Skoči na vsebino

Motocikli 125ccm

Odkrijte razburljiv svet 125ccm motornih koles - od starih do novih modelov, izkušnje, predelave, preizkusi in reševanje težav. Pridružite se nam!

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Kakšno olje za 2T motorje 1 2 3 4 21

    2. Cena izpita? 1 2 3 4 5

    3. Sachs X road 125--Nemčija 1 2 3 4 9

    4. Kateri 125 Supermoto? 1 2 3 4 16

    5. Honda CR 125 1 2 3 4 9

    6. Daelim VT 125 1 2 3 4 6

    7. Novosti 2006: Aprilia RS 125 1 2 3 4 34

    8. Daelim DAYSTAR 1 2 3 4 13

    9. Yamaha TW 125 Trailway 1 2 3 4 6

    10. Kawasaki KMX 125R 1 2 3 4 11

    11. Husqvarna WRE 125 1 2 3 4 7

    12. KTM Duke 125 1 2 3

    13. Cagiva Planet 1 2 3 4 11

    14. 125cc enduro motorji 1 2 3 4 5

    15. Gilera SP 02 1 2 3 4 6

    16. Kateri 125ccm motor naj kupim? 1 2 3 4

    17. frizura za 125ccm 4T 1 2 3 4 12

    18. Aprilia ETX 125 1 2 3 4

    19. Nakup motorja (125cc) 1 2 3 4 12

    20. Cagiva Raptor 125 1 2 3 4 5

    21. Iščem KTM EXC 125 1 2 3 4 7

    22. Tomos 125cc Enduro? 1 2 3 4 7

    23. Kros motor za začetnika 1 2 3

    24. Yamaha XT 125 R 1 2 3




    • Zadnje objave

      • pik1
        BOli me, kolk je uRA
      • pik1
        . ... klasika  ... pr nas gresta takoj na stol, če kdo ustane iz njega, pa četud ni na soncu 
      • kawamoto
        KUkr sm uro premakni, ne BO
      • Rossi
        Vsekakor je odgovor NE. Upam na vec akcije z njegove strani v bodoce, do zdaj je blo bol medlo... Navijaci Rossija. Nekomu tu hrejo tako v nos, da je pripravljen 200x klikniti, da pokaze statement. Bogi...
      • DAMI34
        Izbira je prepuščena kupcu. Nikakor pa ne obstaja samo eno in pravo dejstvo: 400-500ccm je nartabeltabulši. Lahko je za tisto kar iščeš. Lahko ti odgovarja, pa vendarle ne odgovarja vsem enako. Za guzanje po blatu zna biti tudi kroska optimum. In nič ni narobe, če si vezan na budget, ter posežeš po tem kar je žepu primerno. Vseeno pa se je potrebno zavedati omejitev, ki jih nudi. To sem zapisal, namreč dejstvo vedno obstaja, da je budget vzmetenje slabše od dragega, dobrega, semiaktivnega. Da en zavorni disk prime manj kot dva itd.. Koneckoncev gledam tudi jaz za drugi motor nekaj v rangu 400-500ccm. Seveda bom še vedno imel enga od 900ccm. Celo med tem kar imam (ktm790adv, norden 901) je razlika, ko se vozim v dvoje. Ko sem sam, je skoraj zanemarljivo. ps. velik vozim stoje, tako da prdnem bp pss. maš pa v rangu 450ccm kar nekaj ponudbe in konkurence    
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!