Skoči na vsebino

On the Road Again...

Raziščite vznemirljiva potovanja On the Road & Off-Road po svetu! Pridobite nasvete za potovanja, raziskujte najboljše destinacije, ceste, adrenalinske steze, kampiranja ter se potopite v dogodivščine in vtise. Bodite na tekočem z dnevnimi vožnjami in vozniskimi tehnikami.

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Dolomiti 1 2 3 4 7

    2. Izlet z Vespa Klubom Slovenija v Italijo

    3. šport ampak kateri?

    4. Iz Slovenije v Cape Town 1 2

    5. GRANIČNO OSIGURANJE - SRBIJA 1 2

    6. elefffententreffen 2011

    7. Mongolija 2010 1 2 3 4 5

    8. Rallye Budapest - Bamako 2012

    9. Mopedmap

    10. Francija 2004 1 2 3 4 9

    11. zračni filter cross

    12. koliko kilometrov smo prevozili v letu 2010 1 2 3 4 15

    13. winter riders 1 2 3 4 9

    14. Moby lines

    15. Kje smo se letos 2010 potepali 1 2 3 4 9

    16. Morilska bodeča žica na Pohorju... 1 2 3 4 5

    17. Vtisi iz dnevnih voženj 2010 1 2 3 4 23

    18. Koliko me stane z motorjem prevožen kilometer ! ! 1 2 3

    19. Kako daleč je okrog sveta?

    20. tura po Avstrijskih (Nemških) gradovih

    21. Ni PISA ,je pa postran.....

    22. KOLIKO STE V LETU 2010 PREVOZIL ??

    23. GPS na Kubi

    24. Trial 1 2




    • Zadnje objave

      • Matjaž10
        Stelvio tributo 200 (poklon 200-ti obletnici prelaza Stelvio), meni je lepa kombinacija barv, omejena serija, ima že serijsko centralno stojalo, gretje sedeža-komplet, gretje ročic, quickshifter, radar, zaščita hladilnika,...cena ne vem če je že znana
      • siks
      • siks
        Trenutno, ko je V2 na "razprodaji" je rvc med V twin in bokser najmanj 5k€ za primerljivo opremo... če misliš, da boš ravno ti imel smolo in ti bo vse crknlo, pol je res bolje, da gledaš druge znamke. Tut jodlarji se bojo postavili na noge, al bojo Indijci al Kitajci načeloma nima veze, brand ne bo propadel. Mogoče bo potem kvaliteta celo boljša. Če prebiraš forume potem verjetno veš, da tam objavljajo tisti z ekstremnimi izkušnjami, ali dobrimi in predvsem slabimi. V primerjavi s številom vozil na trgu jih je še zmeraj zelo malo, še posebej, če odšteješ tiste z znanimi napakami. Ampak tudi pri bavarski znamki jih je preveč. Nasploh je tega zmeraj več, ne samo med moto znamkami. Proizvajalci pač iščejo vse možne načine, kako ob koncu leta biti čimbolj v plusu. Da ne bo pomote, tudi sam sem imel s tremi ktmi nekaj težav, npr s tresočimi diski, takrat mi je Seles rekel, da sem verjetno preveč oz. narobe bremzal in da ktm na diske ne daje garancije...a me to po tem ko gledam cene V4 in bokser mine razmišljanje v tisto smer. Pa V2 se prekleto fajn peljejo...  
      • miran985
        Ena taka lepa skupna slika. Tukaj se jasno sedaj vidi razlike, kako vitek je 800 in zakaj je lahko lahek kot je.   
      • Andrejcer
        Novi Stelvio Duecento Tributo: https://www.motoguzzi.com/en_EN/landing-page/stelvio-duecento-tributo/  
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!