Skoči na vsebino

Motocikli 125ccm

Odkrijte razburljiv svet 125ccm motornih koles - od starih do novih modelov, izkušnje, predelave, preizkusi in reševanje težav. Pridružite se nam!

  • Filtriraj teme po forumu
    1. A1 zacetni motor ali kaj izbrati 1 2

    2. Access motor

    3. Akrapovic na kitajca 125 4 taktni? 1 2

    4. Akrapovič na yamaha MT125

    5. Ancillotti

    6. Aprili rs 125 Rave ventil

    7. aprilia 125 2t

    8. Aprilia AF1 Futura 1 2 3 4 5

    9. Aprilia Classic 125

    10. Aprilia ETX 125 1 2 3 4

    11. Aprilia in Euro3 norme

    12. Aprilia MX 125 1 2

    13. Aprilia Pegaso 125

    14. Aprilia Red Rose

    15. Aprilia RS 125 1 2 3 4 758

    16. aprilia rs 125 ali Hyosung GT Comet 1 2

    17. Aprilia rs 125 ali Yamaha r125

    18. aprilia rs 125 vs yamaha yzf r125

    19. Aprilia RX 125 1 2

    20. Aprilia RX 125 obrati

    21. Aprilia RX/SX 125 4 takt

    22. Aprilia SX 125 1 2 3

    23. Aprilia sx 125 2t

    24. Aprilia sx 125 2t

    25. Aprilia SX 125, Yamaha DT 125X




    • Zadnje objave

      • pik1
        BOli me, kolk je uRA
      • pik1
        . ... klasika  ... pr nas gresta takoj na stol, če kdo ustane iz njega, pa četud ni na soncu 
      • kawamoto
        KUkr sm uro premakni, ne BO
      • Rossi
        Vsekakor je odgovor NE. Upam na vec akcije z njegove strani v bodoce, do zdaj je blo bol medlo... Navijaci Rossija. Nekomu tu hrejo tako v nos, da je pripravljen 200x klikniti, da pokaze statement. Bogi...
      • DAMI34
        Izbira je prepuščena kupcu. Nikakor pa ne obstaja samo eno in pravo dejstvo: 400-500ccm je nartabeltabulši. Lahko je za tisto kar iščeš. Lahko ti odgovarja, pa vendarle ne odgovarja vsem enako. Za guzanje po blatu zna biti tudi kroska optimum. In nič ni narobe, če si vezan na budget, ter posežeš po tem kar je žepu primerno. Vseeno pa se je potrebno zavedati omejitev, ki jih nudi. To sem zapisal, namreč dejstvo vedno obstaja, da je budget vzmetenje slabše od dragega, dobrega, semiaktivnega. Da en zavorni disk prime manj kot dva itd.. Koneckoncev gledam tudi jaz za drugi motor nekaj v rangu 400-500ccm. Seveda bom še vedno imel enga od 900ccm. Celo med tem kar imam (ktm790adv, norden 901) je razlika, ko se vozim v dvoje. Ko sem sam, je skoraj zanemarljivo. ps. velik vozim stoje, tako da prdnem bp pss. maš pa v rangu 450ccm kar nekaj ponudbe in konkurence    
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!