Jump to content

Motoristična oblačila

...obutev, rokavice, ščitniki, hlače, majice...


69 topics in this forum

  1. Acerbis oprema 1 2

    • 31 replies
    • 11.3k views
  2. Alpinestars 1 2 3 4 10

    • 243 replies
    • 68.2k views
  3. Berik in Arlen Ness kolekcije 1 2 3 4 8

    • 189 replies
    • 63.9k views
  4. Bifokalna zaščitna/sončna očala

    • 8 replies
    • 2k views
  5. BMW tourshell

    • 0 replies
    • 5k views
  6. BÜSE

    • 20 replies
    • 10.3k views
  7. Čistila Nikwax za motorisrično opremo

    • 1 reply
    • 640 views
  8. Clover 1 2 3 4

    • 82 replies
    • 9.6k views
  9. Dainese 1 2 3 4 41

    • 1k replies
    • 168.1k views
  10. Distančniki za torbe na motorju

    • 10 replies
    • 1.4k views
  11. Enduro čevlji

    • 0 replies
    • 468 views
  12. FIRST 1 2 3

    • 64 replies
    • 9.2k views
  13. Hein Gericke 1 2 3 4 13

    • 318 replies
    • 51k views
  14. Hein Gericke vs. Daytona

    • 6 replies
    • 1.2k views
  15. Held

    • 15 replies
    • 14.8k views
  16. Herman Kokol hiša usnja

    • 3 replies
    • 8.4k views
  17. IXS

    • 18 replies
    • 8.8k views
  18. Jakna pri veliki hitrosti

    • 18 replies
    • 3.4k views
  19. Komine

    • 15 replies
    • 5.4k views
  20. M-tech oprema 1 2 3

    • 71 replies
    • 20.9k views
  21. Modeka - izkušnje lastnikov

    • 21 replies
    • 14.1k views
    • 605 replies
    • 102.5k views
    • 462 replies
    • 140.6k views
  22. MOTO Hlače tekstilne - Cordura

    • 11 replies
    • 3.8k views
  23. MOTO Hlače usnjene

    • 13 replies
    • 1.3k views


  • Zadnje objave

    • Fadil
      Zimska kolekcija 2020/21
    • BIF
      Ne vem no...jaz ne vidim nekega večjega problema z prevozom koles na kljuki...ob predpostavki, da je nosilec kvaliteten...ne neka sprdačina za 60eur, pa potem izgleda kot, da si kolesa obesil na stojalo za perilo. Tudi velikost avtomobila ni nek problem, če glih ne navesiš tri kolesa na Smarta in ne ločiš ali z avtom pelješ kolesa ali s kolesi avto. Sama izbira destinacij pa je pač stvar planiranja. Dva krat sem tako potoval...en krat v Srbijo, kjer sva bila s kolegom stacionirana na eni čardi in v štirih dneh izbrala vedno drugo traso kolesarjenja in pa drugič , ko sva z ženo potovala v Bosno (Šipovo) kjer sva kolesarila po enakem sistemu....vsak dan nova smer in povratek na isto destinacijo (nočitev). Od vseh administrativnih zadev okrog prevoza koles so me samo na meji v Bosno vprašali, če so kolesa moja...kar je seveda skrajno glupo vprašanje, ker četudi jih bi ukradel...kaj pa bi rekel..."ne gospodine policajac...ukrao sam ih, pa ih sad švercam"???...ampak ok...takšna vprašanja pač lahko pričakuješ od policista na meji...še posebaj bosanski. Drugače pa so me že tudi ustavili policisti ko sem imel na avtu oba kolesa...ustavili so me zaradi prehitre vožnje....kolesa, nosilec in podobno ni niti pogledal, kaj šele karkoli preverjal. V običajni turistični sezono je na avtocesti ogrooomno tujih turistov, ki prevažajo kolesa...poleg vseh kufrov na zadnjih zicih, tako da je vzvratno ogledalo nefunkcionalen dodatek...nisem videl in ne slišal, da bi zaradi koles kogarkoli sankcionirali....če seveda voziš normalno. Če želiš na oddihu kolesarit boš že zaradi sebe poskrbel za ustrezen transport in ne bo nobenih težav....da pa se problem naredit iz vsega, če kdo to želi.
    • KARMEN1
      Jaoooooo, kam smo prišli...... Mu je zmanjkalo gledalcev na tv in sledilcev na Instagramu, da rabi smetit še po fb??? Naj gre malo bildat, da se sprosti. Kam pa sta se skrila dohtar, ki je zagovarjal uvoz neustreznih respiratorjev in una dohtarca, s poblaznelim pogledom? Uzela jih magla........  
    • Snečer
      Jaz imam ok avto za to, še kovana kljuka  
    • Lost Name
      https://www.amzs.si/motorevija/test/ostalo/2019-07-06-amzs-test-11-prtljaznikov-za-kolesa-za-pritrditev-na-vlecno-kljuko Ker sem prebral zgornji članek sem malo skeptičen. Za varen prevoz ima malo kater uporabnik dovolj čvrst, robusten in primeren avto.  Te opcije z vlakom in šatlom mi niso po godu. Nisem rad odvisen od nekega časovnega termina. Zapeljem se do neke lepe destinacije, prekolesarim neko traso, prenočim in se po drugi trasi vrnem do vozila. Zato mi nisi po željah te bike bus varijante. En krat poizkusil in gremo na novo traso. Tudi njihova vozila niso najbolj top. Sem šel za firbic na Pohorje z tistim bike busom. Edino najina ekolesa je trikrat popravljal na prikolici, ker so razrahljala nosilce. Edina z ekolesi do Areha. Potem do Šumika, Klopni  vrh, Rogla, Vitanje, Konjce, Sl. Bistrica in domov.  Na mojem vozilu je v priročniku odsvetovana uporaba nosilcev za kolesa na vlečni napravi. Na ženinem pa je dovoljena vertikalna obremenitev 60 kg. Dva bicikla brez baterije in sam nosilec pa si na limitu.  Znanec je pred pol meseca dobil globo zaradi takega nosilca. Pretežka kolesa, ker ima dovoljeno vertikalno obremenitev le 50 kg.  Da grem sedaj prodajat nova vozila zaradi nosilca pa tudi ne pride v poštev. Preko zime nabavim eno malo prikolo ter jo do spomladi uredim za prevoz ekoles. Potem pa po etapah prevozim vse lepe trase naše pipike.👍
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!