Skoči na vsebino

80 tem v kategoriji

  1. Honda XL 1000 V Varadero 1 2 3 4 232

    • 5,8k odgovorov
    • 855,6k ogledov
  2. Honda CB 600 F Hornet 1 2 3 4 102

    • 2,5k odgovorov
    • 455,9k ogledov
    • 2,3k odgovorov
    • 336,2k ogledov
  3. Honda CBR 1000 RR 1 2 3 4 89

    • 2,2k odgovorov
    • 372k ogledov
  4. Honda VFR 750/800 (+VTEC) 1 2 3 4 80

    • 2k odgovorov
    • 389,3k ogledov
  5. Honda CBR 600 1 2 3 4 62

    • 1,5k odgovorov
    • 272,3k ogledov
  6. Honda XL 600 V Transalp 1 2 3 4 42

    • 1k odgovorov
    • 168k ogledov
  7. Honda CBF 1000 1 2 3 4 40

    • 990 odgovorov
    • 296,2k ogledov
  8. Honda CB 900 hornet 1 2 3 4 37

    • 921 odgovorov
    • 177,3k ogledov
  9. Honda CBR 1100 XX Blackbird 1 2 3 4 36

    • 882 odgovorov
    • 182,2k ogledov
  10. Honda CBF 600 S 1 2 3 4 30

    • 740 odgovorov
    • 234,8k ogledov
  11. Honda XRV 750 Africa Twin 1 2 3 4 29

    • 707 odgovorov
    • 171,7k ogledov
  12. Honda CB 1300 1 2 3 4 28

    • 680 odgovorov
    • 139,1k ogledov
  13. Honda CB 1000 R 2008 1 2 3 4 27

    • 654 odgovorov
    • 158,5k ogledov
  14. Honda NC 700/750 1 2 3 4 23

    • 557 odgovorov
    • 122,3k ogledov
    • 539 odgovorov
    • 111,9k ogledov
  15. HONDA CBR 900 RR 1 2 3 4 20

    • 481 odgovorov
    • 85,7k ogledov
  16. Honda CBR 600 RR 1 2 3 4 15

    • 358 odgovorov
    • 91,4k ogledov
  17. Honda VFR 1200 X CROSSTURER 1 2 3 4 14

    • 332 odgovorov
    • 75,7k ogledov
  18. Honda GL 1800 GOLDWING 1 2 3 4 11

    • 254 odgovorov
    • 75,1k ogledov
  19. Honda CBR 954 RR Fireblade 1 2 3 4 10

    • 231 odgovorov
    • 99,1k ogledov
  20. Honda XL 700 V Transalp 1 2 3 4 9

    • 218 odgovorov
    • 65,5k ogledov
  21. Honda CRF 250L 1 2 3 4 9

    • 204 odgovorov
    • 54,6k ogledov
  22. Honda VFR 1200 2010 1 2 3 4 7

    • 153 odgovorov
    • 37,7k ogledov
  23. Honda NT 700 V Deauville 1 2 3 4 6

    • 130 odgovorov
    • 52,4k ogledov


  • Zadnje objave

    • DAMI34
      Tudi jaz nisem preveč družaban. Bingeljna pa že dolgo več ne kažem. Jebemti alergijo na sonce. Mojo odpeljem v paklo, potem sem pa v hišnem priporu 14 oz 10 dni. VN se prikažem zgolj za zajtrk in večerjo 🤣
    • miran985
      Noben problem. Če se kaj uniči se plača, kot pri vsakem testnem motorju. Za Kove me ni strah, bolj me je za voznike da ne pride do kakih poškodb.
    • pik1
    • DAMI34
      Še niste slišali za aftermarket šipce? Jih mam na vseh motorjih. Čimnizje in čima jše. Za poleti, a pozimi olala...višja kot je manj zebe. Če bi bil na 390 samo screen problem sem zmagal. Bo prej kaj drugega. Tačka, fixacija le te al pa dongl, dobra zaščita ročic, neka mini cevna zaščita, prava šus plata...tako zgolj na hitro. KTM EU...so vsi podatki tudi teža.
    • DAMI34
      Sam zato ni TET mrtev. Je žal mal okrnjen. Hkrati pa dosegljiv širšim množicam. Lahko pa rečemo, da ga birokracija ubija in regulira. Vedno kapo dol fantom, ki skrbijo za rute (zastonj, nihče od nas nič ne plača ko skine ruto). V prejšnjih tetih je bilo nekaj hard odsekov. Verjamem, da si iskalci adrenalina vedno lahko najdejo drugega, oziroma ponovijo starega. Slovenija ni tak velika da si starih odsekov ne bi zapomnili .
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!