Jump to content
  • Sign Up

31 topics in this forum

  1. KTM 490

    • 0 replies
    • 224 views
  2. KTM EXC 500

    • 7 replies
    • 3094 views
  3. KTM EXC 530 Six Days - obnova motocikla 1 2 3 4

    • 92 replies
    • 13982 views
  4. KTM 690 DUKE in R 1 2 3 4 5

    • 114 replies
    • 22928 views
    • 982 replies
    • 63899 views
  5. KTM 1090 ADVENTURE in R 2017 1 2 3

    • 58 replies
    • 6947 views
  6. KTM 790 ADVENTURE/DUKE 1 2 3 4 19

    • 452 replies
    • 42814 views
  7. KTM 690 Enduro R

    • 9 replies
    • 1900 views
  8. KTM 1050 ADVENTURE 1 2 3 4 17

    • 400 replies
    • 47338 views
  9. KTM 1290 Super Adventure (R, S, T) 1 2 3 4 45

    • 1117 replies
    • 95459 views
  10. KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016) 1 2 3 4 63

    • 1572 replies
    • 132747 views
  11. KTM 390 DUKE in Adventure 1 2

    • 42 replies
    • 13534 views
  12. KTM EXC 300 in 450 1 2 3 4

    • 88 replies
    • 16924 views
  13. KTM 990 SM 1 2 3 4 5

    • 111 replies
    • 39650 views
  14. KTM 1190 Adventure in R 1 2 3 4 40

    • 998 replies
    • 109883 views
  15. KTM 350 Freeride

    • 11 replies
    • 3855 views
  16. KTM Supermoto/smr 520/525 1 2

    • 32 replies
    • 7493 views
  17. KTM 690 Enduro in Supermoto 1 2 3 4 8

    • 195 replies
    • 35558 views
  18. KTM 990 SM T 1 2 3 4 10

    • 243 replies
    • 51457 views
  19. KTM 690 SM

    • 15 replies
    • 10024 views
  20. KTM EXC 250 2T 1 2 3

    • 62 replies
    • 23918 views
  21. KTM 360 SX 1 2 3

    • 59 replies
    • 6461 views
  22. KTM 950 Super Enduro R 1 2

    • 39 replies
    • 20349 views
  23. KTM 950 SM-R 1 2 3 4 11

    • 260 replies
    • 48859 views
  24. KTM 1190 RC8 Superbike 1 2 3 4 7

    • 174 replies
    • 51591 views


  • Zadnje objave

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!