Jump to content
  • Sign Up

Enduro / Off Road

30 topics in this forum

    • 212 replies
    • 63401 views
  1. Enduro - kje se da vozit 1 2 3 4 5

    • 124 replies
    • 56865 views
    • 149 replies
    • 36976 views
    • 103 replies
    • 36071 views
  2. Hardenduro slike in reportaže 1 2 3 4 15

    • 359 replies
    • 35178 views
  3. TET - TRANS EURO TRAIL 1 2 3 4 11

    • 269 replies
    • 26493 views
  4. Motocross proge po Sloveniji

    • 19 replies
    • 19232 views
    • 72 replies
    • 13717 views
  5. A2 HARD ENDURO 1 2

    • 27 replies
    • 10068 views
  6. Enduro/Cross registracija

    • 2 replies
    • 9284 views
  7. Ktm freeride 250r vs ktm 250 exc

    • 6 replies
    • 9146 views
  8. AJP PR7 1 2 3 4 5

    • 104 replies
    • 8270 views
  9. Enduro vožnje Štajerska

    • 19 replies
    • 7591 views
  10. Tunizija 2014 1 2

    • 27 replies
    • 7548 views
  11. Enduro Poligon Verd

    • 5 replies
    • 5765 views
  12. KTM300EXC - RAW (would love feedback)

    • 0 replies
    • 5491 views
    • 0 replies
    • 5183 views
    • 9 replies
    • 4428 views
  13. World Champion Matthew Phillips (video)

    • 0 replies
    • 4123 views
  14. Bosnia Rally - navigacijski trening camp

    • 7 replies
    • 3840 views
    • 5 replies
    • 3766 views
  15. Enduro puščavske avanture

    • 1 reply
    • 3510 views
  16. tomos mc 80 ali pitbike

    • 0 replies
    • 2414 views
  17. Prevoz kros/enduro motorja

    • 8 replies
    • 1991 views
  18. ILLYRIA RAID 2019

    • 6 replies
    • 1775 views


  • Zadnje objave

    • ciciban
      Eni radi šraufajo drugi ne. Nič narobe z enim in drugim. Meni je fajn. Servisiranje je zgolj 20 posto dela na motorju. 80 posto časa gre itak za sprotne stvari, za katere ravno tako rabiš neko osnovno orodje. Če znaš konec sezone odklopit in na začetku sezone priklopit akumulator, potem ga znaš tudi zamenjat. Z drugimi stvarmi je podobno. Daleč od tega, da nekdo ni "pravi" če ni ves masten. Vsakemu svoje. 
    • Kugelschreiber
      Moj cajt pr motorju je moj cajt za hobi. Ce se lotim, se mam  podobno fejst, med menjavo verige, al se pelat kratek giro.   Tud ce zapalim rostilj, se ne smatrm kot de delam v ostariji z grillom. Pac rad vrzem kos mesa na gardelo.  Ce sam vijacis izkljucno zaradi prihranka, pol je to drugo. Sm na podobnem. Precej je ze ustimano. Pravkar sm popisal material, da zaknaufam wc. Recimo, tle, pr fakin zidariji, svoj cajt prekeleto racunam zraven. Pr motorju pa ne.    
    • ciciban
      Ti jo vsaj dokončuješ. Lej kako moja trenutno izgleda. Počasi bo... Se ni preveč za secirat. Imam občutek, da ravno ko jo bom spravil skupi, si bo pa mali kakšne bobne ali pa fitnes umislil, in bom s5 šraufal na dvorišču na plastični pručki in kose zlagal na staro brisačo. 
    • jskrablin
      Edini način da ignoriraš lasten časovni vložek v vzdrževanje mopeda je da rečeš, da je tvoj čas vreden 0. Kar verjamem da ni res. To je poanta onega malo zamotanega zapisa. Btw, tud lastna garaža je daleč od zastonj. Lih eno dokončujem. Res daleč od zastonj 🙈
    • ciciban
      Samo 45K km. Zadnjih par let se vozim simbolično po par tisoč, prej je bilo precej več, pa so kilometri šli tudi na Švista in Helgo. Lahko bi  celo poletje nabijal kilometre v službo in nazaj cca 200km/dan, pa mi je preveč dolgocajtno in iskreno priznam tudi preveč rizično. Prosti čas raje namenjam tamalemu. Naokoli se zadnje cajte več vozimo z ADjem. Pa za kakšno leto sem še pečen, ker sem se spravil delat bajtico. Uglavnem, ko bom toliko daleč, da bom lahko nekam zakotalil žar vljudno vabljen. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!