Skoči na vsebino

38 tem v kategoriji

  1. KTM 990 SM 1 2 3 4 5

    • 117 odgovorov
    • 51,6k ogledov
  2. KTM 990 SM T 1 2 3 4 11

    • 253 odgovorov
    • 70,4k ogledov
  3. KTM 990 Super Duke 1 2 3 4 5

    • 122 odgovorov
    • 61,9k ogledov
  4. KTM EXC 250 2T 1 2 3

    • 63 odgovorov
    • 34,2k ogledov
  5. KTM EXC 300 in 450 1 2 3 4 5

    • 109 odgovorov
    • 34k ogledov
  6. KTM EXC 500

    • 11 odgovorov
    • 8,5k ogledov
  7. KTM EXC 530 Six Days - obnova motocikla 1 2 3 4

    • 92 odgovorov
    • 26,4k ogledov
  8. KTM LC4 640 Adventure 1 2 3 4 20

    • 483 odgovorov
    • 93,6k ogledov
  9. KTM LC4 640 Enduro 1 2 3 4 14

    • 330 odgovorov
    • 98,4k ogledov
  10. KTM LC8 950 in 990 Adventure (S) 1 2 3 4 69

    • 1,7k odgovorov
    • 320k ogledov
    • 1,6k odgovorov
    • 167,2k ogledov
  11. KTM Supermoto 660 SMC, 625 SM itd. 1 2 3 4 39

    • 972 odgovorov
    • 175k ogledov
  12. KTM Supermoto/smr 520/525 1 2

    • 35 odgovorov
    • 10,4k ogledov


  • Zadnje objave

    • tomaz69
      Tudi danes uspešno do “počitka”…cca 300 km..Stelvio, Lago di Resia, Passo Rombo, Passo Giovo…😍😍
    • DESMODUE
      Po 1500 km z letošnjim modelom 510x, lahko strnem malo vtisov in primerjave z modelom 500x Na prvi pogled je najbolj očitna razlika v barvnih kombinacijah. Ob podrobnejšem pogledu opazimo TFT armaturno ploščo,namesto kombinacije led/analog na 500. Ostalo več ali manj znano, okvir je enak,vzmetenje tudi,ergonomija tudi..kar je v bistvu super. Ker je to zelo dobro klapalo že pri 500tki. Tudi oprema je enaka, razlika je seveda v informacijah s TFT ( screen mirroring,tlak in temperatura v pnevmatikah ) upravljanje menijev s stikali na levi strani krmila,osvetljena stikala. Lahek in hiter dostop do ABS in TCS menija,ki ju lahko izklopimo začasno,ali stalno. Dve mapi oziroma riding moda. Še vedno ima tubeless platišča in dodane kotne ventilčke za polnjenje gum. Dodana je protizdrsna sklopka. Največja razlika sta agregat in menjalnik. Agregat ima večjo prostornino,precej večji premer valja in krajši hod, še vedno uporablja 180  stopinjsko gred. Prej je agregat pridobil na živahnosti pri 6000 obratih, zdaj je ta točka pomaknjena na 4000 obratov, ostaja pa tako elastičen, da so zavijanja v križišču možna v tretji prestavi. Veselje do vrtenja je še večje,kot.pri predhodniku. Na zaviti cesti sem recimo izvedel preizkus uporabe ene prestave ( tretje ) in dejansko je uporabna med 30 in 125km/h. Četrta je super med 70 in 145km/h. Menjalnik je fantastičen in med boljšimi,kar sem jih vozil, omogoča prestavljanje navzgor in navzdol prez uporabe sklopke z izjemno lahkotnostjo in natančnostjo ( brez quickshifterja ) V šesti se motor pri 160km/h vrti na 7400 vrtljajih,kar je daleč od rdečega polja in omejevalnika. Že planiram novo avanturo z njim pozno jeseni😉 Zavoji? Zaviranje? Makadami? Vrhunsko! Tablica je na njem, testne vožnje so brezplačne.  
    • Frenk 67
      Ne vem zakaj sem mislu, da je pisker vroče juhe dobra ideja. Sploh je ne zmanjka, ker mi sprot z nosa not kaplja. 😅
    • kawamoto
      Kdor pije per, ima v hlačah mer. 🍻😁😂🤣
    • DAMI34
      When you find a good wife, you not only get a best friend and companion.. but you also receive a driving instructor for life! 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!