Jump to content
  • Sign Up

32 topics in this forum

  1. KTM 890 DUKE R

    • 9 replies
    • 911 views
  2. KTM 490

    • 2 replies
    • 1612 views
  3. KTM EXC 500

    • 8 replies
    • 4173 views
  4. KTM EXC 530 Six Days - obnova motocikla 1 2 3 4

    • 92 replies
    • 16459 views
  5. KTM 690 DUKE in R 1 2 3 4 5

    • 114 replies
    • 24715 views
    • 987 replies
    • 68269 views
  6. KTM 1090 ADVENTURE in R 2017 1 2 3

    • 58 replies
    • 8417 views
  7. KTM 790 ADVENTURE/DUKE 1 2 3 4 19

    • 461 replies
    • 46260 views
  8. KTM 690 Enduro R

    • 9 replies
    • 1959 views
  9. KTM 1050 ADVENTURE 1 2 3 4 17

    • 400 replies
    • 50447 views
  10. KTM 1290 Super Adventure (R, S, T) 1 2 3 4 46

    • 1132 replies
    • 101781 views
  11. KTM 1290 Super Duke ( R 2014 in GT 2016) 1 2 3 4 65

    • 1602 replies
    • 138568 views
  12. KTM 390 DUKE in Adventure 1 2

    • 44 replies
    • 14877 views
  13. KTM EXC 300 in 450 1 2 3 4

    • 91 replies
    • 19060 views
  14. KTM 990 SM 1 2 3 4 5

    • 115 replies
    • 41634 views
  15. KTM 1190 Adventure in R 1 2 3 4 40

    • 999 replies
    • 113868 views
  16. KTM 350 Freeride

    • 11 replies
    • 3936 views
  17. KTM Supermoto/smr 520/525 1 2

    • 32 replies
    • 7743 views
  18. KTM 690 Enduro in Supermoto 1 2 3 4 9

    • 200 replies
    • 38730 views
  19. KTM 990 SM T 1 2 3 4 10

    • 244 replies
    • 53947 views
  20. KTM 690 SM

    • 15 replies
    • 10212 views
  21. KTM EXC 250 2T 1 2 3

    • 62 replies
    • 25940 views
  22. KTM 360 SX 1 2 3

    • 59 replies
    • 6638 views
  23. KTM 950 Super Enduro R 1 2

    • 39 replies
    • 21535 views
  24. KTM 950 SM-R 1 2 3 4 11

    • 260 replies
    • 51009 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!