Jump to content
  • Sign Up

Pnevmatike

...in vulkanizerji

32 topics in this forum

  1. MITAS pnevmatike 1 2 3 4 224

    • 5595 replies
    • 284709 views
  2. Continental gume 1 2 3 4 27

    • 666 replies
    • 126124 views
    • 191 replies
    • 57194 views
    • 21779 replies
    • 1839343 views
  3. Michelin gume 1 2 3 4 22

    • 546 replies
    • 96996 views
    • 15 replies
    • 12910 views
  4. Metzeler, Pirelli gume 1 2 3 4 70

    • 1742 replies
    • 226607 views
  5. Dunlop gume 1 2 3 4 95

    • 2359 replies
    • 308491 views
  6. Katerega vulkanizerja izbrati? 1 2 3 4 9

    • 223 replies
    • 65765 views
  7. Gume za Offroad, Motocross, Enduro, Dualsport.. 1 2 3 4

    • 87 replies
    • 41596 views
  8. Kolesni obroči

    • 0 replies
    • 559 views
    • 36 replies
    • 4023 views
  9. Metzeler gume iz kitajske 1 2 3 4 6

    • 135 replies
    • 34535 views
  10. Set za krpanje gume 1 2 3 4 5

    • 121 replies
    • 33301 views
  11. Maxxis gume 1 2

    • 38 replies
    • 14050 views
  12. Merilec pritiska v gumah 1 2 3

    • 52 replies
    • 41335 views
  13. Gume - montaža, tehnični podatki... 1 2 3 4 9

    • 217 replies
    • 76773 views
  14. Zimske gume

    • 15 replies
    • 6355 views
  15. Utekanje novih gum 1 2 3 4 5

    • 107 replies
    • 26240 views
  16. Heidenau gume - pnevmatike 1 2

    • 28 replies
    • 26756 views
  17. AVON gume 1 2 3 4 7

    • 152 replies
    • 46878 views
  18. Gume cestne na enduro 1 2 3 4

    • 84 replies
    • 51175 views
  19. Nove gume, stari DOT 1 2

    • 37 replies
    • 31909 views
  20. Kakšna širina gum

    • 2 replies
    • 1958 views
    • 116 replies
    • 55778 views


  • Zadnje objave

    • smasher
      Torej jaz se vozim na elektriko samo ko vozim viličarja .  Ampak enkrat je nanjutubu enđiniring explejnd razlagal kako elektro avti ne rabijo motorja pa se ne strinjam s tem. Torej recimk zdej za kawo na vem ampak moj plan za elektro moped je bil ravno ta da projektiraš na moč ki jo uporabljaš večino časa, ker elektromotor komot dela nonstop na 75% moči. Torej motor sprojektiran da vleče "normalno" v srednji prestavi in potem je ena nižje za recimo štartanje sredi klanca in visoka prestava za neobremenjeno vožnjo po ravnici. Torej teoretično 3 prestave so dovolj za elektro motor.  Kawa ima verjetno 4 zaradi izkoristka navora, kot so delali nekoč raziskavo športni motorji "letijo" že ko na tla spravijo samo 35 konjev (dobra aerodinamika, oprijem, zmerna teža). Eketro motorji imajo omejeno količino obratov, čeprav je razpon dosti večji kot pri bencinarjih. Če se komu da računat, razmerja, ampak recimo če hočemo optimalne pospeške bo tudi motorju ki zmore 50 000 obratov enkrat teh zmanjkalo (pa že to cnc rezkar z visokimi obrati), torej če hočeš izkoristit ves navor elektromotorja je treba dat menjalnik, še aku vijačniki imajo 2 prestave. 
    • farang
      Danes najden v ITA.  Hvala vsem ki ste pomagali z delitvami na socialnih omrežjih.
    • b2z25
      Sicer nikjer nič uradnega vendar na forumih se omenjajo špekulacije, da bo Euro5 pokopal omenjeni motor.
    • ligenjček
      JOj kaj pa zdAJ?
    • ligenjček
      a če mi simpatična mladenka začne pisat v angleščini pa mi želi pošiljat nage slike se lahko torej tu pritožim? 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!