Jump to content
  • Sign Up

Splošno

Vse, kar ne sodi v nobeno od ostalih motociklističnih kategorij, a je vseeno povezano z motocikli...

218 topics in this forum

    • 11131 replies
    • 989491 views
    • 9520 replies
    • 958858 views
    • 6703 replies
    • 611316 views
  1. Moje izkušnje 1 2 3 4 334

    • 8344 replies
    • 585894 views
  2. HOMOLOGACIJA vse (izpuhi, agregat, oprema) 1 2 3 4 165

    • 4113 replies
    • 523446 views
    • 1195 replies
    • 409113 views
    • 1713 replies
    • 218401 views
  3. Galerija motociklov forumašev 1 2 3 4 111

    • 2768 replies
    • 1376944 views
    • 21321 replies
    • 862844 views
    • 10010 replies
    • 805350 views
  4. STOP Policija ! 1 2 3 4 394

    • 9849 replies
    • 554866 views
  5. Zakaj ne bi imeli BMW motocikla 1 2 3 4 594

    • 14830 replies
    • 550950 views
  6. Oglasi iz interneta 1 2 3 4 149

    • 3713 replies
    • 379262 views
    • 1920 replies
    • 351569 views
    • 2082 replies
    • 270454 views
  7. Kako sem izbral pr(a)vi motor?????? 1 2 3 4 42

    • 1043 replies
    • 270338 views
    • 2055 replies
    • 247787 views
  8. Ukradeni Motocikli! 1 2 3 4 43

    • 1067 replies
    • 232405 views
  9. Barvanje, lakiranje + Airbrush 1 2 3 4 26

    • 634 replies
    • 183042 views
    • 6771 replies
    • 171841 views
  10. Poraba bencina motorjev 1 2 3 4 53

    • 1314 replies
    • 153261 views
  11. Motoristični video posnetki 1 2 3 4 215

    • 5351 replies
    • 142405 views
    • 500 replies
    • 140541 views
  12. Blokade motorjev - razne 1 2 3 4 38

    • 928 replies
    • 139794 views
  13. Motor za začetnika 1 2 3 4 35

    • 874 replies
    • 127145 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!