Skoči na vsebino

Motocikli - tehnična in ostala vprašanja

Razrešite svoje težave, odkrijte nasvete in rešitve. Vprašanja postavite v pravo podkategorijo.

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Yamaha Tenere 900

    2. Honda CBR 600 RR 1 2 3 4 15

    3. Suzuki GSX 1250 FA 1 2 3

    4. Ducati panigale V4 vse verzije

    5. Husqvarna FE 250, 350, 450

    6. BMW R 1200 GS Adventure 1 2 3 4 25

    7. Moto Guzzi Stelvio 1200 1 2 3 4 5

    8. Yamaha Tricity 300 - 2022

    9. Suzuki DRZ 400 S/E/SM 1 2 3 4

    10. Surron

    11. Kawasaki Ninja ZX 10 R in RR 1 2 3 4 51

    12. KTM 1090 ADVENTURE in R 2017 1 2 3

    13. Suzuki GS 850

    14. Kawasaki Z 800 1 2 3 4

    15. Yamaha XS 250 1978

    16. Suzuki GSX-R 1000 1 2 3 4 24

    17. Suzuki GSX 550 E 1 2

    18. Kawasaki KLR 650 2022 1 2 3

    19. Yamaha GTS 1000

    20. Yamaha XV 250 Virago 1 2 3 4 5

    21. BMW R 1250 RT 2019

    22. BMW K 1200-1300 GT 1 2 3 4 6

    23. BMW F 900 R in XR 1 2 3 4 5

    24. BMW K 1200 LT 1 2 3 4




    • Zadnje objave

      • Alla
      • miran985
        Glede akumulatorja....litijonski je. Veš kako je lahek? Manjši je in izredno lahek. Ni primerjave z navadnimi. Zračni filter ima zgoraj kartušo pred tankom in samo z vrha potegneš navpično in imaš filter v roki. Nobenega vijacenja tanka dol in ostalih zadev kot imajo to urejeno slični motorji.
      • Luka66
        So še kaki drugi bajki na tem svetu, tudi enduro, ki imajo reže med plastikami BP, če so nenatančne reže med plastikami, je to znak nekvaliteten izdelave, ne pa namensko zaradi lažje de-montaže,  mnenje pa    " finiša izdelave na vsakem koraku brez pardona". Nič slabonamernega, pač tako je, ni ze pretiravat v ocenah in treba bit realen. Zanimivo, da ima tako visoko acc, ker je ta običajno realtivno težak, potem tank, ki gre pod sedež nima prave učinkovitosti glede težišča, kar niti ni bilo čutiti......kot vedno so potrebni kompromisi, kako oblikovati tank, kam air box s filtorm, ker je pri adv bajku zaradi terena vožnje potrebn pogostejše čiščenje in kam acc .....zajle, ali hidraulika, vseeno, pomembno, da dela.....za pravo avanturo mora bit simpl in vzdržjivo, brez ne-potrebne elektronske navlake, ter možnost popravila bogu za hrbtom..... edino kar sem pogosto gledal med vožnjo po Uzbekistanski puščavi je tempertaura hladilne tekočine in range, pa poslušal agregat in vzmetenje kako diha.....21 col spredaj je itak za teren, se pa lahko odlično pelje tudi po asfaltirani cesti, ne pa tako kot 17 col spredaj, to je dejstvo, če v primerjavi izločimo skilse voznika....torej SREČNO z zvrhano mero realnosti 😉👍
      • Luka66
        Ne gre za to kaj je "naj" na tem svetu, niti ni pomembno...... kot je omenil že @Snečer gre za realno podajanje informacij in primerjave......nihče nima nič proti znamki ali tem motorjem, še manj proti prodajalcem.....se absolutno strinjam, da ima vsak svoj pogled, želje, potrebe, možnosti in "vsake oči svojega malarja".... nekoga motijo neenakomerni spoji plastik, za dugega je finiš izdelave na vsakem koraku brez pardona, enemu je ta LCD dolgočasen, drugemu daje vse potrebne info, itd.....super je, če je to bajk samo pozitivnih presenečenj, tudi, če so subjektivna, vsaj eden, od redkih v današnjih časih...... 450 rally in H-AT, sta povsem "različna" bajka, tudi osnovni namen......800X je tehnično gledano korekten bajk, nekatere "stvari" tudi bojše, kot pri katerem bajku tega razreda, že uveljavljenih znamkah, odvisno seveda od cenovnega razreda in meril..... čas bo pa pokazal, kako bodo kupci zadovoljni, ne le z delovanjem bajka, tudi z vsemi poprodajnimi aktivnostmi, želim mu srečo 👍                                         Vsem bajkerjem pa SREČNO
      • tomaz69
        imam 2017 ampak mislim, da je isto..na displayu na levi strani sta dve tipki, spodnja je RESET...najprej nastavi, da imaš na prikazovalniku desno to kar rabiš resetirat, to narediš s tipko na levi strani balance, s katero se premikaš po displayu, nato pritisneš RESET, številka začne utripat in nato še enkrat stisni RESET...    
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!