Skoči na vsebino

Motocikli - tehnična in ostala vprašanja

Razrešite svoje težave, odkrijte nasvete in rešitve. Vprašanja postavite v pravo podkategorijo.

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Honda XL 750 Transalp 2023 1 2 3 4 5

    2. Yamaha Tenere 700 (2019) 1 2 3 4 35

    3. Yamaha MT 10 1 2 3 4 15

    4. Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020) 1 2 3 4 124

    5. Honda XL 1000 V Varadero 1 2 3 4 232

    6. Gasgas 1 2

    7. Triumph servisi 1 2 3 4

    8. Yamaha FJR 1300 1 2 3 4 48

    9. Moto Morini X-CAPE

    10. Ducati Desert X

    11. KTM 990 RC R 2025

    12. BMW HP 2 2005 1 2 3 4

    13. BMW R 1200 RT LC od 2014 1 2 3 4

    14. BMW servisi in podpora 1 2 3 4 24

    15. Moto Guzzi V85 1 2 3 4 16

    16. Ducati Ex M796, now Diavel Carbon 1 2 3 4 8

    17. BMW R 1150 GS 1 2 3 4 48

    18. Aprilia 1000 ETV Caponord 1 2 3 4 73

    19. Aprilia 1200 Caponord Nova 1 2 3 4 11

    20. KTM 790/890 ADVENTURE S/R, DUKE in SMT 1 2 3 4 45

    21. Honda NT 700 V Deauville 1 2 3 4 6

    22. BMW K 1200 S 1 2 3 4 8

    23. Honda CBR 1000 RR-R 2020 1 2 3 4 6

    24. Yamaha MT 01 1 2 3 4 10

    25. Yamaha XT 1200 Z Super Tenere 1 2 3 4 31




    • Zadnje objave

      • tomaz69
        imam 2017 ampak mislim, da je isto..na displayu na levi strani sta dve tipki, spodnja je RESET...najprej nastavi, da imaš na prikazovalniku desno to kar rabiš resetirat, to narediš s tipko na levi strani balance, s katero se premikaš po displayu, nato pritisneš RESET, številka začne utripat in nato še enkrat stisni RESET...    
      • DAMI34
        no vidiš, zato sem omenil "selekcijo" pri branju in razumevanju določenih zapisov  avtorjev, ki so fani določene blagovne znamke. Ni nujno, da majo vse prav, niti ni nujno, da majo vse narobe. Sem enako zapisal kot ti v tej temi (že zdavnaj), pa vendar ščasoma dojel, da ni potrebno, da vse verjamem ali posvojim zapisano kot edino in pravo resnico. Predvsem pa, da se ne sekiram preveč okrog tega. Miran je tehnično res podkovan okrog podatkov vozil Kove. Ampak Miran ima tudi res rad Kove. Bi mu zameril? Jaz ne. Njemu je lahko 500x sveti gral, meni pač ni.    Če se bomo vsi mal umirili (benti vročino) bo mogoče še kak drug lastnik vozila Kove kaj zapisal.     
      • Kugelschreiber
        Stari, ce se jez znajdem v grapi s polomlenim motorjem…mam ful hud problem. In ga bodo verjetno resevali gasilci, bolnicarji in zdravniki. V zadnji fazi še zajla. Z vitla na avtovleki.    ne vem, vcasih mam obcutek da motorje kupujejo izkljucno naglusni audiofili in rekreativni potujoci mehaniki. Mal da ne mcgyverji. Ampak mormo vedet da je mcgyver pravlicni junak.  Cak cak. Kove 500/510 je najbols in najbol univerzalen motor v osoncju in bliznji okolici. Torej tudi zame. 800 je pa cist drugacn, v vsem bolsi. Ceprav je 500/510 sevedno najbols in najbol univerzalen motor v osoncju in bliznji okolici. Torej tudi zame. … …. Ad infinitum 😂
      • Zivnorc
        ... lej... pol pa tak motor sploh ni zate. 50km terena je lahko primerljivo s 500km asfalta ( to sem bleknil na pamet) ... lahko tudi 1000km asfalta, odvisno od zahtevnosti terena. Ko ti crkne..polomi... nekaj v eni grapi, pa če ne znaš pošravfat in nimaš orodja, oz. rabiš celo delavnico z diagnostičnim računalnikom, če ne znaš kaj improvizirat, je v najboljšem primeru fajn, da imaš v kufru hiking - tekaško opremo, da z mobitelom v roki laufaš na najbližji najvišji hrib, da pokličeš asistenco...no in pol te oni vprašajo, kam pridejo, in ti jim znaš ful natančno povedat po katerih kolovozih se da priti do tebe.... malo tamo... malo vamo, pa so tam..    ...al pa spet laufaš do motorja... stisneš GPS koordinate...pa spet laufaš na hrib, da jim pošlješ SMS...       
      • Kugelschreiber
        Sam kolk demagogije. Kaj bom naredil? Nič. Ker je moje znanje mehanikarije hudo omejeno. S polno delavnico še lahko kaj povijačim, z orodjem pod stolom se pač ne lotim. Kličem asistenco. In glede na tvoj post, na tvoj način uporabe motorja…še sreča da lahko popraviš zajlo na 50km furi…Pravljice o moznosti popravila sred pragozda ali puscave so jako privlacne. Ampak se je treba zavedat, da so to PRAVLJICE.    moje izkusnje s hidravlicno sklopko so pa take. Kot sem napisal. Od 1997 imam motorje s hidravlicno sklopko. 2x kawi, 1x honda, 1x aprilia. 5-7x sem menjal zavorno tekocino. Thats it.   ps:skoraj vse menjave so na Apriliji, in sklopka se mi niti pod razno ne zdi mehka. 🤷🏼‍♂️
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!