Skoči na vsebino

BMW

BMW K1200, BMW GS1200, BMW R85... Skratka vse o BMW motociklih.


60 tem v kategoriji

  1. BMW K 1200 S 1 2 3 4 8

    • 175 odgovorov
    • 47,3k ogledov
  2. BMW R 1200 RT in ST 2005 1 2 3 4 24

    • 590 odgovorov
    • 185,1k ogledov
  3. BMW R 1300 GS 1 2 3 4 16

    • 383 odgovorov
    • 37,7k ogledov
  4. BMW servisi in podpora 1 2 3 4 24

    • 586 odgovorov
    • 103,4k ogledov
  5. BMW R 1250 GS 2019 1 2 3 4 30

    • 744 odgovorov
    • 88,3k ogledov
  6. BMW R 1200 GS LC 2013 dalje 1 2 3 4 40

    • 998 odgovorov
    • 143,7k ogledov
  7. BMW R 1150 GS 1 2 3 4 48

    • 1,2k odgovorov
    • 218,7k ogledov
  8. BMW K 1600 GT in GTL 1 2 3 4

    • 94 odgovorov
    • 57,8k ogledov
  9. BMW F 900 GS IN F 900 GS ADVENTURE 2024

    • 3 odgovorov
    • 606 ogledov
  10. BMW F 800 S in ST 1 2 3 4 14

    • 326 odgovorov
    • 114,1k ogledov
  11. BMW R 1200 RS 1 2 3 4 8

    • 177 odgovorov
    • 23,8k ogledov
    • 1,6k odgovorov
    • 273,8k ogledov
  12. BMW R 1200 RT LC od 2014 1 2 3 4

    • 84 odgovorov
    • 21,5k ogledov
    • 21 odgovorov
    • 1,6k ogledov
  13. BMW R1200 GS a do 2013 1 2 3 4 262

    • 6,5k odgovorov
    • 863,2k ogledov
  14. BMW F 800 GS 1 2 3 4 31

    • 770 odgovorov
    • 182,2k ogledov
  15. BMW S 1000 XR 1 2 3 4 35

    • 868 odgovorov
    • 156k ogledov
  16. BMW F 850 GS 2018 in ADVENTURE 2019 1 2 3 4 11

    • 252 odgovorov
    • 52k ogledov
    • 1 odgovor
    • 500 ogledov
  17. BMW K 1200 R 1 2 3 4 34

    • 838 odgovorov
    • 170,3k ogledov
  18. BMW R 1150 RT 1 2 3 4 12

    • 275 odgovorov
    • 96k ogledov
  19. BMW R 1150 R 1 2 3 4 13

    • 309 odgovorov
    • 71k ogledov
  20. BMW R Ninet 1 2 3 4 5

    • 101 odgovorov
    • 12,8k ogledov
  21. BMW R 1200 GS Adventure 1 2 3 4 25

    • 611 odgovorov
    • 132,3k ogledov
  22. BMW R 1250 RT 2019

    • 9 odgovorov
    • 8,8k ogledov


  • Zadnje objave

    • Luka66
      Na dirkališču v Misanu je bil pred prvomajski vikend, moto hepening, EICMA RIDING FEST, vsega po malo....dirkanja, predstavitve motorjev različnih proizvajalcev in tudi testne vožnje po poligonu, ki je bil speljan pri dirkališču, sicer pre-majhen, toliko, da se je dalo malo preizkusiti ciklistiko v okretnosti, pospeševanje in zaviranje, za prvi občutek, ki je seveda premalo za kakšno konkretno oceno, vsak je lahko poskusil kar je želel, tam si dobil "podkapo" za enkratno uporabo, čelado in zaščitno jakno zastonj pri vseh proizvajalcih, ki so imeli testne motorje in..... bil je prisoten tudi It prodajalec    Priznam, da v živo ni tako grd, kot na sliki.....če odmislimo mega dimnik, ki ga imajo praktično vsi proizvajalci, pohvalno, da so gor crashi, ima kar nekaj podobnih tehničnih rešitev, ali skopiranih kot pri Hondi AT, kar sploh ni slabo, kakšni zvari niso ravno za gledat, pomembno, da držijo,  spodaj solidna Alu zaščita agregata  👍 Torej o dizajnu ni za pisat, je pa kot celota vseeno korektno dodelan, tudi z blendami zaprt okvir, ki jih nekateri veliko dražji in priznani proizvajalci nimajo ali jih je potrebno dodatno dokupiti (npr. KTM), ta zeleno-zlata barvna kombinacija mu lepo paše.....gumbi so bolj ceneni, na pogled "pravi kitajski" in pri preklopu ni tistega občutka, kar pa ne pomeni, da ne delujejo, sedež precej trd podobno kot na H-AT, meni bila nastavitev višine sedeža prenizka, stranska noga iz Alu, pohvalno, grafika števca ni nek presežek, da pa vse ne-potrebne info, krmilo je presenetljivo brez tistih osnovnih PVC ščitnikov rok, ki jih imajo običajno bajki tega namena....so pa predvsem plastike okrog tanka precej nenatančno sestavljene......reže pre-velike in neenakomerne.... vsaj za dva razreda slabše kot Moto Morini X cape 650, ki ima plastične dele sestavljen res presenetljivo natančno, na ravni GS in MS, če ne bolje 👍  zelo pozitivno presenečen, ni namenjen za neke hude adv podvige, pa relativno poceni....se mi je takoj usedel v dušo, ta taljanski kitajc     Kako se pelje ta.... težko kaj več korektno, po 3 krogih in cca. 2km, le prvi vtisi: nastavitve vzmetenja, so bile, kot so bile, ugibam, da bolj za brezpotja, zame čisto premehko, je pa agregat zelo umirjen, ni živčen in dovolj potenten za dinamično vožnjo, ga pa ne razganja od moči, pozitivno presenečen, glas sicer ni nek, da dvigne kocine, pač dvovaljnik s origi izpuhom, na ročici zavore nisem imel nekega "pravega" občutka, odvisno kaj je človek  navajen, zadnja zavora pa brez konkretnega učinka, kar mi je za tak tip bolj brezpotno usmerjenega bajka presenetljivo, ročica in sklopka skupaj z agregatom delujejo res dobro, se da lepo z občutkom dozirat in voziti pri počasni vožnji, tako skupaj s širokim krmilom daje bajk občutek stabilnosti tudi pri nizkih hitrostih in verjetno tudi brezpotjih ....vsekakor bo zanimiva popestritev na trgu......prodaja pa odvisna od X faktorjev, orati ledino ni lahko. O ostalem pa v drugi temi   SREČNO
    • kaizer
    • kaizer
    • kaizer
    • kaizer
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!