Skoči na vsebino

Motocikli - tehnična in ostala vprašanja

Razrešite svoje težave, odkrijte nasvete in rešitve. Vprašanja postavite v pravo podkategorijo.

  • Filtriraj teme po forumu
    1. Kawasaki Ninja ZX 7 R 1 2 3 4 6

    2. Suzuki DRZ 400 S/E/SM 1 2 3 4 6

    3. BMW F 800 GS Adventure 1 2 3 4 5

    4. Triumph Tiger 955i 1 2 3 4 5

    5. KTM 990 Super Duke 1 2 3 4 5

    6. Suzuki GSX-S 1000 GX 2024 1 2 3 4 5

    7. Honda XL 750 Transalp 2023 1 2 3 4 5

    8. Yamaha XVS 650 Dragstar 1 2 3 4 5

    9. Aprilia 1100 RSV4 in Tuono 1 2 3 4 5

    10. Honda CB 750 1 2 3 4 5

    11. KTM 690 DUKE in R 1 2 3 4 5

    12. BMW Roadster 2003 1 2 3 4 5

    13. KTM 990 SM 1 2 3 4 5

    14. Yamaha WR 450 (2004) 1 2 3 4 5

    15. Aprilia servis 1 2 3 4 5

    16. BMW Nine T Scrambler 1 2 3 4 5

    17. Moto Guzzi Stelvio 1200 1 2 3 4 5

    18. Honda NT 650 V Deauville 1 2 3 4 5

    19. BMW R 1200 C 1 2 3 4 5

    20. BMW F 900 R in XR 1 2 3 4 5

    21. Yamaha 09 Tracer in GT 2021 1 2 3 4 5

    22. KTM EXC 300 in 450 1 2 3 4 5

    23. Honda RVF / VFR 1000 V5 2009 1 2 3 4 5

    24. Kawasaki ZZR 1400 1 2 3 4 5

    25. Suzuki Servisi in splošno 1 2 3 4 5




    • Zadnje objave

      • BIF
      • Buschi
        Lahko kaj več napišeš o tem modrem blagu, ki je nad tvojimi božanskimi koleni...
      • DAMI34
        povzetek teme: -rabmo poceni motor (pa full popusta mormo dobit ob nakupu), ampak ko ga bomo prodajali hočemo več zaslužit kot, ko smo novga nabavli -performanse in oprema mora biti v rangu mopedov za 25k€, sicer ma lahko samo 20 konjev, sam mora pospešiti kot da bi jih mel 150 -vzdrževanje, koliko, kje in kdaj - Ni pomembno -teža, no to je pomembno - več kot 100kg je ojojgroza, ampak mora pa biti primeren za dva in še vsaj 50kg prtljage   ps. srečen in ugoden nakup želim      
      • Luka66
        Vse z razlogom, soda je bila verjetno EKO, BIO.... kava pa s tako ceno, da tisti pravi grenak priokus     SREČNO in UŽIVAJTA  👍
      • BIF
        Ker ne razmišljam emocionalno. Kot uporabniku motorja in ne showman-u me zanima uprabnost. Za uživanje si omislim žensko. Kitajec, ki ni kitajski gs...z njim se ne hvalim, se ne obnašam, kot da sem več kot vsi ostali, nisem podcenjevalen in ne živim v nenehnem strahu kdaj in kaj bo crknilo in koliko me bo to stalo. In ker sem se ravno vrnil iz 1470km. poti po bližnjem Balkanu...Kitajc ni noben presežek....je pa odličen za odpeljane poti, z izdatno mero namensko grdega upravljanja z motorjem, mojo težo (110kg.) in izdatnim tovorom (20kg. namenoma kot test), porabo med 2.9 in 3.4 L/100km. Sedenje zaradi moje višine, česar sem se najbolj "bal" se je izkazalo presenetljivo udobno...(na vsak način boljše kot na Tenerejki), zato zaradi same vožnje ni bilo utrujenosti (je pa zato skrbela vročina...ki pa je ista ne glede na proizvajalca in tip motorja). Iz motorja ni odpadel (na razočaranost hejterjev) noben vijak (sem doma preveril). Edina večja razlika je ta, da kitajčka nisem toliko peljal po makadamih, razlog pa ni v motorju temveč v neprimernih pnevmatikah (Metzeler tourance), ki jih kitajci natikajo na "polizdelke". Za mojo uporabo (in to je edino merilo, ki ga upoštevam pri izbiri motorja, ker se mi gladko je**, kaj si mislijo drugi), je ta motor boljša izbira kot Tenerejka (ki je, da ne bo pomote bila zelo v redu motor in sem vesel, da sem si jo lastil kot prvi motor). Izjemno vodljiv, odpušča veliko napak neizkušnim in glede na obremenitev (moja teža+teža potovalne opreme in klasičen a brez presežkov agregat), spoštljivo odzivnost. Ima pa ta motor (kitajček) en relativno resen feler in sicer zelo slabo mapo za vožnjo pri počasni vožnji, ki zahteva natančnost. Motorja, ko spustiš sklopko, v prvi ali drugi brez nenehne uporabe sklopke zelo počasi sploh ni možno voziti, ker ima ubijalsko kompresijo in te nenehno "nacukava". Bomo videl ali se da kaj urediti na servisu z mapami. Res je to zgolj 1% uporabe motorja, ampak primerjalno z Tenerejko pri njej tega ni bilo, kar pa daje legitimnost mojemu mnenju, da kitajček NI kitajski gs, ker na gs-ih (po lažnih izjavah lastnikov) ni NIČ narobe in je vse popolno. In ko kupuješ motor glede na svojo uporabo in ne za razkazovanje, razumno in ne emocionalno...potem ne brskaš po oglasih drugih motorjev v katerih iščeš opravičilo in tolažbo za svoje prenapihnjene in nepotrebne nakupe, predvsem pa ne vem zakaj bi gledal motor kot finančno naložbo in izračunaval njegovo izgubo...  Osebno sem v časih, ko se mnogi temu smejali in kupovali nerazumno drage motorje, raje vlagal v kripto. Njihovi motorji so danes stari z veliko izgubo vrednosti, jaz imam pa dovolj za kupe takšnih motorjev, ampak sem raje vložil v sebe in šel veliko let preden je to mogoče v "penzijo"...si kupil kitajčka in uživam življenje....ki mimogrede ni večno...za nikogar. Kdo je torej bolje investiral? Nekateri kupimo motor, kot sredstvo za premikanje z dodatkom vetra in hrupa, kadar potujemo z namenom doseganja različnih ciljev po svoji izbiri in časovnici. Za ostale oblike so na voljo turistične agencije. Pljuvanje in iskanje "napak" pri drugih je samo skrivalnica lastnih problemov in frustracij.  
    ×
    ×
    • Ustvari novo...

    Pomembne informacije

    Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!