Skoči na vsebino

Motocikli 125ccm

Odkrijte razburljiv svet 125ccm motornih koles - od starih do novih modelov, izkušnje, predelave, preizkusi in reševanje težav. Pridružite se nam!

  • Filtriraj teme po forumu
    1. redbull"s cup za začetnike 1 2 3 4 5

    2. kateri supermoto(do 125ccm)? 1 2 3 4

    3. Nakup endure 125

    4. MZ RT 125

    5. daelim ns 125

    6. Runner 125

    7. KUPM TOMOS-a SM 125 OPEN al pa CUP

    8. ODBLOKIRANJE PREDELAVA

    9. cross 125ccm 1 2 3

    10. ojnica

    11. Akrapovic na kitajca 125 4 taktni? 1 2

    12. HONDA 125 ??? CBR & NSR

    13. Dolenjci javte se! 1 2 3 4 13

    14. DAELIM VL 125 - kesel????

    15. MOTO SRŠENI 1 2 3 4 165

    16. kolk kilometrov v enem dnevu? 1 2 3

    17. Pomoč! Honda cbr 125 1 2 3 4 5

    18. Kit 160ccm

    19. Polini kit 160ccm

    20. Kako opremo uporabljate 1 2 3 4 5

    21. Primerjava!!

    22. športni izpuhi

    23. Polini XP4 110ccm 1 2

    24. Rieju RS2 125 1 2 3 4 6




    • Zadnje objave

      • DESMODUE
        Absolitno drži, da je 2023 ktm 790 opremljen z agregatom ki je enak cfmotu 800mt.  Novi 990 se proizvaja v tovarnah cf mota. Zaceli so z dukom 990,nadaljujejo z 990 adv. 890 se ne bo vec proizvajal. Selitve proizvodnje ali sodelovanje so postale stalnica,enako je z yamaho in cf moto. Poglej si 450mt od cf mota. Znano?      
      • Snečer
        Kove je tudi kopija, ni to z nule narisano...
      • Sam dePihlja
        To, glede CF moto agregatov v KTM-ih popolnoma in absolutno ne drži. Tole na sliki je oljni karter, levo na sliki za 990 in desno za 790/809/901. Slikano danes na moji pisalni mizi. Slikano pa zato, da podkrepim verodostojnost mojih informacij 😉 in se izognemo kasnejšim polemikam baba čula baba rekla...Posredno namreč sodelujem pri razvoju in proizvodnji delov za ohišja pogonskih agregatov, delov okvirja in koles KTM, zato imam vse informacije v zvezi s KTM iz prve roke. Vsi on-road KTM agregati nad 390 ccm in vsi off road so sestavljeni v KTM Motorenwerk Mattighoffen. On road pomeni vse, kar ni motokros in hard enduro izpeljank iz motokrosa. Na vseh ključnih delih pogonskega agregata KTM sam vrši mehansko obdelavo (deli menjalnika, glave, cilindri...), med tem ko ostali deli pridejo od kooperantov pripravljeni za vgradnjo. Večina delov pog. agregatov je od evropskih dobaviteljev razen...zanimivo, slovitih odmičnih gredi, ki marsikateremu lastniku 790/890 grenijo življenje s prekomerno obrabo, te prihajajo oz. so prihajale od CFa. Pogonske agregate sestavijo in stestirajo v Mattighofnu in jih v primeru 790/890/990 dobavijo Kitajcem. CF Moto vrši sestavo KTM modelov 790/890 oz. po novem 990. Enako je z deli vzmetenja. Kolesa za kitajsko proizvodnjo KTM izdeluje Giant, pa še to dobi kolesna pesta iz Avstrije...in sestavi s kitajskimi obroči, ki jih mimogrede uporabljajo od leta 2018 za vse on road KTMe...in tudi ne slovijo ravno po kvaliteti (tubelles puščanje zraka, slabe mehanskelastnosti obročev in nagnjenost k poškodbam...)   Za ostale komponente ne morem trditi, ker nisem zraven... Agregati za CF so licenčni in se proizvajajo v celoti na Kitajskem. Tako...nova kost za glodanje 😁.  
      • VS800
        A Tut mEN
      • pik1
        VAm je treba tud vse trikat povedAT
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!