Skoči na vsebino

Ostalo

Ostala oprema in deli, ki ne spadajo v katero izmed zgornjih kategorij


69 tem v kategoriji

  1. Stopalke razne + za cross in hard enduro 1 2 3 4

    • 76 odgovorov
    • 12,9k ogledov
  2. Power commander 1 2 3 4 5

    • 120 odgovorov
    • 41,8k ogledov
  3. Indikator temperature olja 1 2 3

    • 52 odgovorov
    • 12,3k ogledov
  4. Vilice, tesnila, ojačitve... 1 2

    • 37 odgovorov
    • 7,8k ogledov
  5. Obvezna oprema (ne samo v Slo) 1 2 3

    • 66 odgovorov
    • 13,3k ogledov
  6. Blatniki - razne predelave...

    • 11 odgovorov
    • 2,5k ogledov
  7. Oprema za delavnico/garažo 1 2 3 4 5

    • 118 odgovorov
    • 36,5k ogledov
  8. Zaloga vode na potovanju, Camel bag... 1 2 3 4

    • 78 odgovorov
    • 10,7k ogledov
  9. Hupa 1 2

    • 33 odgovorov
    • 6,7k ogledov
  10. Ceramic coating?

    • 19 odgovorov
    • 9,5k ogledov
  11. Oprema za chopper

    • 19 odgovorov
    • 14,3k ogledov
  12. Barve, laki... 1 2

    • 28 odgovorov
    • 4,4k ogledov
  13. Držalo za sopotnika Vinxx Grip

    • 23 odgovorov
    • 5,5k ogledov
  14. Ležaji - razno 1 2

    • 34 odgovorov
    • 6,6k ogledov
  15. Bati, Obročki, Semeringi

    • 22 odgovorov
    • 7,5k ogledov
  16. Lepila, loctite, plastelini... 1 2 3

    • 50 odgovorov
    • 16,1k ogledov
  17. Nosilec oklepa

    • 8 odgovorov
    • 2,2k ogledov
  18. Termometri - razno 1 2

    • 29 odgovorov
    • 10,5k ogledov
  19. ID ploščice 1 2

    • 26 odgovorov
    • 4,6k ogledov


  • Zadnje objave

    • miran985
      Naj opišem razlike med 500x in 450 rally. Po približno dobrem letu in še nekaj malega vožnje z 500x po vsem mogočem sem dobro spoznal kaj zmore in kako zmore. Trenutno na Dunlop RAID pnevmatikah je resnično dodatno zacvetel in dal še dodaten nasmeh poleg prejšnjemu. Sedaj zarine v blato in spleza ven brez debate in ima dodatno stabilnost na makadamu. Tako na kratko pustimo 500x na stran itak večina tukaj ve itak še nekaj več o njem 😆😉. 450 rally... O marija........Fak. To je pa direkt v žilo. Peljal sem ga na regular izvedbi (drug ECU in normalen filter) nekih 52konjev. Ko zapoje pomeni da treba it, in kar vleče z vsako brzino isto. Ne jebe žive sile. Kar je fascinantno je to da na cesti reže kot nož. Točen, stabilen, nobenih vibracij (cutiš samo grobe gume). Zelo okreten, hitreje pade v ovinek kot 500x. Z njim si resnično hiter na cesti sploh v ovinkih bi rekel kot supermoto. Trše vzmetenje, ampak sem vedel zakaj kmalu zatem. Zavore primejo kot treba natančno. Sedež na trši strani, balanca paše direkt. Takoj si domač na njem in ti da zaupanje pa adrenalin zraven. Opazim da sede v pospeševanju na terenu gre lažje in zelo stabilno. Pri 500x na terenu stojim v 95%,tukaj pa ni vedno potrebe po tem. Med 6-10K obrati zelo hitro poskoči. Razdrapan vsesorten makadam požira pri veliki hitrosti kot za šalo, sploh ne veš, hitreje greš bolj je luštno in bolj daje dober feedback. Zelo priliman na tla po vsej podlagi. Asfalt,makadam,blato, nedorečena brezpotja...😅😅.  Res je nekaj posebnega in me je šokiral ob prvem stiku in odpiranju plina. Motor te sili da greš bolj in bolj in tam res zasije... Tako na kratko ob prvem stiku.    
    • Snečer
      Kove motorji so drugačni ... Onkraj fizike
    • RobiRoberto
      Nedelje imam rezervirane za 50 kilometrov prevoženih s kolesom.  
    • DESMODUE
      Ej....izredno nakljucje je botrovalo srecanju..in ja..super druzba sta. In lepo si ugotovil,da nisem samo prodajalec,ampak voznik,entuzijast. Kove motorji so drugačni,prav je,da so drugačni tudi zastopniki. Pa naj bo komu to všeč,ali ne.    
    • Scarabeo 500
      Jaz sem enake težave reševal z grobim smirkovim papirjem. Na vsaki turi sem malo odvzel, tri štiri ture pa sem zadevo rešil. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!