Skoči na vsebino

On the Road Again...

Raziščite vznemirljiva potovanja On the Road & Off-Road po svetu! Pridobite nasvete za potovanja, raziskujte najboljše destinacije, ceste, adrenalinske steze, kampiranja ter se potopite v dogodivščine in vtise. Bodite na tekočem z dnevnimi vožnjami in vozniskimi tehnikami.

  • Filtriraj teme po forumu
    1. VTISI IZ DNEVNIH VOŽENJ 2011 1 2 3 4 35

    2. Potovanje po južni Italiji

    3. Wild Camping (motoristka Jo Sinnott)

    4. Vožnja po zadnjem kolesu 1 2 3 4 5

    5. suzuki bandit1200s (nadomestni deli)

    6. Za pogumne...

    7. NAČRTI ZA SEZONO 2011 1 2 3 4 6

    8. Jesensko potepanje

    9. PRENOČIŠČA V BOSNI

    10. Reggio Calabria

    11. Dirkališča po španiji / italiji

    12. Marija Reka 1 2 3 4 74

    13. Moje prvo motoristično potovanje

    14. Iščem/iščeš družbo za na pot

    15. Španija- Menorca

    16. TURČIJA?

    17. 4 DNEVNI DOLOMITI

    18. Črna gora uvedla ekološko takso

    19. Predlogi za ureditev prometne signalizacije

    20. gostitelj na primorskem

    21. Planinski klub 1 2

    22. Okvara na potovanju 1 2

    23. malček Balkanijade




    • Zadnje objave

      • Luka66
        Na KTM adv 1190 in SAS 1290 je bil predpisan DOT 4 za zavoro in skopko.... delalo vse na obeh BP, v Maroku na +55 in po Aziji + 40, pri prvem prevozil v dveh letih 22K km, pri drugem v treh 45K km. Nobenih problemov s skopko ali zavorami, menjal olje na dve leti. Imel tudi na Hondah in drugih bajkih...hidravlične sklopke, pa nikoli nobenih problemov, pa v bolj daljni preteklosti, niti nisem menjal na dve leti. Dobijo se pa tudi ščitniki za cilindre sklopk, za zaščito pri "prevračanju"....ne vidim nobenega dodatnega ali večjega problema zaradi hidravličnega pogona sklopke....res pa, da v neki pozabljeni deželi laže rešiš problem z zajlo kot s hidravliko, če ta sploh nastane, ker ob primernem vzdrževanju je to mala možnost.
      • Darko3g
        Leta 2018 sem planiral Evropsko prvenstvo v veslanju v Luzernu. rezerviral sem sobo v Innsbrucku za tja in v Pettneu v Arlbergu za nazaj. Žena je šla z avtom v Šibenik, jaz pa vesel ko radio, kako bom užival. Potem pa je v sredo začelo deževati in napoved je bila dokaj slaba. Malce sem se vsral in šel z drugim avtom (15 let star C3) in se vozil po istih cestah. Do Špitala ob Dravi je deževalo in sem bil vesel, da sem z avtom, potem pa se je posušilo in tri dni samega sonca, da sem skoraj motor pojedel (pa ga na žalost nisem imel zraven). Nazaj grede pa še dogodivščine s ključem, pa klima ni delala, pa na pumpi avto ni vžgal pa še kaj ... Skratka štala, zato se bom za drugo leto spet prijavil (tokrat julija).
      • Luka66
        Na KTM adv 1190 in SAS 1290 je bil predpisan DOT 4 za zavoro in skopko.... delalo vse na obeh BP, v Maroku na +55 in po Aziji + 40, pri prvem prevozil v dveh letih le 22k km pri drugem v treh 45k km. Nobenih problemov s skopko ali zavorami, menjal olje na dve leti.
      • Sahbazz
        Hitro naj prizna kdo si je natisnil takole fajn majco in šel gledat Chris-a Birch-a? P.S. Drgač res super dizajn za potencialne majce. Samo sredinski simbol se zamenja z silhueto triglava, tojto.
      • Darko3g
        Kot je nekdo že rekel: Ne, da Slovenci ne znajo dati gola, še dobiti ga ne znajo.
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!