Skoči na vsebino

On the Road Again...

Raziščite vznemirljiva potovanja On the Road & Off-Road po svetu! Pridobite nasvete za potovanja, raziskujte najboljše destinacije, ceste, adrenalinske steze, kampiranja ter se potopite v dogodivščine in vtise. Bodite na tekočem z dnevnimi vožnjami in vozniskimi tehnikami.

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Potovanja - V Švico z motorjem 1 2 3 4 6

    2. Pizza & Pizzerije 1 2 3 4 12

    3. V 99 dneh "okoli sveta"

    4. POMOČ - NASVET

    5. EnduRoMania

    6. Šotorenje

    7. Sirija in Jordanija 2008 1 2 3

    8. sardinija 2010

    9. Sahara jeseni

    10. Crna Gora 1 2

    11. vtičnice po svetu

    12. NAŠEL IZGUBLJENO REGISTRSKO TABLICO! 1 2

    13. Slovaška 1 2

    14. Turcija, Gruzija in karneti

    15. ZDA in Kanada 2010

    16. Katera zavarovalnica 1 2

    17. Najdaljše potovanje na 125 kubičnem motorju?

    18. Najdene rokavice

    19. Lago di Como

    20. Koliko kilometrov v letu 2009 1 2 3 4 26




    • Zadnje objave

      • MARE 65
        Ali ti kaj "tuli" pri določeni brzini na asfaltu ? Meni se pri cca. 70 km/h pojavi neki zvok, pravijo da zaradi gume.
      • avion
        Zdravo, Pod roke sem dobil zapuščenega Piaggio Mc3 zračno hlajenega. O skuterju nimam kaj dosti informacij. Vem le to, da je bil pred kratkim zamenjan originalni cilinder. Kaj več pa niti ne. Najprej skuter ni delal. Malo sem pregledoval stanje in takoj mi je bila čudna žica, ki je bila izpeljana nekje iz agregata direktno na akumulator. Ko sem pregledoval od kod prihaja žica sem ugotovil, da je bila izpeljana od spredaj, verjetno od tanka bencina. Ali je možno, da je pri tanku bencina bencinska pumpa? 1. Ko sem jo ponovno priklopil na akumulator, je po verglanju skuter prižgal. Sicer deluje, ampak gre za moje pojme bolj bogo. Po GPS razvije slabih 45 kilometrov. Čutim ga, da se ne zvrti niti približno tako, kot bi se moral. 2. Ko dam gas do konca ga zaduši. Šele ko spustim malo gasa, potem spet začne vlečt. Ugibam, da je bil prej morda kakšen močnejši cilinder notri ali pa je frgazer nasploh nastavljen, da da preveč bencina.  3. V mraku sem tudi opazil, da pri polnem gasu letijo iskre iz auspuha. Ugibam, da je to zato, ker frgazer da preveč bencina, ki pride v auspuh neekslopdiran. Možno, da popolnoma tavam v temi. Ali imate kakšen nasvaet, kaj storiti. Predvsem me zanima: kako je pravilno zvezana bencinska pumpa? Kablov ne morem pustiti na način, kot so sedaj. Poleg tega pa me zanima, če se da frgazer kakorkoli štelat. Hvala in lp, 
      • Luka66
        Na KTM adv 1190 in SAS 1290 je bil predpisan DOT 4 za zavoro in skopko.... delalo vse na obeh BP, v Maroku na +55 in po Aziji + 40, pri prvem prevozil v dveh letih 22K km, pri drugem v treh 45K km. Nobenih problemov s skopko ali zavorami, menjal olje na dve leti. Imel tudi na Hondah in drugih bajkih...hidravlične sklopke, pa nikoli nobenih problemov, pa v bolj daljni preteklosti, niti nisem menjal na dve leti. Dobijo se pa tudi ščitniki za cilindre sklopk, za zaščito pri "prevračanju"....ne vidim nobenega dodatnega ali večjega problema zaradi hidravličnega pogona sklopke....res pa, da v neki pozabljeni deželi laže rešiš problem z zajlo kot s hidravliko, če ta sploh nastane, ker ob primernem vzdrževanju je to mala možnost.
      • Darko3g
        Leta 2018 sem planiral Evropsko prvenstvo v veslanju v Luzernu. rezerviral sem sobo v Innsbrucku za tja in v Pettneu v Arlbergu za nazaj. Žena je šla z avtom v Šibenik, jaz pa vesel ko radio, kako bom užival. Potem pa je v sredo začelo deževati in napoved je bila dokaj slaba. Malce sem se vsral in šel z drugim avtom (15 let star C3) in se vozil po istih cestah. Do Špitala ob Dravi je deževalo in sem bil vesel, da sem z avtom, potem pa se je posušilo in tri dni samega sonca, da sem skoraj motor pojedel (pa ga na žalost nisem imel zraven). Nazaj grede pa še dogodivščine s ključem, pa klima ni delala, pa na pumpi avto ni vžgal pa še kaj ... Skratka štala, zato se bom za drugo leto spet prijavil (tokrat julija).
      • Luka66
        Na KTM adv 1190 in SAS 1290 je bil predpisan DOT 4 za zavoro in skopko.... delalo vse na obeh BP, v Maroku na +55 in po Aziji + 40, pri prvem prevozil v dveh letih le 22k km pri drugem v treh 45k km. Nobenih problemov s skopko ali zavorami, menjal olje na dve leti.
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!