
    • 6.2k views
  17. Snežnik

    • 5 replies
    • 1.3k views


  • Zadnje objave

    • marincspeedshop
      Nastavitev ventilov #Kawasaki #servis #MarincSpeedShop
    • Tedybear
      Naredil dobrih 40 kilometrov. Vtisi, oziroma bolj primerjava z Versysom 1000. Ergonomija je za mojih 186 " u nulo".  Krmilo in stopalke so tam, kjer morajo biti. Navora čez glavo. Sedež bolj trd, pa na prvo žogo tudi bolj udoben. To bo jasno po par 100 dnevno prevoženih. Kvaliteta izdelave? Tako, na hitro vizuelno ob prevzemu....nisem našel kakšnih izstopajočih zadev. Recimo na Kawi, če si od spredaj dobro pogledal, je bil razmik med lučjo in plastiko, ki jo "objame", na eni strani vsaj pol cm širši, kot na drugi. Kako bi rekel...moški motor. Na semaforju sem pri Versysu vedel da " laufa" le če sem poškilil na obratomer  ( nobenega tresenja, povsem tiho delovanje..) MG ti to pove z glasnim rohnenjem in tresenjem. To ti pokaže tudi pri speljevanju. Nekako dosti bolj grobo. Tu še nimam pravega občutka.  Vetrobran mi je rahlo prenizek, ker je glasnejše, kot pri Kawi. MG je težji. To sem občutil pri ročnem premikanju v garaži. Menije moram pa še naštudirati. 
    • pik1
      ... po "napornem tranzitu" od doma ... danes prva sproščujoča turca 😍 ... res, da sva bila včeraj zvečer deležna še malo kulturnega programa na "fado music" v underground vzdušju, ob kozarčku pravega portovca ... ampak danes zjutraj pa kar takoj po zajtrku ... gaaaas 💪💪💪 ... danes, proti jugu ... Porto, Aveira, prelaz Portas de Montemuro in tako dalje in tako naprej 😁 ... u glavnem ... z "eno besedo" ... odkrivanje Portugalske 😁 ... na način izgubljanja 😁 ... v obliki 380 prevoženih kilometrov 👍👍👍
    • pik1
      . ... odkrivanje ... zame še neodkrite dežele      ps. ... ful tranzita ... tud luž kar dost ... tko da ... še par redbulov spijem, pa bom taprav motorist 
    • pik1
      . ... sem že najdu prjatlčke   
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!