Skoči na vsebino

Enduro / Off Road


37 tem v kategoriji

    • 330 odgovorov
    • 85,5k ogledov
    • 1,2k odgovorov
    • 175,4k ogledov
  1. TET - TRANS EURO TRAIL 1 2 3 4 22

    • 541 odgovorov
    • 110,2k ogledov
  2. Bosnia Quest 2025 by ADV Spirit

    • 17 odgovorov
    • 1,1k ogledov
  3. Trans Morocco Trail

    • 13 odgovorov
    • 820 ogledov
    • 172 odgovorov
    • 142,7k ogledov
  4. Enduro Off road - osnove vožnje v teoriji in praksi 1 2 3 4 7

    • 168 odgovorov
    • 60,9k ogledov
  5. Vožnja po sipinah 1 2

    • 26 odgovorov
    • 3,9k ogledov
  6. Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport.. 1 2 3 4 6

    • 137 odgovorov
    • 70,9k ogledov
    • 64 odgovorov
    • 15,7k ogledov
  7. A2 HARD ENDURO 1 2

    • 29 odgovorov
    • 16,8k ogledov
    • 240 odgovorov
    • 79,6k ogledov
  8. Snežnik

    • 5 odgovorov
    • 1,6k ogledov
  9. Enduro - kje se da vozit 1 2 3 4 6

    • 128 odgovorov
    • 73,2k ogledov
  10. Hardenduro slike in reportaže 1 2 3 4 15

    • 369 odgovorov
    • 52,7k ogledov
  11. Registracija cross

    • 6 odgovorov
    • 6,2k ogledov
    • 10 odgovorov
    • 8,9k ogledov
  12. Grip glue-vrtenje rocke hardenduro

    • 3 odgovorov
    • 1,8k ogledov
  13. Motocross proge po Sloveniji

    • 19 odgovorov
    • 27,7k ogledov
  14. Cr125 ali crf150

    • 0 odgovorov
    • 2,6k ogledov
  15. Enduro trip po puščavi (egipt)

    • 11 odgovorov
    • 3,1k ogledov
  16. Bosnia Rally - navigacijski trening camp

    • 7 odgovorov
    • 6k ogledov
  17. ILLYRIA RAID 2019

    • 6 odgovorov
    • 3,4k ogledov
  18. Albanija

    • 0 odgovorov
    • 1,9k ogledov
  19. Reli Dakar in skrivnost Peruja

    • 2 odgovorov
    • 2,9k ogledov


  • Zadnje objave

    • DAMI34
      Izbira je prepuščena kupcu. Nikakor pa ne obstaja samo eno in pravo dejstvo: 400-500ccm je nartabeltabulši. Lahko je za tisto kar iščeš. Lahko ti odgovarja, pa vendarle ne odgovarja vsem enako. Za guzanje po blatu zna biti tudi kroska optimum. In nič ni narobe, če si vezan na budget, ter posežeš po tem kar je žepu primerno. Vseeno pa se je potrebno zavedati omejitev, ki jih nudi. To sem zapisal, namreč dejstvo vedno obstaja, da je budget vzmetenje slabše od dragega, dobrega, semiaktivnega. Da en zavorni disk prime manj kot dva itd.. Koneckoncev gledam tudi jaz za drugi motor nekaj v rangu 400-500ccm. Seveda bom še vedno imel enga od 900ccm. Celo med tem kar imam (ktm790adv, norden 901) je razlika, ko se vozim v dvoje. Ko sem sam, je skoraj zanemarljivo. ps. velik vozim stoje, tako da prdnem bp pss. maš pa v rangu 450ccm kar nekaj ponudbe in konkurence    
    • pupa
      Ta je tudi faca.... Umaknem stol, da bi pobrala nekaj pod mizo in ker sem stol postavila na sonce, je bila v trenutku gor.... Sunpig 🤣🤣
    • smasher
      @DAMI34, eni imamo poceni riti.. 🤣 🤣  Tako da ja več je več, ampak ppvprečen motor zadovoli vsaj 80%zahtev, ali se splača dat 2x več dnarja za 15% ali morda 20% več užitka. Eni smo pač vezani na buđet.  Ps: pa jaz sem raje vozil kombi čez pol evrope kot pa kakšnega bmfja al pa avdija z ledr sedeži, pa jih lahko kdo hvali kolkr če, po določenem številu ur se tisti ledr lepi, pa ne moreš niti komot prdnit, poceni sedeži s tkanino pustijo prdce skozi.. 🤣 🤣 🤣 
    • Hornet
      Markeza je snela širina gume, je travno toliko posekal ovink. A je bil prliman na balanco?
    • Dr.tomo
      Zdravo, prosim za pomoč. Da ne dolgovezim,pri zadnji posodobitvi mi je pokazalo precej poln spomin Zumota 590. Ne vem zakaj in od kje, a verjetno se je v letih uporabe shranilo kar nekaj neuporabnih elektronskih drobtinic. Spodaj priponka . Verjetno to ni najbolje za napravo, katera je precej v uporabi. Sem se jo kar nekako navadil z vsemi plusi in minusi ki jo odlikujejo.Verjetno tudi kakšen hard reset naprave ne bi bil napačen, a  sam se tega ne znam lotiti. Kaj mi je storiti?    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!